es
Feedback
Matin SenPai

Matin SenPai

Ir al canal en Telegram

درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada

📈 Análisis del canal de Telegram Matin SenPai

El canal Matin SenPai (@matinsenpaii) es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 160 091 suscriptores, ocupando la posición en la categoría Otro.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 160 091 suscriptores.

Según los últimos datos del 25 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -295, y en las últimas 24 horas de -295, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 34.00%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 22.86% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 54 438 visualizaciones. En el primer día suele acumular 36 596 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 762.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
درود! متین هستم و کامپیوتر رو دوست دارم! در حال یادگیری هستم و چیزهایی که یاد میگیرم رو سعی می‌کنم به شما هم یاد بدم اگر به دردتون بخوره =) •YouTube: http://www.youtube.com/@Matin_SenPai •Github: https://github.com/MatinSenPai

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 26 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Otro.

160 091
Suscriptores
-29524 horas
-2957 días
-29530 días
Archivo de publicaciones
از این ربات یـ‌بـ‌خـ استفاده کنید برای ست کردن پروکسی ip بر اساس کشور: @nahanproxyipbot
از این ربات یـ‌بـ‌خـ استفاده کنید برای ست کردن پروکسی ip بر اساس کشور: @nahanproxyipbot

خب قیمت دلار اومده 165 انگار جدی جدی توافق(که نه، تفاهم) شده

یه پروژه‌ی جالب دیدم به اسم SurfSense، که بهش می‌گن جایگزین اوپن سورس NotebookLM 📞 اگه از NotebookLM میاید، باید بگم که Surf
یه پروژه‌ی جالب دیدم به اسم SurfSense، که بهش می‌گن جایگزین اوپن سورس NotebookLM 📞 اگه از NotebookLM میاید، باید بگم که SurfSense همون کارو می‌کنه؛ صرفا با کنترل کامل دست خودتون. خلاصه بخوام بگم، یه agent تحقیقاتی اوپن‌سورس و با تمرکز روی حریم خصوصیه که شبیه به کار NotebookLM رو انجام میده. 👍 مزایا نسبت به NotebookLM: • اتصال به ۲۵+ منبع: گوگل درایو، Notion، Slack، YouTube، GitHub و افزونه‌ی مرورگر برای ذخیره‌ی هر صفحه‌ای (حتی پشت لاگین) • آزادی انتخاب مدل: ۱۰۰+ مدل از طریق LiteLLM، یا اجرای کاملاً لوکال با Ollama و vLLM • بدون محدودیت داده: هیچ سقفی روی تعداد منبع و نوت‌بوک نیست، و دیتا روی سرور(یا سیستم) خودت می‌مونه • جستجوی بهتر: RAG دومرحله‌ای در برابر سرچ تک‌مرحله‌ای NotebookLM • قابلیت‌های تیمی جالب: به شما رول‌های Owner/Admin/Editor/Viewer میده + چت و کامنت و... • تولید پادکستا بدون محدودیته 😭 معایب: • نصبش هلو برو توی گلو نیست واقعا. رو اعصابه — باید با dependency، API key و فایل‌های Env کلنجار برید • هنوز کاملاً production-ready نیست و در حال توسعه‌ی فعاله • باید خودت میزبانی و نگهداری کنی؛ طبیعتا که راحتی NotebookLM رو نداره #️⃣ جمع‌بندی: صادقانه بگم، NotebookLM همچنان ساده‌تر و آماده‌تره ولی کاملاً بسته‌ست. SurfSense سخت‌تر راه میفته ولی دیتا و انتخاب مدل کاملاً دست خودته. اگه با self-hosting و سرور هم بخواید پیش برید، به درد بخورترینه. 🔗 ریپوی اصلی: github.com/MODSetter/SurfSense آدرس خود وبسایتش برای دانلود مستقیم نرم‌افزار: https://www.surfsense.com/ ✉️ t.me/MatinSenPaii

تبلیغات دیگه رو هم، اعصاب وارسی و اینکه ببینم جای مطمئنیه یا بعدا گندش در نیاد ندارم حقیقتا. برای همین فعلا تصمیم ندارم کلا تبلیغی قبول کنم

رفقا من تبلیغ VPN و سرور مجازی و... انجام نمی‌دم. همونطور که توی دوران قطعی و از ابتدای فعالیتم این کار رو نکردم. هرچقدر هم رقم رو بالا ببرید فایده نداره. ممنون میشم واسه‌ی این پیام ندید🙏

