مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Ir al canal en Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Mostrar más712
Suscriptores
+124 horas
-27 días
-1030 días
Archivo de publicaciones
Repost from Chinawhite With Fully Mature Frontal Lobe
من خیلی به این فکر میکنم که رتا احتمالا فکر میکنن خفاشا، فرشتهان.
گاهی وقتها فکر میکنم زاده شدم برای تعلق نداشتن، دوست داشته نشدن، دوری از روابط انسانی، برای پوچی و هیچچیزی نبودن.
زمانهایی پیش میآید، عزیز دلم،
که متقاعد میشوم
برای هیچ گونه ارتباط و وجود داشتنی مناسب نیستم.
Repost from داستایوفسکیِ دیوانه.
نمیدانم چطور توضیح بدهم؛ اما نیاز مبرمی دارم به گم شدن، پوچ شدن و نبودن. به تلاش نکردن و منفعل شدن.
جون آزبورن به دخترش گفت mommy's always come back. نمیدونم چطور بگم ولی خب اگر میدانید، میدانید دیگه.
Repost from N/a
میزان تنفر و ترامایی که از مردای مثل آیسان (سگ استریت سیس هد مردسالار دودول طلا) دارم غیر قابل توصیفه، همیشه یه دلیلی واسه متنفر بودن ازشون پیدا میکنم، اگر فیزیکالی یا منتالی خودمو اذیت نکرده باشن دیدم که با یکی کردن، آیسان با داشتن ۱۴ میلیون طرفدار بیشتر ثابت میکنه که سخت میشه آدمای جالب پیدا کرد.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
