es
Feedback
Linuxor ?

Linuxor ?

Ir al canal en Telegram

اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Linuxor ?

El canal Linuxor ? (@linuxor) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 25 884 suscriptores, ocupando la posición 5 249 en la categoría Tecnologías y Aplicaciones y el puesto 13 146 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 25 884 suscriptores.

Según los últimos datos del 23 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 880, y en las últimas 24 horas de 24, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 37.58%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 23.62% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 9 726 visualizaciones. En el primer día suele acumular 6 115 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 1.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 24 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Tecnologías y Aplicaciones.

25 884
Suscriptores
+2424 horas
+1307 días
+88030 días
Archivo de publicaciones
Linuxor ?
25 890

Linuxor ?
25 890
کلا توی نرم افزار ما چیزی به اسم حذف نداریم، توی دیتابیس یه is_deleted می‌زاریم و دیگه به کاربر نشونش نمی‌دیم؛ ولی این چک کردن هی is_deleted توی کد های مختلف سخت می‌شه یه راه حل دیگه ساخت جدول trash هست که یه ستون رشته ای به اسم table_name داره و یه ستون دیتایی به اسم table_data داره درسرش کمتره؛ می‌تونید تستش کنید. @Linuxor

Linuxor ?
25 890
برای کسایی که بیشتر از 8 ساعت پشت سیستم کد میزنن یه تجربه ای از اشک مصنوعی بگم؛ توی ایران چندین نوع اشک مصنوعی داریم چیز هایی
برای کسایی که بیشتر از 8 ساعت پشت سیستم کد میزنن یه تجربه ای از اشک مصنوعی بگم؛ توی ایران چندین نوع اشک مصنوعی داریم چیز هایی که من توی بازار زیاد دیدم اشک های تک دوز آرتلاک و ارتیپیک و سینالونه، و یا ژل لیپوزیک و هیچ کدوم نسخه پزشک لازم ندارن. از همشون استفاده کردم، آرتلاک مال شرکت بوش اند لمبه و خیلی خیلی معتبره، وقتی توی چشم ریخته می‌شه چشم راحتی بیشتری نسبت به آرتپیک و سینالون که ایرانیه داره ولی نتیجه زیاد تفاوتی نداره. هر ویالشون تا 24 ساعت قابل استفاده مجدده و هر 2 ساعت می‌تونید بریزید چشمتون. اما لیپیوزیک که ژل هست ماندگاری بیشتری داره و حداکثر روزی 3 بار استفاده می‌شه و بیشتر برای خشکی شدید استفاده می‌شه اما اون تک ویال ها بیشتر برای خشکی خفیف تا متوسط استفاده می‌شه. قیمت هاشون هم امروز چند تا گرفتم به این صورت بود : آرتلاک دونه ای 7 تومن؛ آرتلاک ادونس دونه ای 30 تومن؛ آرتپیک 6 تومن؛ ژل لیپوزیک 330 تومن که برای 28 روز یا کمتر استفاده میشه. همچنین نسخه ادونس آرتلاک حتی میتونه خشکی های شدید هم جوابگو باشه و مواد نگهدارنده نداره و بی ضرر، اگه خشکی معمولی دارید بقیشون هم جوابه. @Linuxor

Linuxor ?
25 890
Repost from N/a
سلام ✅ ما جمعی از دانشجویان دانشگاه شریفیم که هدفمون کمک به شما برای یه اپلای بهتره. کانالمون رو دنبال کنید: 👇👇 https://t.me/+LAkGaA999uJmNTdk https://t.me/+LAkGaA999uJmNTdk

Linuxor ?
25 890
الان بهترین استارتاپ که می‌گیره؛ خود زدن استارتاپه، کلی برنامه نویس بیکار داریم قطعا می‌گیره! @Linuxor

Linuxor ?
25 890
یه روز یه نفر با یه دختر فرانت کار آمریکایی ازدواج می‌کنه اسم بچشون رو می‌زارن JASON. @Linuxor

