es
Feedback
Code 200

Code 200

Ir al canal en Telegram

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Mostrar más
149
Suscriptores
-124 horas
-57 días
+1930 días
Archivo de publicaciones
photo content

همینکه مهسا گفت:

یلداتون مبارک 🪗🍉

🪾

photo content

photo content

خب این پادکست رو تموم کردم از سمت خودم از این به بعد زود به زود پارت های دیگشو میذارم تا از اینجا هم تموم بشه

نباید خاطرات خوش را بیش از اندازه دستکاری کرد؛ چراکه کم کم به هیولایی تبدیل می‌شوند و نمی‌توانید مهارشان کنید. اما از طرفی، اگر خاطرات دل انگیز در ذهنتان دست نخورده بمانند، روشن نیست که چه بر سرتان می‌آید.

از قیطریه تا اورنج کانتی
نویسنده: حمیدرضا صدر راویان: رضا کیانیان و فاطمه معتمدآریا

شماهم مثل من بعضی وقتا یهو این موقع شب که میشه حس می‌کنین باید یه کار مفید بکنین و کلی ایده هم دارین ولی الان وقت اون کارا نیست؟

یعنی میخواین بگین فقط ۴ تا نامه قراره داشته باشم؟ ۴ روز دیگه هنوز وقته و من واقعا خوشحال میشم اگه ببینم حتی در حد یه حرف کوچیک، ولی ازتون یه یادگاری رو این درخت مونده

Mensaje de video00:27

Mensaje de video00:59

Mensaje de video00:55

دوباره کیف کردم با اجراهاش

Repost from N/a
صدای قطره های بارون ک میخوره به پنجره اتاقم قشنگ ترینه :))))

تولد پایه ترین و عشق منه 🍾

خدایا نمیشه این هوا تموم نشه؟ من تازه دارم از زندگیم لذت میبرم

🦕
+1
🦕

sticker.webp0.06 KB