my soul...
رفتن به کانال در Telegram
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
202
از چرخش روزگار دگر سیر شدم
از روز و شبم خسته و دلگیر شدم
مرگم نمی گیرد سراغی از من
به گمانش که جوانم ،بخدا پیر شدم
202
وای بر ما که در این حادثه ها پیر شدیم
آنقدر زجر کشیدیم که ز جان سیر شدیم
هرچه اندوه غم و حسرت و افسوس رسید
سهم ما بود و چنین با همه درگیر شدیم
202
دلم نمیخواهد بیرون بروم؛
دلم نمیخواهد کتاب بخوانم
در خانه بیقرارم
حتی دلم نمیخواهد با کسی حرف بزنم،
منتظرم، فقط منتظرم
و دردناکتر از همه این است که نمیدانم منتظر چه چیزی هستم.
-ایپک انگون.
202
این پست رو فقط کسایی لایک کنن که از غمِ زیاد، دیگه واقعاً نمیدونن باید چیکار بکنن و هر لحظه دارن بیشتر از هم میپاشن.
202
شمارو نمیدونم ولی حال این روزهای من این شعره :
نه اصراری به زندگی دارم نه اصراری به مرگ
یعنی اگر گلوله ای به سمتم شلیک شود
سرم را خم نخواهد کرد
یعنی اگر برای بریدن این رگ تیغ در خانه نباشد
تا مغازه نخواهم رفت ....!
202
چرا آورده ای ام مادر *به دنیایی که غم دارد ؟
شدم آن بچه ی غمگین و تنهایی که غم دارد ..
شبیه ماهی قرمز درون تنگ خود بودم
کنون افتاده ام در قعر دریایی که غم دارد
شکیلا اسماعیلی
202
خسته ای ،غم زده ای مثل منی میفهمم
دوست داری ز خودت دل بکنی میفهمم
زیر سنگینی دنیا کمرت خم نشود
در تلاشی که جا نزنی میفهمم
آنقدر رهگذران زخم زبانت زده اند
که فقط در پی تنها شدنی میفهمم
ظاهرا طاقت هر حادثه ای را داری
از درونت هم اگر میشکنی میفهمم
صحبت از هرچه کنی بر ضررت خواهد بود
حرف داری و نباید بزنی میفهمم
202
مارا چه شد ؟
که دیگر شبیه دیروزها نیستیم ؟
نه آن خنده ها مانده .
نه آن دلخوشی ها..
فقط ما مانده ایم ودلی که هر روز سنگین تر میشود .
202
پاهام رو تند تکون میدم، پوست لبهام رو عمیق میکنم، ساعتهای طولانی میخوابم، به نقطهی نامشخص مدتها خیره میشم، زمان زیادی سکوت میکنم و تکون نمیخورم چون نمیدونم چی میشه !!
202
به طرز عجیبی حالم خوب نیست
نه با گریه آروم میشم نه خوابیدن نه هیچ جوره دیگه ای . یه جوریه که انگار منم مردم فقط روی خاکم ....
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
