Code 200
الذهاب إلى القناة على Telegram
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
إظهار المزيد149
المشتركون
-124 ساعات
-57 أيام
+1930 أيام
أرشيف المشاركات
150
خب با این هیجانم گند زدم به چینش امروز چنلم 😭😂 ولی نمیشد بیانش نکنم و یادگاری هم نمونه
و خب قطعا حالا منو میبینی لیاقتش یه چیز تر و تمیزه 🙂🙂 پس اسکریناشو میذارمش برای فردا و کل فردا باشه برای اون
150
نه تنها خوشحالم که مثل اکثر فیلمای الان، با ساختن سری جدیدش گند نزدن به شاهکاری قسمت های قبل
که این، گاد ترین، خارق العاده ترین ورژنی بود که میتونستن بسازن
و الان که تموم شد همزمان دو حس هیجان شدیددد و افسردگی شدیددد از تموم شدنش رو دارم
ولی خب طبق پایان قراره حالا منو میبینی ۴ ای هم وجود داشته باشه و اوکی قراره بمیرم تا اون موقع 🤝
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
