fa
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

رفتن به کانال در Telegram

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
213
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+177 روز
+1130 روز
آرشیو پست ها
گاهی فرار یا سکوت، دست کمی از خیانت یا جنایت ندارد.
رویای نیمه شب، مظفر سالاری

امیدوارم تا حوصله‌ دارید بشه...

هر وقت خواستی ببینی چقدر بزرگ شدی، نگاه کن ببین با چه چیزهایی کنار اومدی که روزی می‌شکستنت....

آدم‌ها فقط یک‌بار واقعاً عاشق می‌شن، حتی اگه نفهمن. بعدش فقط دنبال اون حس می‌گردن، هر جای دیگه‌ای هم باشه.
کافکا در کرانه، هاروکی موراکامی

به تو که می‌رسم، مکث می‌کنم! انگار در زیبایی‌ات چیزی جا گذاشته‌ام... مثلاً در صدایت آرامش، یا در چشم‌‌هایت زندگی.

هرچه روحم بیشتر زجر میکشد برای تسکینش بی عاطفه تر میشوم...

آغوش؛ قدیمی ترین جلیقه ی نجات است...

کاش میشد در کودکی ام می‌ماندم جایی ک تنها سختی زندگی ام نوشتن از روی جدول ضرب بود...🥲

تو آمدی، قلبم را تکان دادی و رفتی؛ انگار فقط آمده بودی بگویی هنوز می‌شود درد کشید.
داستایوفسکی

شاید فقط یک آغوش می‌توانست ما را نجات بدهد، اما ما نشستیم و بحث کردیم... این‌که آن‌روز حق با کداممان بود، واقعا چه اهمیتی داشت؟

به عشق می‌سپارمت؛ به ویرانگرترین نفرینِ انسان...

شباهت ما با آینه اینه که وقتی می‌شکنیم تیزتر میشیم‌‌‌...🥲

من آرامم! ناراحت نباش؛ چیزی نیست! این‌ها فقط اشک است، خشک می‌شوند..
ـ فئودور داستایفسکی.

لطفا یادت بمونه قبل اینکه نخوامت چقدر میخواستمت...:)

چون داریم ویو میگیریم نظرم داره تغییر می‌کنه.

فکت
رابطه سالم،حوصله افراد ناسالم رو سرمیبره...!

بدترین چیز توی یه رابطه گذاشتن طرف مقابل در هاله ایی از ابهامه؛ با شکنجه برابری می‌کنه ...:/

بزرگترین تهدید، خطرِ از دست دادنِ خود است. که به قدری بی سر و صدا رخ می‌دهد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.

ولی برمی‌گرده… چون همه‌ی آدم‌ها برمی‌گردن به جایی که دوست داشته شدن؛ کی؟ وقتی اون‌هایی رو که دوست دارن، از دست می‌دن.

اگه میخوای حرمسرا داشته باشی باید شاه باشی با 206نمیشه قربونت برم 🦦