ar
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

الذهاب إلى القناة على Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Matin SenPai

تُعد قناة Matin SenPai (@matinsenpaii) لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 160 091 مشتركاً، محتلاً المرتبة في فئة اخرى.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 160 091 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -295، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -295، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 34.00‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 22.86‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 54 438 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 36 596 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 762.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة اخرى.

160 091
المشتركون
-29524 ساعات
-2957 أيام
-29530 أيام
أرشيف المشاركات
برقا باز شروع کردن به رفتن؟ خیلی دیدم امروز توییتر وسط کد و گیم و ادیت و... برقشون رفته بود

برای اندروید و ترموکس، کسایی که مشکل دارن طبق این آموزش دوستمون برن

۱۳ کا😂😂

نمیدونم این کانالای تلگرامی چه گیری روی ری‌اکشن دارن میگن ری‌اکشن بزنین انرژی بگیریم. انگار از ری‌اکشن برق تولید می‌کنن عقل ندارن راحتن به خدا

دیسلایک فیک میزنن انقد خوشحال میشم پولشونو میریزن جوب😂 (توی یه ثانیه یهو ۱۸۰ تا اومد)

ورژن 0.7.1 از SenPaiScanner منتشر شد✉️ 😏 پروتکل‌های جدید: پشتیبانی از Shadowsocks و VMess اضافه شد — هر دو از فاز ۱ اسکن تا
+2
ورژن 0.7.1 از SenPaiScanner منتشر شد✉️ 😏 پروتکل‌های جدید: پشتیبانی از Shadowsocks و VMess اضافه شد — هر دو از فاز ۱ اسکن تا فاز ۲ xray کاملا کار می‌کنن. 🧮 خروجی چندفرمتی: با زدن e بعد از فاز ۲ می‌تونید نتایج رو به سه فرمت صادر کنید: 1- لیست Subscription 2- Sing-Box JSON 3- Clash YAML 🔥 تنظیمات سرعت: فیلتر حداقل سرعت، تست سرعت آپلود، آدرس سرعت‌سنج دلخواه، و سایز sample قابل تنظیم. 🤖 ذخیره تنظیمات: تنظیمات اسکن ذخیره می‌شن و گزینه «retry last scan» هم اضافه شد. 📚 پشتیبانی از CIDR: حالا می‌تونید توی ips.txt، مستقیم رنج‌های /13 و... بنویسید. 📱 اولین نسخه پیش‌نمایش اپ اندروید با Kotlin و Jetpack Compose اضافه شد. معماری MVVM، تم‌بندی کامل، و ساخت خودکار APK از طریق CI/CD(هرچند CI/CD باید روش کار بشه هنوز). لینک دانلود آخرین نسخه: https://github.com/MatinSenPai/SenPaiScanner/releases/tag/v0.7.1

دوستان، این شکلی میتونید به من پیام بدید: https://t.me/MatinSenPaii?direct اما از اونجایی که دایرکت به شدت شلوغه، و من پیامها رو اسکرول می‌کنم پایین، ممکنه گاهی اوقات زده باشه سین شده، اما من نخوندم در واقع

حقیقتا MiMo اگر پلن پولی بده، خودم اولین مشتریش هستم. توی تسک‌های متوسط Backend شاهکار کرد امروز هم توی سرعت هم توی دقت

هم پشتیبانی از Trojan و Vmess و Shadowsocks اضافه شده هم تشخیص ISP هم تست آپلود و شخصی‌سازی تست دانلود هم WebSocket(که بهتره On بذارید) هم هسته رو به کلی بازنویسی کردم و این به کوشش دوستان عزیز برنامه‌نویس دیگه هم بودش که اسمشون توی Release note میاد و contributer پروژه هستن. من شاید 20 درصد از این 10 هزار خط کد که اضافه شد توی این ورژن رو نوشته بودم

این هم مشکلی که خیلی از دوستان داشتن سر قطع شدن اسکن
+1
این هم مشکلی که خیلی از دوستان داشتن سر قطع شدن اسکن

بازخوردهای خوبی گرفت این ورژن که باعث خوشحالیه❤️
بازخوردهای خوبی گرفت این ورژن که باعث خوشحالیه❤️

فیچر تست آپلود رو هم اضافه می‌کنم. در نهایت ورژن 0.7.1 منتشر خواهد شد

یکی از دوستان خوب، لطف کرد و هسته‌ی اندروید و تمام چیزی که برای ورژن اندروید نیاز داریم اد کرده، صرفا منتظرم که خود اسکنر عمل
یکی از دوستان خوب، لطف کرد و هسته‌ی اندروید و تمام چیزی که برای ورژن اندروید نیاز داریم اد کرده، صرفا منتظرم که خود اسکنر عملکردش به بهترین سطح برسه، اون موقع نسخه‌ی اندروید هم بیلد میگیرم

یه نکته‌ی خنده‌دار تر بگم این وسط هنوز توی سایت‌هایی که api میدن از Fable 5 مثل https://openrouter.ai/ میتونید از این مدل استفاده کنید😂

بچه‌ها من منتظر بازخوردتون هستما چون برای خودم اوکی کار می‌کنه صرفا نمی‌خوام منتشرش کنم. نظر شما و عملکردش توی منطقه‌ی شما برام مهم‌تره خیلی

روی همراه اول، توی یه منطقه با فیلترینگ شدید جواب خوبی گرفتم خودم ازش

+6
v0.7.0

خب، دوستای من هستید یه تست از اسکنر ورژن 0.7.0 بگیرید؟

اومدم Cursor رو باز کردم گفت پلن ماهانه‌ات تموم شده، بیا شارژ کن منم خیلی شیک چتش رو بستم از توی ترمینال mimo رو ران کردم🤣🤣
اومدم Cursor رو باز کردم گفت پلن ماهانه‌ات تموم شده، بیا شارژ کن منم خیلی شیک چتش رو بستم از توی ترمینال mimo رو ران کردم🤣🤣 تا اینجا خیلی خوب عمل کرده. هم توی plan، هم توی تشخیص مشکل

لپ تاپ اوکی شده الان اومدم تست کردم MiMo رو و خوشگله یه تست پرفورمنسی بریم باهاش روی SenPaiScanner
لپ تاپ اوکی شده الان اومدم تست کردم MiMo رو و خوشگله یه تست پرفورمنسی بریم باهاش روی SenPaiScanner