اگر این ارور رو برای اسکنر یا هر پروژه‌ی دیگه‌ای می‌گیرید، ترموکس رو از گیتهاب نصب کنید؛ درست میشه https://github.com/termux/
اگر این ارور رو برای اسکنر یا هر پروژه‌ی دیگه‌ای می‌گیرید، ترموکس رو از گیتهاب نصب کنید؛ درست میشه https://github.com/termux/termux-app/releases

من الان خودم با سرعت عالی وصلم روی ایرانسل. ۲۰ ثانیه طول کشید حدودا، منتها ممکنه تا چند دقیقه طول بکشه. ولی وقتی وصل بشه دیگه
من الان خودم با سرعت عالی وصلم روی ایرانسل. ۲۰ ثانیه طول کشید حدودا، منتها ممکنه تا چند دقیقه طول بکشه. ولی وقتی وصل بشه دیگه کانکت می‌مونه و قطعی نداره

Repost from White DNS
+4
نسخه جدید اپ WhiteDNS VPN آماده شده. در این نسخه • سرعت اتصال بهتر شده • مشکل داغ شدن گوشی رفع شده • اپ همانقدر ساده مانده و فقط شما باید دکمه اتصال رو بزنید
متاسفانه باید نسخه قدیم رو پاک کنید و این ورژن رو از اول نصب کنید. این مشکل از ورژن بعدی نخواهد بود.
ممنون🔥 تیم @WhiteDNS

فکرشو نمی‌کردم یه روزی قالب وردپرس رو هم بگن بیاید اقساطی بخرید
فکرشو نمی‌کردم یه روزی قالب وردپرس رو هم بگن بیاید اقساطی بخرید

خب دوستان به نظر من اشتباه کردم و فونت وزیر متن هستش. مسئله اینجا بود که از من پرسید، گفتش چه ترکیبی بزنم؟ چندتا داشت، یکیش فونت مربع+یکان‌بخ بود. منم زدم همین و بعد دیدم اصلا پولیه. اما الان انگار وزیر متن انتخاب کرده نکته اینجاست که چرا اصلا فونت‌های پولی و غیررایگان باید بهشون اشاره کنه یا دروغ بگه🤔

فکر کنم کپی‌رایت برای کلاد شوخی‌ای بیش نیست. اون از قابلیت اکستنشنش که کل UI و المنت‌های صفحه وب رو درجا کپی میکرد، اینم از ا
+1
فکر کنم کپی‌رایت برای کلاد شوخی‌ای بیش نیست. اون از قابلیت اکستنشنش که کل UI و المنت‌های صفحه وب رو درجا کپی میکرد، اینم از این

photo content

در این حد بگم که رفت فونت پولی ۵۹۹ هزار تومنی رو نمی‌دونم از کجا پیدا کرد و گذاشت توی پروژه🤣🤣🤣 اصلا یه کار عجیبی کرد

اما این وسط باید بگم که Claude Design، عجب UI+Prototype ای واسم زد. متاسفانه واسه‌ی استفاده ازش نیاز به اشتراک پرو دارید، منتها چیزی که ساخته خارق‌العادست

من منتظرم که شرایطم استیبل بشه، حدودا ۶-۷ تا ایده‌ی خوب یادداشت کردم هم راجب AI و برنامه‌نویسی هم واسه اینترنت آزاد که واستون ویدئوش رو بسازم

بدافزارهایی که با ترساندن هوش مصنوعی پنهان می‌مانند! تصور کنید یک سارق بعد از دزدی، یادداشتی آنقدر وحشتناک جلوی در خانه بگذارد که مامور پلیس بعد از خواندنش، با خود بگوید «بیخیال…» و اصلاً بازرسی را ادامه ندهد! پژوهشگران متوجه شده‌اند در موج تازه‌ای از حملات نرم‌افزاری، هکرها از ترفندی مشابه برای فریب دادن هوش مصنوعی استفاده می‌کنند؛ آن‌ها بدافزارهایی می‌سازند که بخشی از متن‌شان طوری نوشته شده که هوش مصنوعی از بررسی هرچه بیشتر صرف نظر می‌کند!
ابزارهای هوش مصنوعی کنونی، ترمزهایی از پیش تعریف‌شده دارند. برای مثال اگر از آن‌ها راجع به نحوه‌ی ساخت «بدافزار»، «تسلیحات شیمیایی» یا «تسلیحات اتمی» سوال کنید، فوراً ترمزشان کشیده می‌شود و از پاسخ دادن طفره می‌روند. حالا هکرها متوجه شده‌اند که با افزودن این نوع از متون ممنوعه به بدافزارها یا نرم‌افزارهای معتبری که آلوده شده‌اند، می‌توان فرایند بررسی امنیتی کدها از سوی هوش مصنوعی را هم مختل کرد. به زبان ساده، مهاجم سعی دارد کاری کند که ابزار امنیتی وقتی به بدافزار می‌رسد، به‌جای بررسی دقیق کدها با خود بگوید: «من اصلاً اجازه ندارم این را تحلیل کنم» و از آن رد شود.
 این نوع حمله نشانه‌ای است از ورود به مرحله تازه‌ای در امنیت سایبری؛ مهاجمان دیگر فقط انسان‌ها را فریب نمی‌دهند، بلکه رفتار هوش مصنوعی هم هدف قرار می‌گیرد و ترفندها در گذر زمان فقط پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر خواهند شد. ✍️ NooshDaroo

