es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
852
Suscriptores
-224 horas
+17 días
+130 días
Archivo de publicaciones
ولی جدی قزوینی ها خیلی مهمون نوازن و مهربونن

فکر کردم قزوینی ای

🤣🤣🤣🤣

منم یزدیم بیا😂💋

جمله ات‌ شبیه اونیه ک میگه اگه پول نداری از کارتت بردار 😂

مبارکه

منم یزدی ام خب بیا زودتر

خیلی وقته میخوام بیام نمیشه

یزد نیومدی؟

اول از همه اضطراب اجتماعی مانعش میشه ثانیا کلا اگه اضطراب اجتماعیمم گاهی بذارم کنار، بازم با جنبه های شخصیتیم نمی‌خونه ثالثا منجر به شکستن قاعده ناشناس بودنم میشه رابعا بنظرم دراما و داستان داره و حوصلشو ندارم. با اینکه سرم تو کار خودم باشه راحت ترم

چرا هیچوقت فوتوواک نمیذاری؟

الان شمال این کشور زیبا و مغمومم

الان کجای این کشور زیبایی

بچه ها اگر نوشت تمایلی به پیام ندارد، باگه. دوباره بزنید اوکی میشه

photo content

photo content

photo content

فدای سرت اونایی ک هستن طلان

ممبرات ریختن

مغزم خاموشه