en
Feedback
02:08

02:08

Open in Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Show more
852
Subscribers
-224 hours
+17 days
+130 days
Posts Archive
میدونم اینجا جای گفتنش نیست و خیلی بی‌ربط بنظر میاد ولی اینجا جاییه که خیلی وقتا حرفای دلمو زدم

Repost from 02:08
photo content

photo content
+1

photo content

امشب ابرماهه از دستش ندید

photo content

photo content

photo content

photo content

بچه‌ها داره فحش نمی‌ده یکم شبیه خو زهرمار خونده میشه ولی به گویش بختیاری ینی پسرخاله

خبری نی

چاکریم تاته‌ زا

خورزمار دیگه چه خبر

آره تو فکرشم

پس برنامه یزده؟

ولی باید یه فکری برای پول جا و مکان بردارم

خوبه از تهران قطار داره

ممنونم

sticker.webp0.17 KB

سایت هارو نگاه کردم، نه قطار نه اتوبوس، نه از شاهرود نه از سمنان نیست باید از تهران بیام حتما