سها كوچك.
الذهاب إلى القناة على Telegram
نمي خواهم در موردش چیزي بدانم. به یکي دیگر بگو. حتما درکت ميکند و حالت بهتر ميشود.
إظهار المزيد2 787
المشتركون
-524 ساعات
-247 أيام
-1530 أيام
أرشيف المشاركات
2 787
سها جون بنظرت قطع ارتباط با همه ادما زیان اور خواهد بود ؟
احساس میکنم هیچکس با استاندارد هام همخوانی نداره ، هنوز اونقدر اطمینان ندارم که مطمئن باشم و یکم هم میترسم که از اعتمادبنفس کاذب یا حتی اختلال روانی کشف نشدم باشه 🙏
من به قضاوت های تو ایمان دارم راستش
2 787
سها چون جاجمنتات همیشه درسته لطفا بگو نظرت راجع به دکتر پوریا تو اینستا چیه واقعا دوست دارم نظرتو بدونم😂😂😂
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
