es
Feedback
Code 200

Code 200

Ir al canal en Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Mostrar más
149
Suscriptores
-124 horas
-57 días
+1930 días
Archivo de publicaciones
چقدر من عاشق این انیمیشن بودم و هستم :::)))
چقدر من عاشق این انیمیشن بودم و هستم :::)))

اگه خواستین میتونین این تست رو بدین تا ببینین کدوم کارتون دهه ۹۰ به روح شما نزدیک تره ✨

🚽 × ∞

🍿🍫🍪🥮🍝🍜🍲☕️🫖🚽

photo content
+1

photo content

photo content

صرفا برای یادآوری این ادیت بهشتی

خب با این هیجانم گند زدم به چینش امروز چنلم 😭😂 ولی نمیشد بیانش نکنم و یادگاری هم نمونه و خب قطعا حالا منو میبینی لیاقتش یه چیز تر و تمیزه 🙂🙂 پس اسکریناشو میذارمش برای فردا و کل فردا باشه برای اون

نه تنها خوشحالم که مثل اکثر فیلمای الان، با ساختن سری جدیدش گند نزدن به شاهکاری قسمت های قبل که این، گاد ترین، خارق العاده ترین ورژنی بود که می‌تونستن بسازن و الان که تموم شد همزمان دو حس هیجان شدیددد و افسردگی شدیددد از تموم شدنش رو دارم ولی خب طبق پایان قراره حالا منو میبینی ۴ ای هم وجود داشته باشه و اوکی قراره بمیرم تا اون موقع 🤝

خدای من از شدت ذوق بغضی شدم و فقط میتونم بگم بی نظیر بود بی ن ظیر شاهکار مطلق

خدایا چقدر دلم برای این صحنه تنگ شده بود😭😭

photo content

بریم که ببینیممممممم

اوکی بهترین اتفاق امروز این بودش که دیدم now you see me 3 اومدهههه

p saaghi.mp39.45 MB

و دوباره ✨

اینم از شب چله ی ۱۴۰۴

photo content
+1