"Cigarettes after shrek"
الذهاب إلى القناة على Telegram
476
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
لا توجد بيانات7 أيام
+1330 أيام
أرشيف المشاركات
I won't go out my way to keep nobody in my life. I'm OK with losing whoever is ok with losing me.
اون چاق نبود ولی لاغرم نبود
اون خوشگل نبود ولی زشتم نبود
اون از خودش متنفرم بود
اون از زندگی متنفر بود ولی نمیخواست بمیره
اون تلاش میکرد ولی هیچ وقت کافی نبود
اون میخواست خوشحال باشه ولی مغزش بهشاستراحت نمیداد
اون یه انسان غمگینی بود که هیچ وقت کسی نتونست درکش کنه.
Repost from N/a
کمر؟معده؟آرامش؟پول؟خوشحالی؟زندگی؟خواب؟استراحت؟تفریح؟
نه ببخشید نمیدونم دارید راجب چی حرف میزنید
Repost from 𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘩𝘪𝘴𝘱𝘦𝘳𝘴
born to keep him in my basement forced to stay in no contact
Repost from سه تکه استخوان
تنها چیزی که مرا به پیش میبرد ترس از دست دادن زمان است، که دیر نشود؛ که شاید سالها بعد حسرت این روزها را بخورم. بیماری بدخیم ترس زمانهای باقیمانده.
Repost from 梦归处
I like to cut off, mute, unfollow and block people because this is my world, you only exist if I let you in.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
