ch
Feedback
زوربای صورتی🎀

زوربای صورتی🎀

前往频道在 Telegram

عنوان چنل از اسم شخصیت‌ اصلی کتاب زوربای یونانی، نوشته‌ی نیکوس کازانتزاکیس الهام گرفته شده. ۵ ادمینیم، قبل از خوندن هر پیام، تگ ادمین رو بخونید تا سوء‌تفاهم پیش نیاد. Pink Music : https://t.me/PinkMMusic

显示更多

📈 Telegram 频道 زوربای صورتی🎀 的分析概览

频道 زوربای صورتی🎀 (@pinkzorba) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 18 104 名订阅者,在 音乐 类别中位列第 4 042,并在 伊朗 地区排名第 18 303

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 18 104 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -65,过去 24 小时变化为 -53,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 64.03%。内容发布后 24 小时内通常能获得 44.73% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 11 594 次浏览,首日通常累积 8 099 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 351
  • 主题关注点: 内容集中在 #زورباناشناس, ایلیا, وقت, چیز, صابر 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
عنوان چنل از اسم شخصیت‌ اصلی کتاب زوربای یونانی، نوشته‌ی نیکوس کازانتزاکیس الهام گرفته شده. ۵ ادمینیم، قبل از خوندن هر پیام، تگ ادمین رو بخونید تا سوء‌تفاهم پیش نیاد. Pink Music : https://t.me/PinkMMusic

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 音乐 类别中的关键影响点。

18 104
订阅者
-5324 小时
-337
-6530
帖子存档
من اگر زن‌ستیز بودم با انگ زن‌ستیزی اینقدر عصبانی نمی‌شدم. ولی هر کسی حق داره برداشت خودش رو داشته باشه. راحت باشید.

بدخواهامو میکوشه پیو پیو

کجاش عجیبه حسوددد
کجاش عجیبه حسوددد

Repost from N/a
از اون عکس عجیب تر بکگراند موبایل نیروانا بود

Repost from ونسان
بدترین نکته کارنامه کنکور صابر اون ۵ درصد سهمیه نیست. عکسشه، اون چیه آخه چرا این شکلی بودی مرد حسابی 😭

Repost from ونسان
اگه نخوای ریالی پول دربیاری و اعصابت رو از سر راه آورده باشی، تلگرام بهترین جا برای فعالیت کردنه.

راستی بچه‌ها شرمنده که فحش دادم و رفتارم در چارچوب اخلاق پزشکی جا نگرفت. یادم رفته بود روزانه ویزیت پرداخت می‌کنید و اینجا مطبه.

شاید اگر اون موقع که پیامای یک انسان معتاد که پرونده‌ی قضایی باز بخاطر کتک زدن زنان داره رو فوروارد می‌کردید چنلاتون احترام شناخت قبلی رو نگه نمی‌داشتم، بیشتر در مورد شخصیت من یاد می‌گرفتید و الان منبر نمی‌رفتید.

من نمیدونم اولین بار کدوم احمق جنسیت زده‌ای، احتمالا واسه ویو، اومد گفت که یه سری بیماریا چون مشکل مردان نیست پس حتما مهم نبوده و درمان نداره؟ این دیدگاه بسیار سطحی و کسشره. اگه سطح اطلاعاتتون از اینستاگرام فراتر رفته باشه و ۴ تا کتاب ورق زده باشین احتمالا میدونید ماجرا این بوده که بعد فاجعه تالیدوماید، که بیشتر از ۱۰ هزار نوزاد با ناهنجاری‌های شدید متولد شدن و هزاران بارداری به سقط ختم شد، سال‌ها سیاسیت این شد که زنان باردار وارد کارآزمایی‌های بالینی نشن. بعد این فاجعه وحشتناک محدودیت‌ها رفته رفته بیشتر شد و حتی زنانی که در سن باروری هم بودن و ممکن بود باردار بشن هم از آزمایشات کنار گذاشته بشن تا جنینی به این صورت آسیب نبینه. حتی FDA سال ۱۹۷۷، اگه اشتباه نکنم، رسما دستورالعملی منتشر کرد که توصیه میکرد زنانی که توانایی باردار شدن دارن تو کلینیکال ترایال‌ها شرکت نکنن. اینجوری بود که یه زن حتی اگه قصد بارداری نداشت، با پیشگیری و یا حتی بدون پارتنر، ممکن بود از مطالعات حذف بشه چون “روزی ممکنه باردار بشه” و عوارض جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشه. واسه همین ۱۰-۲۰ سال شرایط همینطور ادامه پیدا کرد و بیشتر دوزهای اثربخش و عوارض داروها از داده‌های آزمایش‌هایی که روی مردان انجام شده بود به دست میومد، بعد که وارد بازار میشد میدیدن که بعضیاشون در زنان میتونه تاثیر متفاوتی داشته باشه، به خاطر درصد چربی بدن و هورمون‌ها و چیزای دیگه، مثال معروفشم زولپیدمه که برای زنان بیشتر سداتیو بود. برای همین محقق‌ها به این پی بردن تحلیل نتایج به خاطر این تفاوت‌ها، اهمیت زیادی داره و این سیاست‌های محدودکننده اشتباه بوده. از دهه ۹۰ دوباره از طرف سازمان‌ها توصیه شد که هر دو جنسیت در مطالعه شرکت داشته باشن و از اون مهم‌تر، نتایج “باید” جداگانه و بر اساس جنسیت تحلیل بشه، وگرنه تفاوت‌ها دیده نمیشه حتی اگه به مقدار مساوی تو مطالعات شرکت داده شده باشن. الان هم نورم اینه که هم مرد و هم زن تو مطالعات شرکت میکنن. تو بیماری‌های خاصی مثل پوکی استخوان که زنان رو بیشتر درگیر میکنه حتی تعداد زنان بیشترم هست. یه قضیه دیگه بحث سودآور بودن تجارت و اختصاص دادن و ندادن بودجه به یه سری تحقیقات هست که من و شما روشون تاثیری نداریم، اونجا پول حرف اولو میزنه، به اون کاری ندارم. کون لق کسایی که به سلامتی و درد انسان‌های دیگه به خاطر منفعت خودشون میتونن بی‌تفاوت باشن.‌ این همه حرف زدم که بگم بله سوگیری جنسیتی در تحقیقات به این دلایل زمانی وجود داشته ولی خیلی کسشره که چیزی که حداقل سی ساله اشتباه بودنش مشخص شده و منسوخ شده رو بگیری دستت. خودت رو یکم اپدیت کن. ما زنا مسیر خیلی طولانی‌ای رو اومدیم و یه مسیر خیلیییی طولانی‌تر جلومونه، مهم‌ اینه که بتونیم دنیا رو جای بهتری کنیم، برای همه‌مون، نه اینکه عقلمونو تو گذشته جا بذاریم.

