fa
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

رفتن به کانال در Telegram

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
214
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+157 روز
+1130 روز
آرشیو پست ها
شب آرزوهاست؛ جز آرزویت چه دارم؟!...)❤️‍🔥

تو بازار وقتی یکی دَبه می‌کنه باهاش بحث نمیکنن فقط دیگه باهاش کار نمیکنن زندگی هم همینه فقط باید مسیرتو جدا کنی!

بیش از این باید به بوران ِ زمستان خو کنیم نیست وقتی دست‌های گرممان از آنِ هم!

یلدا ،نه طولانی ترین شب سال،که مکث کوتاه تاریخ برای ستایش چشمان توست...در من زنی است که زمستان را تنها به شوق هُرم نفس های تو به خانه راه میدهد،تو آن حقیقت نابی که میان افسانه های کهن جا گرفته ایی. #یلدا_مبارک✨

#دلتنگی، وزنِ غیابِ توست که بر شانه‌های زمان سنگینی می‌کند و هیچ ساعتی آن را سبک نخواهد کرد...

هر قدر فقر درونی شدیدتر باشد نمایشات بیرونی هم بیشتر است...

حروف، سفرِ خود را از چشمانت آغاز می‌کنند و تمامِ زبان‌ها بدون چشمانِ تو منقرض می‌شوند.

از من نپرس درونگرایی یا برونگرا، منو کنار دوست صمیمیم ببین که ویران گرام.

طفلکی آدم... واسه یکم زندگی چه چیزایی تجربه می‌کنه:/

از تو می‌ترسم؛ زیرا قلبی را که با هزار زحمت به ناامیدی خو کرده‌است، به یاد امیدی آشنا و گمشده می‌اندازی.

نبینمت که غریبی! بیا در آغوشم. کدام خانه سزاوار ِ توست جز وطنت؟

خاطراتی هست که آدم‌هایش رفته‌اند این خاطرات غم انگیز است، ولی آن خاطرات که آدم‌هایش حضور دارند اما شبیه گذشته نیستند بسیار دردناک تر است.

دل در غم انتظار خون شد بیچاره هنوز در گمان است...

بیاید اعتراف کنید که شماهم بعضی روزا بی‌دلیل یهو احساس می‌کنید قلب‌تون داره مچاله می‌شه و این زندگی خیلی با چیزی که می‌خواید فاصله داره.

اینروزا بیشترین جایی که هستم توی خودمه...:/

در گلایه کردن میلی به آشتی هست و من گله‌ای ندارم...

دست و دلبازترین شاعر ِ این منطقه‌ام آنقدر واژه به پای ِ تو بریزم که نگو!

بیا دوباره برای اولین بار حرف بزنیم...🥲

لمس آغوش تو معراج زمین گیران است...

نپرس اندازه؛ حتّی عاجزند اعداد از حدَّش! تو را تا بی‌نهایت‌ها فراوان "دوستت دارم".