es
Feedback
"Cigarettes after shrek"

"Cigarettes after shrek"

Ir al canal en Telegram

She's never where she is. She's only inside her head.

Mostrar más
475
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
+1130 días
Archivo de publicaciones
photo content
+6

Every beat of your heart tore the lies all apart

>>>>>

"شما در دسته سکسی ها هستید یا کیوت ها؟" روانی و کصخل ها

از من نپرس کجا میرم من همیشه دارم بگا میرم.

I won't go out my way to keep nobody in my life. I'm OK with losing whoever is ok with losing me.

I'll never look like barbie. Barbie doesn't have have bruises.

photo content
+1

اون چاق نبود ولی لاغرم نبود اون خوشگل نبود ولی زشتم نبود اون از خودش متنفرم بود اون از زندگی متنفر بود ولی نمیخواست بمیره اون تلاش می‌کرد ولی هیچ وقت کافی نبود اون میخواست خوشحال باشه ولی مغزش بهش‌استراحت نمیداد اون یه انسان غمگینی بود که هیچ وقت کسی نتونست درکش کنه.

چشمهاتو ببند، فردا یه قدم به رویاهات نزدیک تر میشی.

سگ این زندگی که ما تو ایران تحمل میکنیمو تحمل نمیکنه.

خوشحالی؟ از نظر روحی سالمی؟ منظورت چیه مگه ایرانی نیستی؟

Repost from N/a
کمر؟معده؟آرامش؟پول؟خوشحالی؟زندگی؟خواب؟استراحت؟تفریح؟ نه ببخشید نمی‌دونم دارید راجب چی حرف می‌زنید

born to keep him in my basement forced to stay in no contact

I will never be anything But a stranger on a train

0000

photo content