مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
الذهاب إلى القناة على Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
إظهار المزيد717
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
-17 أيام
-730 أيام
أرشيف المشاركات
نمیدونم چطور بگم ولی از میزان ناراحت و عصبانی بودنم درحال حاضر میشه برق تولید کرد.
مغز آدمیزاد اینهمه گنجایش دارد، ولی گاهی نیز ناگهان چنان پر میشود که جایی برای اندک اندیشه هم نمیماند
نمیدونم چطور بگم ولی پایانترم باعث شده بیشتر از گذشته میل به خودکشی در من شکوفا شه.
Repost from Eternity and a day
خلاقیت فقط چرخه پریود که هر روزش یه جور جدیدی یه چوب میکنه تو کون آدم.
جدی این وسط در بین تمام استرسها و بگاییها و پایانترم احساس میکنم از گیوایبم هم کاسته شده و میخوام خودم رو بکشم.
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
