my soul...
رفتن به کانال در Telegram
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
202
به قول یکی .آدمیزاد اگه پرمشغله نباشه انقدر غصه میخوره تا غمباد بگیره. راست میگفت بنده خدا.
202
ولی خاک
تو با او مهربان باش؛
اگر آتش با او مهربان نبود
اگر زندگی، اگر مرگ با او
مهربان نبود؛
اگر انسانهای دیگر با او مهربان نبودند؛
خاک، تو با او مهربان باش…
202
این مدت زندگی به گونهای سپری شده است
که میتوانم سالها
بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد
غمگین بمانم.
202
آیا بهتر نبود که میرفت و در قبرِ خود میخوابید و میگذاشت رویش خاک بریزند؟
بدون وحشت، از خدا میپرسید که آیا واقعاً خیال میکند مخلوقاتش از آهن درست شدهاند که بتوانند این همه درد و بدبختی را تاب بیاورند؟!
202
حالم دقیقاً مثل این جمله صادق هدایت
توی کتابِ "سه قطره خونِ"شه:
آسمان لاجوردی، باغچهی سبز و
گلهای روی تپه باز شده،
نسيمِ آرامی بوی گلها را تا اينجا میآورد.
ولی چه فايـده؟
من ديگر از چيزی نمیتوانم كيف بكنم...
202
در وصف روحیه ی این روزها باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم که :
در ظاهر روی پاهایم ایستاده ام .گاهی می خندم . و گاهی گریه میکنم .اما حقیقت این هست که خسته هستم . میخواهم فرار کنم . میخواهم بروم و ناپدید شوم ...
202
این مدت زندگی به گونهای سپری شده است
که میتوانم سالها
بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد
غمگین بمانم.
202
اِی غـم! نمیدانم؛
روزِ رسیدن روزیِ گامِ که خواهد بود،
اما درین کابوسِ خـونآلود...
در پیچ و تابِ این شبِ بُنبست؛
بنگر چه جانهایِ گرامی رفتهاند از دست...
- هوشنگ اِبتهاج
202
هرجا میرویم ظلم میبینیم،
میگویند: خدا جایِ حق نشسته!
خدایا...
میشود از جایِ حق بلند شوی!
تا حق سرِ جایش بنشیند؟!
- حسین پناهی
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
