es
Feedback
زوربای صورتی🎀

زوربای صورتی🎀

Ir al canal en Telegram

عنوان چنل از اسم شخصیت‌ اصلی کتاب زوربای یونانی، نوشته‌ی نیکوس کازانتزاکیس الهام گرفته شده. ۵ ادمینیم، قبل از خوندن هر پیام، تگ ادمین رو بخونید تا سوء‌تفاهم پیش نیاد. Pink Music : https://t.me/PinkMMusic

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram زوربای صورتی🎀

El canal زوربای صورتی🎀 (@pinkzorba) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 18 104 suscriptores, ocupando la posición 4 042 en la categoría Música y el puesto 18 303 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 18 104 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -65, y en las últimas 24 horas de -53, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 64.03%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 44.73% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 11 594 visualizaciones. En el primer día suele acumular 8 099 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 351.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como #زورباناشناس, ایلیا, وقت, چیز, صابر.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
عنوان چنل از اسم شخصیت‌ اصلی کتاب زوربای یونانی، نوشته‌ی نیکوس کازانتزاکیس الهام گرفته شده. ۵ ادمینیم، قبل از خوندن هر پیام، تگ ادمین رو بخونید تا سوء‌تفاهم پیش نیاد. Pink Music : https://t.me/PinkMMusic

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Música.

18 104
Suscriptores
-5324 horas
-337 días
-6530 días
Archivo de publicaciones
من اگر زن‌ستیز بودم با انگ زن‌ستیزی اینقدر عصبانی نمی‌شدم. ولی هر کسی حق داره برداشت خودش رو داشته باشه. راحت باشید.

بدخواهامو میکوشه پیو پیو

کجاش عجیبه حسوددد
کجاش عجیبه حسوددد

Repost from N/a
از اون عکس عجیب تر بکگراند موبایل نیروانا بود

Repost from ونسان
بدترین نکته کارنامه کنکور صابر اون ۵ درصد سهمیه نیست. عکسشه، اون چیه آخه چرا این شکلی بودی مرد حسابی 😭

Repost from ونسان
اگه نخوای ریالی پول دربیاری و اعصابت رو از سر راه آورده باشی، تلگرام بهترین جا برای فعالیت کردنه.

راستی بچه‌ها شرمنده که فحش دادم و رفتارم در چارچوب اخلاق پزشکی جا نگرفت. یادم رفته بود روزانه ویزیت پرداخت می‌کنید و اینجا مطبه.

شاید اگر اون موقع که پیامای یک انسان معتاد که پرونده‌ی قضایی باز بخاطر کتک زدن زنان داره رو فوروارد می‌کردید چنلاتون احترام شناخت قبلی رو نگه نمی‌داشتم، بیشتر در مورد شخصیت من یاد می‌گرفتید و الان منبر نمی‌رفتید.

من نمیدونم اولین بار کدوم احمق جنسیت زده‌ای، احتمالا واسه ویو، اومد گفت که یه سری بیماریا چون مشکل مردان نیست پس حتما مهم نبوده و درمان نداره؟ این دیدگاه بسیار سطحی و کسشره. اگه سطح اطلاعاتتون از اینستاگرام فراتر رفته باشه و ۴ تا کتاب ورق زده باشین احتمالا میدونید ماجرا این بوده که بعد فاجعه تالیدوماید، که بیشتر از ۱۰ هزار نوزاد با ناهنجاری‌های شدید متولد شدن و هزاران بارداری به سقط ختم شد، سال‌ها سیاسیت این شد که زنان باردار وارد کارآزمایی‌های بالینی نشن. بعد این فاجعه وحشتناک محدودیت‌ها رفته رفته بیشتر شد و حتی زنانی که در سن باروری هم بودن و ممکن بود باردار بشن هم از آزمایشات کنار گذاشته بشن تا جنینی به این صورت آسیب نبینه. حتی FDA سال ۱۹۷۷، اگه اشتباه نکنم، رسما دستورالعملی منتشر کرد که توصیه میکرد زنانی که توانایی باردار شدن دارن تو کلینیکال ترایال‌ها شرکت نکنن. اینجوری بود که یه زن حتی اگه قصد بارداری نداشت، با پیشگیری و یا حتی بدون پارتنر، ممکن بود از مطالعات حذف بشه چون “روزی ممکنه باردار بشه” و عوارض جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشه. واسه همین ۱۰-۲۰ سال شرایط همینطور ادامه پیدا کرد و بیشتر دوزهای اثربخش و عوارض داروها از داده‌های آزمایش‌هایی که روی مردان انجام شده بود به دست میومد، بعد که وارد بازار میشد میدیدن که بعضیاشون در زنان میتونه تاثیر متفاوتی داشته باشه، به خاطر درصد چربی بدن و هورمون‌ها و چیزای دیگه، مثال معروفشم زولپیدمه که برای زنان بیشتر سداتیو بود. برای همین محقق‌ها به این پی بردن تحلیل نتایج به خاطر این تفاوت‌ها، اهمیت زیادی داره و این سیاست‌های محدودکننده اشتباه بوده. از دهه ۹۰ دوباره از طرف سازمان‌ها توصیه شد که هر دو جنسیت در مطالعه شرکت داشته باشن و از اون مهم‌تر، نتایج “باید” جداگانه و بر اساس جنسیت تحلیل بشه، وگرنه تفاوت‌ها دیده نمیشه حتی اگه به مقدار مساوی تو مطالعات شرکت داده شده باشن. الان هم نورم اینه که هم مرد و هم زن تو مطالعات شرکت میکنن. تو بیماری‌های خاصی مثل پوکی استخوان که زنان رو بیشتر درگیر میکنه حتی تعداد زنان بیشترم هست. یه قضیه دیگه بحث سودآور بودن تجارت و اختصاص دادن و ندادن بودجه به یه سری تحقیقات هست که من و شما روشون تاثیری نداریم، اونجا پول حرف اولو میزنه، به اون کاری ندارم. کون لق کسایی که به سلامتی و درد انسان‌های دیگه به خاطر منفعت خودشون میتونن بی‌تفاوت باشن.‌ این همه حرف زدم که بگم بله سوگیری جنسیتی در تحقیقات به این دلایل زمانی وجود داشته ولی خیلی کسشره که چیزی که حداقل سی ساله اشتباه بودنش مشخص شده و منسوخ شده رو بگیری دستت. خودت رو یکم اپدیت کن. ما زنا مسیر خیلی طولانی‌ای رو اومدیم و یه مسیر خیلیییی طولانی‌تر جلومونه، مهم‌ اینه که بتونیم دنیا رو جای بهتری کنیم، برای همه‌مون، نه اینکه عقلمونو تو گذشته جا بذاریم.

