fa
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

رفتن به کانال در Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام Matin SenPai

کانال Matin SenPai (@matinsenpaii) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 160 091 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 160 091 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -295 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -295 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 34.00% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 22.86% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 54 438 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 36 596 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 762 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

160 091
مشترکین
-29524 ساعت
-2957 روز
-29530 روز
آرشیو پست ها
از این ربات یـ‌بـ‌خـ استفاده کنید برای ست کردن پروکسی ip بر اساس کشور: @nahanproxyipbot
از این ربات یـ‌بـ‌خـ استفاده کنید برای ست کردن پروکسی ip بر اساس کشور: @nahanproxyipbot

خب قیمت دلار اومده 165 انگار جدی جدی توافق(که نه، تفاهم) شده

یه پروژه‌ی جالب دیدم به اسم SurfSense، که بهش می‌گن جایگزین اوپن سورس NotebookLM 📞 اگه از NotebookLM میاید، باید بگم که Surf
یه پروژه‌ی جالب دیدم به اسم SurfSense، که بهش می‌گن جایگزین اوپن سورس NotebookLM 📞 اگه از NotebookLM میاید، باید بگم که SurfSense همون کارو می‌کنه؛ صرفا با کنترل کامل دست خودتون. خلاصه بخوام بگم، یه agent تحقیقاتی اوپن‌سورس و با تمرکز روی حریم خصوصیه که شبیه به کار NotebookLM رو انجام میده. 👍 مزایا نسبت به NotebookLM: • اتصال به ۲۵+ منبع: گوگل درایو، Notion، Slack، YouTube، GitHub و افزونه‌ی مرورگر برای ذخیره‌ی هر صفحه‌ای (حتی پشت لاگین) • آزادی انتخاب مدل: ۱۰۰+ مدل از طریق LiteLLM، یا اجرای کاملاً لوکال با Ollama و vLLM • بدون محدودیت داده: هیچ سقفی روی تعداد منبع و نوت‌بوک نیست، و دیتا روی سرور(یا سیستم) خودت می‌مونه • جستجوی بهتر: RAG دومرحله‌ای در برابر سرچ تک‌مرحله‌ای NotebookLM • قابلیت‌های تیمی جالب: به شما رول‌های Owner/Admin/Editor/Viewer میده + چت و کامنت و... • تولید پادکستا بدون محدودیته 😭 معایب: • نصبش هلو برو توی گلو نیست واقعا. رو اعصابه — باید با dependency، API key و فایل‌های Env کلنجار برید • هنوز کاملاً production-ready نیست و در حال توسعه‌ی فعاله • باید خودت میزبانی و نگهداری کنی؛ طبیعتا که راحتی NotebookLM رو نداره #️⃣ جمع‌بندی: صادقانه بگم، NotebookLM همچنان ساده‌تر و آماده‌تره ولی کاملاً بسته‌ست. SurfSense سخت‌تر راه میفته ولی دیتا و انتخاب مدل کاملاً دست خودته. اگه با self-hosting و سرور هم بخواید پیش برید، به درد بخورترینه. 🔗 ریپوی اصلی: github.com/MODSetter/SurfSense آدرس خود وبسایتش برای دانلود مستقیم نرم‌افزار: https://www.surfsense.com/ ✉️ t.me/MatinSenPaii

تبلیغات دیگه رو هم، اعصاب وارسی و اینکه ببینم جای مطمئنیه یا بعدا گندش در نیاد ندارم حقیقتا. برای همین فعلا تصمیم ندارم کلا تبلیغی قبول کنم

رفقا من تبلیغ VPN و سرور مجازی و... انجام نمی‌دم. همونطور که توی دوران قطعی و از ابتدای فعالیتم این کار رو نکردم. هرچقدر هم رقم رو بالا ببرید فایده نداره. ممنون میشم واسه‌ی این پیام ندید🙏

اگر این ارور رو برای اسکنر یا هر پروژه‌ی دیگه‌ای می‌گیرید، ترموکس رو از گیتهاب نصب کنید؛ درست میشه https://github.com/termux/
اگر این ارور رو برای اسکنر یا هر پروژه‌ی دیگه‌ای می‌گیرید، ترموکس رو از گیتهاب نصب کنید؛ درست میشه https://github.com/termux/termux-app/releases

