ch
Feedback
"Cigarettes after shrek"

"Cigarettes after shrek"

前往频道在 Telegram

She's never where she is. She's only inside her head.

显示更多
476
订阅者
无数据24 小时
无数据7
+1330
帖子存档
از من نپرس کجا میرم من همیشه دارم بگا میرم.

I won't go out my way to keep nobody in my life. I'm OK with losing whoever is ok with losing me.

I'll never look like barbie. Barbie doesn't have have bruises.

اون چاق نبود ولی لاغرم نبود اون خوشگل نبود ولی زشتم نبود اون از خودش متنفرم بود اون از زندگی متنفر بود ولی نمیخواست بمیره اون تلاش می‌کرد ولی هیچ وقت کافی نبود اون میخواست خوشحال باشه ولی مغزش بهش‌استراحت نمیداد اون یه انسان غمگینی بود که هیچ وقت کسی نتونست درکش کنه.

چشمهاتو ببند، فردا یه قدم به رویاهات نزدیک تر میشی.

سگ این زندگی که ما تو ایران تحمل میکنیمو تحمل نمیکنه.

خوشحالی؟ از نظر روحی سالمی؟ منظورت چیه مگه ایرانی نیستی؟

Repost from N/a
کمر؟معده؟آرامش؟پول؟خوشحالی؟زندگی؟خواب؟استراحت؟تفریح؟ نه ببخشید نمی‌دونم دارید راجب چی حرف می‌زنید

born to keep him in my basement forced to stay in no contact

I will never be anything But a stranger on a train

0000

تنها چیزی که مرا به پیش می‌برد ترس از دست دادن زمان است، که دیر نشود؛ که شاید سال‌ها بعد حسرت این روز‌ها را بخورم. ‌بیماری بدخیم ترس زمان‌های باقی‌مانده.

I swear i loved you. But you don't even know what it is.

Repost from 梦归处
I like to cut off, mute, unfollow and block people because this is my world, you only exist if I let you in.