نه دیگه نشد. اگر همچین مسئله‌ای بوده شکایت کنید. به منم اسم فرد رو اعلام کنید که در سطح چنل بی‌آبروش کنم. دقیقا با کدوم “دوست
نه دیگه نشد. اگر همچین مسئله‌ای بوده شکایت کنید. به منم اسم فرد رو اعلام کنید که در سطح چنل بی‌آبروش کنم. دقیقا با کدوم “دوست” من؟ چون نصف مشاورین آدلاید یا همکار من بودن یا سابقا دانش‌آموزم. اگر همچین مسئله‌ای بوده، اسم و فامیل مشاور رو روی همون چنل بذارید من بررسی کنم. اگر نبوده، گه می‌خورید همچین ادعایی رو مطرح می‌کنید.

فقط یه تعداد از اساتیدم توی چنل هستن، توی کامنتا با یک سری پزشک هم دعوام شد امیدوارم با اونا دعوا نکرده باشم. هرچند درسم تموم شده ولی دوستشون دارم دلم نمی‌خواد یهو با اونا بحث کرده باشم.

۱۰ ساله توی تلگرام می‌نویسم و قراره “در سطح تلگرام” کنسلم کنید هنوز نشده. منتظرم

من بنت نکردم، اتفاقا دنبال پیامت گشتم که جوابت رو بدم. احتمالا یکی از ادمین‌ها بنت کرده. به هر حال، دستش درد نکنه در وقت من صرفه‌جویی کرد تا با کصخلی مثل تو دهن به دهن نذارم.

Repost from ?
رفتم فحش دادم بنم کرد 🤣🤣🤣🤣🤣

من زن‌ستیز نیستم. من فقط مخالفم با کصوشرهایی که میگید. مثلا همین تغییر اسم PCOS به دلیل موفقیت‌های چشمگیر در یافتن ارتباطاتی بین PCOS و سندروم متابولیک بوده و چشم‌اندازی ایجاد کرده برای اینکه در آینده بشه ریشه دقیق بیماری رو پیدا کرد و درمان‌های دقیق‌تری انجام داد. همینقدر نمی‌فهمید و همینقدر در مورد علت تغییر اسمش سرچ نکردید و انتظار دارید به جای مسخره کردنتون بشینم باهاتون منطقی بحث کنم.

فیلم لو رفته از محققین علم پزشکی به جای تحقیق روی درمان PCOS طی دو دهه گذشته💔💔

این پیشرفت چشمگیر علم پزشکی که در مورد بیماری‌های مردانه ازش حرف می‌زنید با ما توی اتاقه؟

به نظرم پزشکی خیلی علم زن‌ستیزیه نیاید دکتر.

ببخشید که سرطان پروستات رو با نازایی و مشکلات هورمونی مقایسه کردم نالاحت شدید 😖

اگر شیوع سکته مغزی به جای سیاه‌پوستا توی سفیدپوستا بیشتر بود تا الان درمان قطعی داشت 😖💔