ar
Feedback
زوربای صورتی🎀

زوربای صورتی🎀

الذهاب إلى القناة على Telegram

عنوان چنل از اسم شخصیت‌ اصلی کتاب زوربای یونانی، نوشته‌ی نیکوس کازانتزاکیس الهام گرفته شده. ۵ ادمینیم، قبل از خوندن هر پیام، تگ ادمین رو بخونید تا سوء‌تفاهم پیش نیاد. Pink Music : https://t.me/PinkMMusic

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام زوربای صورتی🎀

تُعد قناة زوربای صورتی🎀 (@pinkzorba) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 17 947 مشتركاً، محتلاً المرتبة 4 042 في فئة الموسيقى والمرتبة 18 303 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 17 947 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -65، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -53، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 64.03‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 44.73‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 11 594 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 8 099 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 351.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل #زورباناشناس, ایلیا, وقت, چیز, صابر.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
عنوان چنل از اسم شخصیت‌ اصلی کتاب زوربای یونانی، نوشته‌ی نیکوس کازانتزاکیس الهام گرفته شده. ۵ ادمینیم، قبل از خوندن هر پیام، تگ ادمین رو بخونید تا سوء‌تفاهم پیش نیاد. Pink Music : https://t.me/PinkMMusic

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الموسيقى.

17 947
المشتركون
-5324 ساعات
-337 أيام
-6530 أيام
أرشيف المشاركات
من اگر زن‌ستیز بودم با انگ زن‌ستیزی اینقدر عصبانی نمی‌شدم. ولی هر کسی حق داره برداشت خودش رو داشته باشه. راحت باشید.

بدخواهامو میکوشه پیو پیو

کجاش عجیبه حسوددد
کجاش عجیبه حسوددد

Repost from N/a
از اون عکس عجیب تر بکگراند موبایل نیروانا بود

Repost from ونسان
بدترین نکته کارنامه کنکور صابر اون ۵ درصد سهمیه نیست. عکسشه، اون چیه آخه چرا این شکلی بودی مرد حسابی 😭

Repost from ونسان
اگه نخوای ریالی پول دربیاری و اعصابت رو از سر راه آورده باشی، تلگرام بهترین جا برای فعالیت کردنه.

راستی بچه‌ها شرمنده که فحش دادم و رفتارم در چارچوب اخلاق پزشکی جا نگرفت. یادم رفته بود روزانه ویزیت پرداخت می‌کنید و اینجا مطبه.

شاید اگر اون موقع که پیامای یک انسان معتاد که پرونده‌ی قضایی باز بخاطر کتک زدن زنان داره رو فوروارد می‌کردید چنلاتون احترام شناخت قبلی رو نگه نمی‌داشتم، بیشتر در مورد شخصیت من یاد می‌گرفتید و الان منبر نمی‌رفتید.

من نمیدونم اولین بار کدوم احمق جنسیت زده‌ای، احتمالا واسه ویو، اومد گفت که یه سری بیماریا چون مشکل مردان نیست پس حتما مهم نبوده و درمان نداره؟ این دیدگاه بسیار سطحی و کسشره. اگه سطح اطلاعاتتون از اینستاگرام فراتر رفته باشه و ۴ تا کتاب ورق زده باشین احتمالا میدونید ماجرا این بوده که بعد فاجعه تالیدوماید، که بیشتر از ۱۰ هزار نوزاد با ناهنجاری‌های شدید متولد شدن و هزاران بارداری به سقط ختم شد، سال‌ها سیاسیت این شد که زنان باردار وارد کارآزمایی‌های بالینی نشن. بعد این فاجعه وحشتناک محدودیت‌ها رفته رفته بیشتر شد و حتی زنانی که در سن باروری هم بودن و ممکن بود باردار بشن هم از آزمایشات کنار گذاشته بشن تا جنینی به این صورت آسیب نبینه. حتی FDA سال ۱۹۷۷، اگه اشتباه نکنم، رسما دستورالعملی منتشر کرد که توصیه میکرد زنانی که توانایی باردار شدن دارن تو کلینیکال ترایال‌ها شرکت نکنن. اینجوری بود که یه زن حتی اگه قصد بارداری نداشت، با پیشگیری و یا حتی بدون پارتنر، ممکن بود از مطالعات حذف بشه چون “روزی ممکنه باردار بشه” و عوارض جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشه. واسه همین ۱۰-۲۰ سال شرایط همینطور ادامه پیدا کرد و بیشتر دوزهای اثربخش و عوارض داروها از داده‌های آزمایش‌هایی که روی مردان انجام شده بود به دست میومد، بعد که وارد بازار میشد میدیدن که بعضیاشون در زنان میتونه تاثیر متفاوتی داشته باشه، به خاطر درصد چربی بدن و هورمون‌ها و چیزای دیگه، مثال معروفشم زولپیدمه که برای زنان بیشتر سداتیو بود. برای همین محقق‌ها به این پی بردن تحلیل نتایج به خاطر این تفاوت‌ها، اهمیت زیادی داره و این سیاست‌های محدودکننده اشتباه بوده. از دهه ۹۰ دوباره از طرف سازمان‌ها توصیه شد که هر دو جنسیت در مطالعه شرکت داشته باشن و از اون مهم‌تر، نتایج “باید” جداگانه و بر اساس جنسیت تحلیل بشه، وگرنه تفاوت‌ها دیده نمیشه حتی اگه به مقدار مساوی تو مطالعات شرکت داده شده باشن. الان هم نورم اینه که هم مرد و هم زن تو مطالعات شرکت میکنن. تو بیماری‌های خاصی مثل پوکی استخوان که زنان رو بیشتر درگیر میکنه حتی تعداد زنان بیشترم هست. یه قضیه دیگه بحث سودآور بودن تجارت و اختصاص دادن و ندادن بودجه به یه سری تحقیقات هست که من و شما روشون تاثیری نداریم، اونجا پول حرف اولو میزنه، به اون کاری ندارم. کون لق کسایی که به سلامتی و درد انسان‌های دیگه به خاطر منفعت خودشون میتونن بی‌تفاوت باشن.‌ این همه حرف زدم که بگم بله سوگیری جنسیتی در تحقیقات به این دلایل زمانی وجود داشته ولی خیلی کسشره که چیزی که حداقل سی ساله اشتباه بودنش مشخص شده و منسوخ شده رو بگیری دستت. خودت رو یکم اپدیت کن. ما زنا مسیر خیلی طولانی‌ای رو اومدیم و یه مسیر خیلیییی طولانی‌تر جلومونه، مهم‌ اینه که بتونیم دنیا رو جای بهتری کنیم، برای همه‌مون، نه اینکه عقلمونو تو گذشته جا بذاریم.

