ch
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

前往频道在 Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

显示更多
未指定国家未指定类别

📈 Telegram 频道 Matin SenPai 的分析概览

频道 Matin SenPai (@matinsenpaii) 是活跃参与者。目前社区聚集了 160 091 名订阅者,在 其他 类别中位列第

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 160 091 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -295,过去 24 小时变化为 -295,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 34.00%。内容发布后 24 小时内通常能获得 22.86% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 54 438 次浏览,首日通常累积 36 596 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 762

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 其他 类别中的关键影响点。

160 091
订阅者
-29524 小时
-2957
-29530
帖子存档
برقا باز شروع کردن به رفتن؟ خیلی دیدم امروز توییتر وسط کد و گیم و ادیت و... برقشون رفته بود

برای اندروید و ترموکس، کسایی که مشکل دارن طبق این آموزش دوستمون برن

۱۳ کا😂😂

نمیدونم این کانالای تلگرامی چه گیری روی ری‌اکشن دارن میگن ری‌اکشن بزنین انرژی بگیریم. انگار از ری‌اکشن برق تولید می‌کنن عقل ندارن راحتن به خدا

دیسلایک فیک میزنن انقد خوشحال میشم پولشونو میریزن جوب😂 (توی یه ثانیه یهو ۱۸۰ تا اومد)

ورژن 0.7.1 از SenPaiScanner منتشر شد✉️ 😏 پروتکل‌های جدید: پشتیبانی از Shadowsocks و VMess اضافه شد — هر دو از فاز ۱ اسکن تا
+2
ورژن 0.7.1 از SenPaiScanner منتشر شد✉️ 😏 پروتکل‌های جدید: پشتیبانی از Shadowsocks و VMess اضافه شد — هر دو از فاز ۱ اسکن تا فاز ۲ xray کاملا کار می‌کنن. 🧮 خروجی چندفرمتی: با زدن e بعد از فاز ۲ می‌تونید نتایج رو به سه فرمت صادر کنید: 1- لیست Subscription 2- Sing-Box JSON 3- Clash YAML 🔥 تنظیمات سرعت: فیلتر حداقل سرعت، تست سرعت آپلود، آدرس سرعت‌سنج دلخواه، و سایز sample قابل تنظیم. 🤖 ذخیره تنظیمات: تنظیمات اسکن ذخیره می‌شن و گزینه «retry last scan» هم اضافه شد. 📚 پشتیبانی از CIDR: حالا می‌تونید توی ips.txt، مستقیم رنج‌های /13 و... بنویسید. 📱 اولین نسخه پیش‌نمایش اپ اندروید با Kotlin و Jetpack Compose اضافه شد. معماری MVVM، تم‌بندی کامل، و ساخت خودکار APK از طریق CI/CD(هرچند CI/CD باید روش کار بشه هنوز). لینک دانلود آخرین نسخه: https://github.com/MatinSenPai/SenPaiScanner/releases/tag/v0.7.1

دوستان، این شکلی میتونید به من پیام بدید: https://t.me/MatinSenPaii?direct اما از اونجایی که دایرکت به شدت شلوغه، و من پیامها رو اسکرول می‌کنم پایین، ممکنه گاهی اوقات زده باشه سین شده، اما من نخوندم در واقع

حقیقتا MiMo اگر پلن پولی بده، خودم اولین مشتریش هستم. توی تسک‌های متوسط Backend شاهکار کرد امروز هم توی سرعت هم توی دقت

هم پشتیبانی از Trojan و Vmess و Shadowsocks اضافه شده هم تشخیص ISP هم تست آپلود و شخصی‌سازی تست دانلود هم WebSocket(که بهتره On بذارید) هم هسته رو به کلی بازنویسی کردم و این به کوشش دوستان عزیز برنامه‌نویس دیگه هم بودش که اسمشون توی Release note میاد و contributer پروژه هستن. من شاید 20 درصد از این 10 هزار خط کد که اضافه شد توی این ورژن رو نوشته بودم

این هم مشکلی که خیلی از دوستان داشتن سر قطع شدن اسکن
+1
این هم مشکلی که خیلی از دوستان داشتن سر قطع شدن اسکن

بازخوردهای خوبی گرفت این ورژن که باعث خوشحالیه❤️
بازخوردهای خوبی گرفت این ورژن که باعث خوشحالیه❤️

فیچر تست آپلود رو هم اضافه می‌کنم. در نهایت ورژن 0.7.1 منتشر خواهد شد

یکی از دوستان خوب، لطف کرد و هسته‌ی اندروید و تمام چیزی که برای ورژن اندروید نیاز داریم اد کرده، صرفا منتظرم که خود اسکنر عمل
یکی از دوستان خوب، لطف کرد و هسته‌ی اندروید و تمام چیزی که برای ورژن اندروید نیاز داریم اد کرده، صرفا منتظرم که خود اسکنر عملکردش به بهترین سطح برسه، اون موقع نسخه‌ی اندروید هم بیلد میگیرم

یه نکته‌ی خنده‌دار تر بگم این وسط هنوز توی سایت‌هایی که api میدن از Fable 5 مثل https://openrouter.ai/ میتونید از این مدل استفاده کنید😂

بچه‌ها من منتظر بازخوردتون هستما چون برای خودم اوکی کار می‌کنه صرفا نمی‌خوام منتشرش کنم. نظر شما و عملکردش توی منطقه‌ی شما برام مهم‌تره خیلی

روی همراه اول، توی یه منطقه با فیلترینگ شدید جواب خوبی گرفتم خودم ازش

+6
v0.7.0

خب، دوستای من هستید یه تست از اسکنر ورژن 0.7.0 بگیرید؟

اومدم Cursor رو باز کردم گفت پلن ماهانه‌ات تموم شده، بیا شارژ کن منم خیلی شیک چتش رو بستم از توی ترمینال mimo رو ران کردم🤣🤣
اومدم Cursor رو باز کردم گفت پلن ماهانه‌ات تموم شده، بیا شارژ کن منم خیلی شیک چتش رو بستم از توی ترمینال mimo رو ران کردم🤣🤣 تا اینجا خیلی خوب عمل کرده. هم توی plan، هم توی تشخیص مشکل

لپ تاپ اوکی شده الان اومدم تست کردم MiMo رو و خوشگله یه تست پرفورمنسی بریم باهاش روی SenPaiScanner
لپ تاپ اوکی شده الان اومدم تست کردم MiMo رو و خوشگله یه تست پرفورمنسی بریم باهاش روی SenPaiScanner