en
Feedback
my soul...

my soul...

Open in Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
202
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-130 days
Posts Archive
واکنش من به اتفاقاتی که افتاد :💔❤️‍🩹

به قول یکی .آدمیزاد اگه پرمشغله نباشه انقدر غصه میخوره تا غمباد بگیره. راست میگفت بنده خدا.

photo content

ولی خاک تو با او مهربان باش؛ اگر آتش با او مهربان نبود اگر زندگی، اگر مرگ با او مهربان نبود؛ اگر انسان‌های دیگر با او مهربان نبودند؛ خاک، تو با او مهربان باش…

این مدت زندگی به گونه‌ای سپری شده است که می‌توانم سالها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد غمگین بمانم.

‌ آیا بهتر نبود که می‌رفت و در قبرِ خود می‌خوابید و می‌گذاشت رویش خاک بریزند؟ بدون وحشت، از خدا می‌پرسید که آیا واقعاً خیال می‌کند مخلوقاتش از آهن درست شده‌اند که بتوانند این همه درد و بدبختی را تاب بیاورند؟!

اشکالی ندارد، می‌گذرد، همیشه می‌گذرد. اما نمی‌دانم، وقتی بگذرد، از من چه باقی می‌ماند.

حالم دقیقاً مثل این جمله صادق هدایت توی کتابِ "سه قطره خونِ"شه: آسمان لاجوردی، باغچه‌‌ی سبز و گل‌های روی تپه باز شده، نسيمِ آرامی بوی گل‌ها را تا اينجا می‌آورد. ولی چه فايـده؟ من ديگر از چيزی نمی‌توانم كيف بكنم...

‏هرکس در حد توان و بضاعت خودش داره فرو می‌پاشه

کاش همش کابوس بود و همه از خواب پا می شدیم ..

در وصف روحیه ی این روزها باید از زبون خانم فروغ فرخزاد بگم که : در ظاهر روی پاهایم ایستاده ام .گاهی می خندم . و گاهی گریه میکنم .اما حقیقت این هست که خسته هستم . میخواهم فرار کنم . میخواهم بروم و ناپدید شوم ...

Isam - Nameh (320).mp38.37 MB

‏بزرگسالی داره بهم آسیب میزنه، دیگه نمیخوام بزرگ‌تر از این بشم.

این مدت زندگی به گونه‌ای سپری شده است که می‌توانم سالها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد غمگین بمانم.

فعلاً نه اعصاب دارم, نه حوصله, نه انگیزه, نه انرژی, نه سلامت روان, نه عفت کلام.

photo content

بخواب، شاید فردا روز بهتری بود.

اِی غـم! نمیدانم؛ روزِ رسیدن روزیِ گامِ که خواهد بود، اما درین کابوسِ خـون‌آلود... در پیچ و تابِ این شبِ بُن‌بست؛ بنگر چه جان‌هایِ گرامی رفته‌اند از دست... - هوشنگ اِبتهاج

هرجا می‌رویم ظلم می‌بینیم، می‌گویند: خدا جایِ حق نشسته! خدایا... می‌شود از جایِ حق بلند شوی! تا حق سرِ جایش بنشیند؟! - حسین پناهی

هوا آلوده به غم است...