نه دیگه نشد. اگر همچین مسئله‌ای بوده شکایت کنید. به منم اسم فرد رو اعلام کنید که در سطح چنل بی‌آبروش کنم. دقیقا با کدوم “دوست
نه دیگه نشد. اگر همچین مسئله‌ای بوده شکایت کنید. به منم اسم فرد رو اعلام کنید که در سطح چنل بی‌آبروش کنم. دقیقا با کدوم “دوست” من؟ چون نصف مشاورین آدلاید یا همکار من بودن یا سابقا دانش‌آموزم. اگر همچین مسئله‌ای بوده، اسم و فامیل مشاور رو روی همون چنل بذارید من بررسی کنم. اگر نبوده، گه می‌خورید همچین ادعایی رو مطرح می‌کنید.

فقط یه تعداد از اساتیدم توی چنل هستن، توی کامنتا با یک سری پزشک هم دعوام شد امیدوارم با اونا دعوا نکرده باشم. هرچند درسم تموم شده ولی دوستشون دارم دلم نمی‌خواد یهو با اونا بحث کرده باشم.

۱۰ ساله توی تلگرام می‌نویسم و قراره “در سطح تلگرام” کنسلم کنید هنوز نشده. منتظرم

من بنت نکردم، اتفاقا دنبال پیامت گشتم که جوابت رو بدم. احتمالا یکی از ادمین‌ها بنت کرده. به هر حال، دستش درد نکنه در وقت من صرفه‌جویی کرد تا با کصخلی مثل تو دهن به دهن نذارم.

Repost from ?
رفتم فحش دادم بنم کرد 🤣🤣🤣🤣🤣

من زن‌ستیز نیستم. من فقط مخالفم با کصوشرهایی که میگید. مثلا همین تغییر اسم PCOS به دلیل موفقیت‌های چشمگیر در یافتن ارتباطاتی بین PCOS و سندروم متابولیک بوده و چشم‌اندازی ایجاد کرده برای اینکه در آینده بشه ریشه دقیق بیماری رو پیدا کرد و درمان‌های دقیق‌تری انجام داد. همینقدر نمی‌فهمید و همینقدر در مورد علت تغییر اسمش سرچ نکردید و انتظار دارید به جای مسخره کردنتون بشینم باهاتون منطقی بحث کنم.

فیلم لو رفته از محققین علم پزشکی به جای تحقیق روی درمان PCOS طی دو دهه گذشته💔💔

این پیشرفت چشمگیر علم پزشکی که در مورد بیماری‌های مردانه ازش حرف می‌زنید با ما توی اتاقه؟

به نظرم پزشکی خیلی علم زن‌ستیزیه نیاید دکتر.

ببخشید که سرطان پروستات رو با نازایی و مشکلات هورمونی مقایسه کردم نالاحت شدید 😖

اگر شیوع سکته مغزی به جای سیاه‌پوستا توی سفیدپوستا بیشتر بود تا الان درمان قطعی داشت 😖💔

زوربای صورتی🎀 - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @pinkzorba