نه دیگه نشد. اگر همچین مسئله‌ای بوده شکایت کنید. به منم اسم فرد رو اعلام کنید که در سطح چنل بی‌آبروش کنم. دقیقا با کدوم “دوست
نه دیگه نشد. اگر همچین مسئله‌ای بوده شکایت کنید. به منم اسم فرد رو اعلام کنید که در سطح چنل بی‌آبروش کنم. دقیقا با کدوم “دوست” من؟ چون نصف مشاورین آدلاید یا همکار من بودن یا سابقا دانش‌آموزم. اگر همچین مسئله‌ای بوده، اسم و فامیل مشاور رو روی همون چنل بذارید من بررسی کنم. اگر نبوده، گه می‌خورید همچین ادعایی رو مطرح می‌کنید.

فقط یه تعداد از اساتیدم توی چنل هستن، توی کامنتا با یک سری پزشک هم دعوام شد امیدوارم با اونا دعوا نکرده باشم. هرچند درسم تموم شده ولی دوستشون دارم دلم نمی‌خواد یهو با اونا بحث کرده باشم.

۱۰ ساله توی تلگرام می‌نویسم و قراره “در سطح تلگرام” کنسلم کنید هنوز نشده. منتظرم

من بنت نکردم، اتفاقا دنبال پیامت گشتم که جوابت رو بدم. احتمالا یکی از ادمین‌ها بنت کرده. به هر حال، دستش درد نکنه در وقت من صرفه‌جویی کرد تا با کصخلی مثل تو دهن به دهن نذارم.

Repost from ?
رفتم فحش دادم بنم کرد 🤣🤣🤣🤣🤣

من زن‌ستیز نیستم. من فقط مخالفم با کصوشرهایی که میگید. مثلا همین تغییر اسم PCOS به دلیل موفقیت‌های چشمگیر در یافتن ارتباطاتی بین PCOS و سندروم متابولیک بوده و چشم‌اندازی ایجاد کرده برای اینکه در آینده بشه ریشه دقیق بیماری رو پیدا کرد و درمان‌های دقیق‌تری انجام داد. همینقدر نمی‌فهمید و همینقدر در مورد علت تغییر اسمش سرچ نکردید و انتظار دارید به جای مسخره کردنتون بشینم باهاتون منطقی بحث کنم.

فیلم لو رفته از محققین علم پزشکی به جای تحقیق روی درمان PCOS طی دو دهه گذشته💔💔

این پیشرفت چشمگیر علم پزشکی که در مورد بیماری‌های مردانه ازش حرف می‌زنید با ما توی اتاقه؟

به نظرم پزشکی خیلی علم زن‌ستیزیه نیاید دکتر.

ببخشید که سرطان پروستات رو با نازایی و مشکلات هورمونی مقایسه کردم نالاحت شدید 😖

اگر شیوع سکته مغزی به جای سیاه‌پوستا توی سفیدپوستا بیشتر بود تا الان درمان قطعی داشت 😖💔