es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
852
Suscriptores
-224 horas
+17 días
+130 días
Archivo de publicaciones
میدونم اینجا جای گفتنش نیست و خیلی بی‌ربط بنظر میاد ولی اینجا جاییه که خیلی وقتا حرفای دلمو زدم

Repost from 02:08
photo content

photo content
+1

photo content

امشب ابرماهه از دستش ندید

photo content

photo content

photo content

photo content

بچه‌ها داره فحش نمی‌ده یکم شبیه خو زهرمار خونده میشه ولی به گویش بختیاری ینی پسرخاله

خبری نی

چاکریم تاته‌ زا

خورزمار دیگه چه خبر

آره تو فکرشم

پس برنامه یزده؟

ولی باید یه فکری برای پول جا و مکان بردارم

خوبه از تهران قطار داره

ممنونم

sticker.webp0.17 KB

سایت هارو نگاه کردم، نه قطار نه اتوبوس، نه از شاهرود نه از سمنان نیست باید از تهران بیام حتما