es
Feedback
سها كوچك.

سها كوچك.

Ir al canal en Telegram

نمي خواهم د‌ر مورد‌ش چیزي بد‌انم. به یکي د‌یگر بگو. حتما د‌رکت مي‌کند‌ و حالت بهتر مي‌شود.

Mostrar más
2 787
Suscriptores
-524 horas
-247 días
-1530 días
Archivo de publicaciones
هر كي تولدمو ميپرسبد ميگفتم سيكتير

كاش متولد ٣٠ تير بودم

من ۱ تیرم، بسیار مویی ردش کردم

https://t.me/hellothisoha/45506 😂😂😂😂😂

اگر خردادي باشن عاليه حتما قطع كنيد

سها جون بنظرت قطع ارتباط با همه ادما زیان اور خواهد بود ؟ احساس میکنم هیچکس با استاندارد هام همخوانی نداره ، هنوز اونقدر اطمینان ندارم که مطمئن باشم و یکم هم میترسم که از اعتمادبنفس کاذب یا حتی اختلال روانی کشف نشدم باشه 🙏 من به قضاوت های تو ایمان دارم راستش

دوست صميميم يكيشون بهمنيه

خوشم مياد اوكيم

نظرت راجبه زمستونیا چیه؟

كاربر 416435 😆

حالا درسته بامزه‌ای ولی دلیل نمیشه من جالب نباشم 💞

اينستا هم ندارم پاك كردم

نميشناسن بخدا

بابا ظهرم گفتييي

سها چون جاجمنتات همیشه درسته لطفا بگو نظرت راجع به دکتر پوریا تو اینستا چیه واقعا دوست دارم نظرتو بدونم😂😂😂

هرروز بايد شكرگذاري برگزار كنيم بابت اينكه خدايا ممنون كه خردادي نشدم ناماسته 🧘‍♀️

حتي خودتم خنديدي وقتي نوشتيش😆

ازت متنفرم😘😘😘😘 بهترین و جالب ترین انسان های جهان هستی خردادی هستن😆

كاربر416435 فقط تو خردادي هستي با درد خودت گريه كن

https://t.me/hellothisoha/45491 😦😦😦 انگار جزامیم یعنی چی این دسته؟؟؟؟