my soul...
رفتن به کانال در Telegram
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
202
یه زمانی بدون اینکه خودت بفهمی یه آدم
دیگهای میشی؛ بیشتر سکوت میکنی،
دیرتر باور میکنی و کمتر رنج میکشی.
202
به هر کی اهمیت دادم پشیمون شدم. از این به بعد فقط برا کسایی ارزش قائل میشم که با رفتارشون بهم نشون میدن براشون مهمم. راستش دلم خیلی پره از آدما. آدمایی که فقط حرف و ادعان. آدمایی که هر چی بیشتر بهشون توجه کنی و براشون وقت بذاری بی چشم و رو تر میشن، آدمایی که فکر میکنن محتاجشونی، حتی صمیمی ترین رفیقاتم یه روزی خود واقعیشونو نشون میدن. که چقدر به درد نخورن. از من به شما نصیحت تا وقتی کسی با رفتاراش و کاراش بهتون نشون نداده براش اهمیت دارین، به هیچ عنوان براش وقت نذارید و بهش محبت نکنید. تنها موندن شرف داره به بودن با آدمایی که هر روز یه مدلی ان، یه روز خوبن ۱۰ روز بدن. تکلیفشون با خودشون معلوم نیست و نمیدونن با خودشون چند چندن. نادیده ت میگیرن و بعدش با بهانه های مختلف خودشونو توجیه میکنن. بارها بهم ثابت شده که هممممه آدما رفتار درست و محبت کردن و ارزش قائل شدن و بلدن. فقط نمیخوان برا هر کسی خرجش کنن. بیاین یاد بگیریم «هر کسی» آدما نباشیم.
202
من پنج تا حیوون درون دارم: جغد شب زنده دار، کوآلا تنبل، ماهی کم حافظه، پاندای همیشه خسته، پنگوئن بی حوصله.😅😉
202
من هیچ وقت نمیخوام برای به دست آوردن کسی با بقیه تو رقابت باشم.
میخوای با من باشی ؟ باش
میخوای با بقیه باشی؟ مواظب خودت باش.
202
ابراز علاقه مثل تزریق سرم میمونه باید قطره قطره تزریق کنی، یهو تزریق کنی طرف اوردوز میکنه.
202
اینو بفرست سیو مسیج ک هر روز بخونیش:
هروقت حس کردی
کسی داره ازت دوری میکنه ؛
دیگه هیچوقت مزاحمش نشو.
ارزش تو بیشتر از اینه که بخوای
خودتو ب زور تو دل کسی جا کنی.
202
من آدمی هستم که همهی تلاشم و برای
نگهداشتنت میکنم صدم رو برات میذارم
اما وقتی که ببینم قدر نمیدونی دیگه
خسته میشم ازت، دیگه میبُرم، میذارم
هرجا که میخوای بری، بری..
202
من تو بدترین روزام ، از کسی کمک نخواستم!
یه روزایی رسیده بود که فکر میکردم تنهایی هیچوقت نمیتونم ازش بگذرم ، اما گذشتم ، روزایی که دلم یه بغل میخواست که توش زجه بزنم و زار بزنم و گریه کنم و دلمو خالی کنم ، من اونقدر روزای سختی رو گذروندم که سنگدل شدم ، همیشه هم بازنده بودم هم برنده ، بازنده بودم وقتی دلمو میشکستن ، و برنده بودم وقتی تجربه میکردم بدی ادمارو و دوباره اعتماد نمیکردم ، با من از سختی حرف نزن که خندم میگیره!!
202
مرحله داد زدن، گریه کردن و دعوا کردن
یعنی هنوز چیزی برای گفتن و درست
کردن یا تخلیه کردن هست؛ اونجا که
ساکت میشی دیگه هیچی نیست، هیچی
یه وضع خنثی مطلق تو پوچ ترین
و تاریک ترین حالت ممکن.
202
او یاد گرفته بود چطور قوی باشد، اما
نه از روی شجاعت بلکه از روی اجبار.
چون هیچکس نیامده بود نجاتش دهد
و خودش هم دیگر باور نداشت که نجاتی
در کار باشد.
202
اینکه راحت میتونم کسی رو کنار بزارم
و بابتش خم به ابرو نیارم بهترین بلاییه که سرم اومده...
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