من الان خودم با سرعت عالی وصلم روی ایرانسل. ۲۰ ثانیه طول کشید حدودا، منتها ممکنه تا چند دقیقه طول بکشه. ولی وقتی وصل بشه دیگه
من الان خودم با سرعت عالی وصلم روی ایرانسل. ۲۰ ثانیه طول کشید حدودا، منتها ممکنه تا چند دقیقه طول بکشه. ولی وقتی وصل بشه دیگه کانکت می‌مونه و قطعی نداره

Repost from White DNS
+4
نسخه جدید اپ WhiteDNS VPN آماده شده. در این نسخه • سرعت اتصال بهتر شده • مشکل داغ شدن گوشی رفع شده • اپ همانقدر ساده مانده و فقط شما باید دکمه اتصال رو بزنید
متاسفانه باید نسخه قدیم رو پاک کنید و این ورژن رو از اول نصب کنید. این مشکل از ورژن بعدی نخواهد بود.
ممنون🔥 تیم @WhiteDNS

فکرشو نمی‌کردم یه روزی قالب وردپرس رو هم بگن بیاید اقساطی بخرید
فکرشو نمی‌کردم یه روزی قالب وردپرس رو هم بگن بیاید اقساطی بخرید

خب دوستان به نظر من اشتباه کردم و فونت وزیر متن هستش. مسئله اینجا بود که از من پرسید، گفتش چه ترکیبی بزنم؟ چندتا داشت، یکیش فونت مربع+یکان‌بخ بود. منم زدم همین و بعد دیدم اصلا پولیه. اما الان انگار وزیر متن انتخاب کرده نکته اینجاست که چرا اصلا فونت‌های پولی و غیررایگان باید بهشون اشاره کنه یا دروغ بگه🤔

فکر کنم کپی‌رایت برای کلاد شوخی‌ای بیش نیست. اون از قابلیت اکستنشنش که کل UI و المنت‌های صفحه وب رو درجا کپی میکرد، اینم از ا
+1
فکر کنم کپی‌رایت برای کلاد شوخی‌ای بیش نیست. اون از قابلیت اکستنشنش که کل UI و المنت‌های صفحه وب رو درجا کپی میکرد، اینم از این

photo content

در این حد بگم که رفت فونت پولی ۵۹۹ هزار تومنی رو نمی‌دونم از کجا پیدا کرد و گذاشت توی پروژه🤣🤣🤣 اصلا یه کار عجیبی کرد

اما این وسط باید بگم که Claude Design، عجب UI+Prototype ای واسم زد. متاسفانه واسه‌ی استفاده ازش نیاز به اشتراک پرو دارید، منتها چیزی که ساخته خارق‌العادست

من منتظرم که شرایطم استیبل بشه، حدودا ۶-۷ تا ایده‌ی خوب یادداشت کردم هم راجب AI و برنامه‌نویسی هم واسه اینترنت آزاد که واستون ویدئوش رو بسازم

بدافزارهایی که با ترساندن هوش مصنوعی پنهان می‌مانند! تصور کنید یک سارق بعد از دزدی، یادداشتی آنقدر وحشتناک جلوی در خانه بگذارد که مامور پلیس بعد از خواندنش، با خود بگوید «بیخیال…» و اصلاً بازرسی را ادامه ندهد! پژوهشگران متوجه شده‌اند در موج تازه‌ای از حملات نرم‌افزاری، هکرها از ترفندی مشابه برای فریب دادن هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؛ آن‌ها بدافزارهایی می‌سازند که بخشی از متن‌شان طوری نوشته شده که هوش مصنوعی از بررسی هرچه بیشتر صرف نظر می‌کند!
ابزارهای هوش مصنوعی کنونی، ترمزهایی از پیش تعریف‌شده دارند. برای مثال اگر از آن‌ها راجع به نحوه‌ی ساخت «بدافزار»، «تسلیحات شیمیایی» یا «تسلیحات اتمی» سوال کنید، فوراً ترمزشان کشیده می‌شود و از پاسخ دادن طفره می‌روند. حالا هکرها متوجه شده‌اند که با افزودن این نوع از متون ممنوعه به بدافزارها یا نرم‌افزارهای معتبری که آلوده شده‌اند، می‌توان فرایند بررسی امنیتی کدها از سوی هوش مصنوعی را هم مختل کرد. به زبان ساده، مهاجم سعی دارد کاری کند که ابزار امنیتی وقتی به بدافزار می‌رسد، به‌جای بررسی دقیق کدها با خود بگوید: «من اصلاً اجازه ندارم این را تحلیل کنم» و از آن رد شود.
 این نوع حمله نشانه‌ای است از ورود به مرحله تازه‌ای در امنیت سایبری؛ مهاجمان دیگر فقط انسان‌ها را فریب نمی‌دهند، بلکه رفتار هوش مصنوعی هم هدف قرار می‌گیرد و ترفندها در گذر زمان فقط پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر خواهند شد. ✍️ NooshDaroo

