fa
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

رفتن به کانال در Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Matin SenPai

کانال Matin SenPai (@matinsenpaii) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 160 091 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 160 091 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -295 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -295 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 34.00% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 22.86% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 54 438 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 36 596 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 762 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

160 091
مشترکین
-29524 ساعت
-2957 روز
-29530 روز
آرشیو پست ها
برقا باز شروع کردن به رفتن؟ خیلی دیدم امروز توییتر وسط کد و گیم و ادیت و... برقشون رفته بود

برای اندروید و ترموکس، کسایی که مشکل دارن طبق این آموزش دوستمون برن

۱۳ کا😂😂

نمیدونم این کانالای تلگرامی چه گیری روی ری‌اکشن دارن میگن ری‌اکشن بزنین انرژی بگیریم. انگار از ری‌اکشن برق تولید می‌کنن عقل ندارن راحتن به خدا

دیسلایک فیک میزنن انقد خوشحال میشم پولشونو میریزن جوب😂 (توی یه ثانیه یهو ۱۸۰ تا اومد)

ورژن 0.7.1 از SenPaiScanner منتشر شد✉️ 😏 پروتکل‌های جدید: پشتیبانی از Shadowsocks و VMess اضافه شد — هر دو از فاز ۱ اسکن تا
+2
ورژن 0.7.1 از SenPaiScanner منتشر شد✉️ 😏 پروتکل‌های جدید: پشتیبانی از Shadowsocks و VMess اضافه شد — هر دو از فاز ۱ اسکن تا فاز ۲ xray کاملا کار می‌کنن. 🧮 خروجی چندفرمتی: با زدن e بعد از فاز ۲ می‌تونید نتایج رو به سه فرمت صادر کنید: 1- لیست Subscription 2- Sing-Box JSON 3- Clash YAML 🔥 تنظیمات سرعت: فیلتر حداقل سرعت، تست سرعت آپلود، آدرس سرعت‌سنج دلخواه، و سایز sample قابل تنظیم. 🤖 ذخیره تنظیمات: تنظیمات اسکن ذخیره می‌شن و گزینه «retry last scan» هم اضافه شد. 📚 پشتیبانی از CIDR: حالا می‌تونید توی ips.txt، مستقیم رنج‌های /13 و... بنویسید. 📱 اولین نسخه پیش‌نمایش اپ اندروید با Kotlin و Jetpack Compose اضافه شد. معماری MVVM، تم‌بندی کامل، و ساخت خودکار APK از طریق CI/CD(هرچند CI/CD باید روش کار بشه هنوز). لینک دانلود آخرین نسخه: https://github.com/MatinSenPai/SenPaiScanner/releases/tag/v0.7.1

دوستان، این شکلی میتونید به من پیام بدید: https://t.me/MatinSenPaii?direct اما از اونجایی که دایرکت به شدت شلوغه، و من پیامها رو اسکرول می‌کنم پایین، ممکنه گاهی اوقات زده باشه سین شده، اما من نخوندم در واقع

حقیقتا MiMo اگر پلن پولی بده، خودم اولین مشتریش هستم. توی تسک‌های متوسط Backend شاهکار کرد امروز هم توی سرعت هم توی دقت

هم پشتیبانی از Trojan و Vmess و Shadowsocks اضافه شده هم تشخیص ISP هم تست آپلود و شخصی‌سازی تست دانلود هم WebSocket(که بهتره On بذارید) هم هسته رو به کلی بازنویسی کردم و این به کوشش دوستان عزیز برنامه‌نویس دیگه هم بودش که اسمشون توی Release note میاد و contributer پروژه هستن. من شاید 20 درصد از این 10 هزار خط کد که اضافه شد توی این ورژن رو نوشته بودم

این هم مشکلی که خیلی از دوستان داشتن سر قطع شدن اسکن
+1
این هم مشکلی که خیلی از دوستان داشتن سر قطع شدن اسکن

بازخوردهای خوبی گرفت این ورژن که باعث خوشحالیه❤️
بازخوردهای خوبی گرفت این ورژن که باعث خوشحالیه❤️

فیچر تست آپلود رو هم اضافه می‌کنم. در نهایت ورژن 0.7.1 منتشر خواهد شد

یکی از دوستان خوب، لطف کرد و هسته‌ی اندروید و تمام چیزی که برای ورژن اندروید نیاز داریم اد کرده، صرفا منتظرم که خود اسکنر عمل
یکی از دوستان خوب، لطف کرد و هسته‌ی اندروید و تمام چیزی که برای ورژن اندروید نیاز داریم اد کرده، صرفا منتظرم که خود اسکنر عملکردش به بهترین سطح برسه، اون موقع نسخه‌ی اندروید هم بیلد میگیرم

یه نکته‌ی خنده‌دار تر بگم این وسط هنوز توی سایت‌هایی که api میدن از Fable 5 مثل https://openrouter.ai/ میتونید از این مدل استفاده کنید😂

بچه‌ها من منتظر بازخوردتون هستما چون برای خودم اوکی کار می‌کنه صرفا نمی‌خوام منتشرش کنم. نظر شما و عملکردش توی منطقه‌ی شما برام مهم‌تره خیلی

روی همراه اول، توی یه منطقه با فیلترینگ شدید جواب خوبی گرفتم خودم ازش

+6
v0.7.0

خب، دوستای من هستید یه تست از اسکنر ورژن 0.7.0 بگیرید؟

اومدم Cursor رو باز کردم گفت پلن ماهانه‌ات تموم شده، بیا شارژ کن منم خیلی شیک چتش رو بستم از توی ترمینال mimo رو ران کردم🤣🤣
اومدم Cursor رو باز کردم گفت پلن ماهانه‌ات تموم شده، بیا شارژ کن منم خیلی شیک چتش رو بستم از توی ترمینال mimo رو ران کردم🤣🤣 تا اینجا خیلی خوب عمل کرده. هم توی plan، هم توی تشخیص مشکل

لپ تاپ اوکی شده الان اومدم تست کردم MiMo رو و خوشگله یه تست پرفورمنسی بریم باهاش روی SenPaiScanner
لپ تاپ اوکی شده الان اومدم تست کردم MiMo رو و خوشگله یه تست پرفورمنسی بریم باهاش روی SenPaiScanner