ch
Feedback
سها كوچك.

سها كوچك.

前往频道在 Telegram

نمي خواهم د‌ر مورد‌ش چیزي بد‌انم. به یکي د‌یگر بگو. حتما د‌رکت مي‌کند‌ و حالت بهتر مي‌شود.

显示更多
2 787
订阅者
-524 小时
-247
-1530
帖子存档
هر كي تولدمو ميپرسبد ميگفتم سيكتير

كاش متولد ٣٠ تير بودم

من ۱ تیرم، بسیار مویی ردش کردم

https://t.me/hellothisoha/45506 😂😂😂😂😂

اگر خردادي باشن عاليه حتما قطع كنيد

سها جون بنظرت قطع ارتباط با همه ادما زیان اور خواهد بود ؟ احساس میکنم هیچکس با استاندارد هام همخوانی نداره ، هنوز اونقدر اطمینان ندارم که مطمئن باشم و یکم هم میترسم که از اعتمادبنفس کاذب یا حتی اختلال روانی کشف نشدم باشه 🙏 من به قضاوت های تو ایمان دارم راستش

دوست صميميم يكيشون بهمنيه

خوشم مياد اوكيم

نظرت راجبه زمستونیا چیه؟

كاربر 416435 😆

حالا درسته بامزه‌ای ولی دلیل نمیشه من جالب نباشم 💞

اينستا هم ندارم پاك كردم

نميشناسن بخدا

بابا ظهرم گفتييي

سها چون جاجمنتات همیشه درسته لطفا بگو نظرت راجع به دکتر پوریا تو اینستا چیه واقعا دوست دارم نظرتو بدونم😂😂😂

هرروز بايد شكرگذاري برگزار كنيم بابت اينكه خدايا ممنون كه خردادي نشدم ناماسته 🧘‍♀️

حتي خودتم خنديدي وقتي نوشتيش😆

ازت متنفرم😘😘😘😘 بهترین و جالب ترین انسان های جهان هستی خردادی هستن😆

كاربر416435 فقط تو خردادي هستي با درد خودت گريه كن

https://t.me/hellothisoha/45491 😦😦😦 انگار جزامیم یعنی چی این دسته؟؟؟؟