Repost from Sarto | سارتو
نسخه جدید دفید قراره قابلیت چت با رمزنگاری e2e داشته باشه؛ باهاش میشه ارتباط امن با خارج و داخل ایران داشت. کل این قابلیت با
نسخه جدید دفید قراره قابلیت چت با رمزنگاری e2e داشته باشه؛ باهاش میشه ارتباط امن با خارج و داخل ایران داشت. کل این قابلیت با ریزالور ها کار‌ میکنه تا توی فیلترینگ و قطعی شدید هم وصل بمونه. طبق تست های من یک‌ سرور متوسط با ۸ گیگ رم و ۴ کور سی‌پی‌یو میتونه تا ۵ هزار کاربر انلاین رو هندل کنه! اینجوری کار میکنه که هر کاربر یک اکانت رندم واسش ساخته میشه که توی سرور های مختلف ادرس اکانتش ثابت هست؛ ادرس اکانت شامل ۲۰ حرف انگلیسیه که هرکی این رو داشه باشه میتونه بهتون پیام بده. (سیستم اکانتینگش تقریبا شکل شبکه اتریوم هست، یعنی‌یک seed دارید که با اون یک اکانت ساخته میشه) کلاینت هر ۱۵ ثانیه به سرور هایی که بهش وصل هست درخواست میده و پیام های جدید رو میگیره و تقریبا برای ارسال یک پیام چند کلمه ای باید حدود ۴‌ کوئری دی ان اس کوچیک‌به سرور بفرسته! واسه اینکه به سرور ها فشار نیاد محدودیت های سختگیرانه گذاشتم، ولی همه این محدودیت ها توی سرور قابل تنظیم هست و اگر سرور شخصی راه بندازید میتونید محدودیت هارو کمتر کنید. https://x.com/i/status/2065531715041239193

رفقا به هیچ وجه روی کانفیگ Websocket معمولی سرور شخصیتون نباید اسکنر ران کنید. فقط روی Workerهاتون انجام بدید که ارزشی ندارن
رفقا به هیچ وجه روی کانفیگ Websocket معمولی سرور شخصیتون نباید اسکنر ران کنید. فقط روی Workerهاتون انجام بدید که ارزشی ندارن و ابیوز هم نمی‌خورن

صحبت دوست عزیزمون که PR داده بود برای ترموکس: سلام متین خوبی ببین من دارم می‌بینم که خیلی دارید اضافه کاری می‌کنید برای اجرا کردن سنپای اسکنر روی ترموکس اون اسکریپت install.sh که از قضا بنده نوشته بودمش برای ترموکس هم کار میکنه و فقط نیازه همین دستور زیر رو توی ترموکس بزنید و گیتهاب روی نتتون باز باشه اگر باز نبود یک دور VPN بزنید صبر کنید دانلودش تموم بشه بعدش senpaiscanner توی خود ترموکس بزنید اجرا میشه این دستورشه:
curl -fsSL https://github.com/MatinSenPai/SenPaiScanner/raw/refs/heads/main/install.sh | bash
ترموکس از باینری های بیلد شده linux-arm64 پشتیبانی میکنه اگر ارور های تیپ exc_info میگیرید بخاطر اینه که ترموکس رو از گوگل پلی نصب کردید باید پاک کنید بجاش از گیتهاب یا اف دروید بریزیدش این اسکریپت برای اولین بار دانلود و نصب میکنه اگر بار دوم اجرا بکنی در صورت وجود اپدیت میکنه یا اگر اپدیتی نبود همون سنپای اسکنر رو برات اجرا میکنه

برقا باز شروع کردن به رفتن؟ خیلی دیدم امروز توییتر وسط کد و گیم و ادیت و... برقشون رفته بود