Repost from Sarto | سارتو
نسخه جدید دفید قراره قابلیت چت با رمزنگاری e2e داشته باشه؛ باهاش میشه ارتباط امن با خارج و داخل ایران داشت. کل این قابلیت با
نسخه جدید دفید قراره قابلیت چت با رمزنگاری e2e داشته باشه؛ باهاش میشه ارتباط امن با خارج و داخل ایران داشت. کل این قابلیت با ریزالور ها کار‌ میکنه تا توی فیلترینگ و قطعی شدید هم وصل بمونه. طبق تست های من یک‌ سرور متوسط با ۸ گیگ رم و ۴ کور سی‌پی‌یو میتونه تا ۵ هزار کاربر انلاین رو هندل کنه! اینجوری کار میکنه که هر کاربر یک اکانت رندم واسش ساخته میشه که توی سرور های مختلف ادرس اکانتش ثابت هست؛ ادرس اکانت شامل ۲۰ حرف انگلیسیه که هرکی این رو داشه باشه میتونه بهتون پیام بده. (سیستم اکانتینگش تقریبا شکل شبکه اتریوم هست، یعنی‌یک seed دارید که با اون یک اکانت ساخته میشه) کلاینت هر ۱۵ ثانیه به سرور هایی که بهش وصل هست درخواست میده و پیام های جدید رو میگیره و تقریبا برای ارسال یک پیام چند کلمه ای باید حدود ۴‌ کوئری دی ان اس کوچیک‌به سرور بفرسته! واسه اینکه به سرور ها فشار نیاد محدودیت های سختگیرانه گذاشتم، ولی همه این محدودیت ها توی سرور قابل تنظیم هست و اگر سرور شخصی راه بندازید میتونید محدودیت هارو کمتر کنید. https://x.com/i/status/2065531715041239193

رفقا به هیچ وجه روی کانفیگ Websocket معمولی سرور شخصیتون نباید اسکنر ران کنید. فقط روی Workerهاتون انجام بدید که ارزشی ندارن
رفقا به هیچ وجه روی کانفیگ Websocket معمولی سرور شخصیتون نباید اسکنر ران کنید. فقط روی Workerهاتون انجام بدید که ارزشی ندارن و ابیوز هم نمی‌خورن

صحبت دوست عزیزمون که PR داده بود برای ترموکس: سلام متین خوبی ببین من دارم می‌بینم که خیلی دارید اضافه کاری می‌کنید برای اجرا کردن سنپای اسکنر روی ترموکس اون اسکریپت install.sh که از قضا بنده نوشته بودمش برای ترموکس هم کار میکنه و فقط نیازه همین دستور زیر رو توی ترموکس بزنید و گیتهاب روی نتتون باز باشه اگر باز نبود یک دور VPN بزنید صبر کنید دانلودش تموم بشه بعدش senpaiscanner توی خود ترموکس بزنید اجرا میشه این دستورشه:
curl -fsSL https://github.com/MatinSenPai/SenPaiScanner/raw/refs/heads/main/install.sh | bash
ترموکس از باینری های بیلد شده linux-arm64 پشتیبانی میکنه اگر ارور های تیپ exc_info میگیرید بخاطر اینه که ترموکس رو از گوگل پلی نصب کردید باید پاک کنید بجاش از گیتهاب یا اف دروید بریزیدش این اسکریپت برای اولین بار دانلود و نصب میکنه اگر بار دوم اجرا بکنی در صورت وجود اپدیت میکنه یا اگر اپدیتی نبود همون سنپای اسکنر رو برات اجرا میکنه

برقا باز شروع کردن به رفتن؟ خیلی دیدم امروز توییتر وسط کد و گیم و ادیت و... برقشون رفته بود