Linuxor ?
25 890

Linuxor ?
25 890
این یه چیت شیت به قول خودشون VIP برای ماشین لرنینگ CS 229 از دانشگاه استنفورده که توش مفاهیم کلیدی و مهم دوره یادگیری ماشین و
این یه چیت شیت به قول خودشون VIP برای ماشین لرنینگ CS 229 از دانشگاه استنفورده که توش مفاهیم کلیدی و مهم دوره یادگیری ماشین و فرضیات، فرمول‌ها، الگوریتم‌ها، نکات مهم، روابط بین مفاهیم و پیش‌نیازها ها رو جمع کرده یجا؛ ورژن فارسی هم داره github.com/afshinea/stanford-cs-229-machine-learning @Linuxor

Linuxor ?
25 890
کد WebAssembly (WASM) به صورت مستقیم توسط انسان خیلی سخت قابل خوندنه، چون یه باینری فشرده است این یه کامپایلر + زبان برنامه‌ن
کد WebAssembly (WASM) به صورت مستقیم توسط انسان خیلی سخت قابل خوندنه، چون یه باینری فشرده است این یه کامپایلر + زبان برنامه‌نویسی شبیه تایپ‌اسکریپت برای تولید WebAssembly هستش www.assemblyscript.org @Linuxor

Linuxor ?
25 890
Repost from N/a
دوره جامع پایتون: مقدماتی تا پیشرفته 🗓شروع دوره: 29 شهریور 🎁 تخفیف ویژه برای دانشجویان، فرصتی بی‌نظیر برای شما! 🔥 آموزشی که شما را به برنامه‌نویس حرفه‌ای تبدیل می‌کند و در بازار کار به شما رقابت‌پذیری بیشتری می‌دهد. همچنین برای اپلای‌های شغلی و تحصیلی شما را برتر می‌کند و به راه‌اندازی استارت‌آپ‌های شگفت‌انگیز کمک می‌کند. ⏰ 120 ساعت آموزش مجازی، با بیش از 25 پروژه و مینی‌پروژه برای تسلط کامل! 🌟 سرفصل‌های دوره شامل: 💻 تسلط بر کدنویسی پایتون 💻 علوم داده با پایتون 💻 محاسبات علمی با پایتون 💻 یادگیری ماشین با پایتون 💻 طراحی بازی و اپلیکیشن با پایتون 💻 ساخت بلاک‌چین و ارز دیجیتال با پایتون 💻 هک و امنیت با پایتون 💻 طراحی سایت با پایتون 🎁 همراه با هدایای ویژه، از جمله پکیج کسب درآمد از پایتون! همین حالا شروع کنید و بهترین نسخه خود را با ما کشف کنید! 💥🚀🔥 🌟 به دوستان خود نیز اطلاع دهید تا این فرصت را از دست ندهند! 🌟 👨‍🏫برگزارکننده: شرکت آتی پژوهش امیرکبیر @kargah2018 👩‍🎓جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر @apa_admin12

Linuxor ?
25 890
اگه کل کانال لینوکسور جمع بشیم و یه سایت بسازیم که توش بیت کوین با هم‌دیگه معامله کنیم؛ می‌تونیم توی شبکه متمرکز خودمون باهم توافق کنیم که اصلا کارمزدی پرداخت نکنیم؛ در نهایت نتیجه رو به شبکه اصلی می‌گیم و یه کوچولو کارمزد تراکنش batch رو می‌دیم. به نظرتون چه اتقاقی افتاد؟ ما تونستیم شبکه رو گول بزنیم؟ خیر، در واقع یه Trade-Off بین هزینه تراکنش و نامتمرکز بودن شبکه وجود داره ما فقط ویژگی های خوب نامتمرکزی مثل امنیت و ناشناس بودن رو فدای هزینه کردیم... در واقع چیزی گول نخورده شبکه‌ی بیت‌کوین همون جاست؛ فقط تضمین‌های امنیتی/عدم‌سانسور و حریم خصوصی برای کاربرا تغییر کردن :) ساده تر یعنی مثلا من اگه صاحب این سایت باشم می‌تونم یه کوچولو تراکنش هارو دستکاری کنم یا اینکه تراکنش هاتون رو رصد کنم ... @Linuxor

Linuxor ?
25 890
کلی سند فاش‌شده نشون می‌ده که شرکت چینی Geedge Networks فناوری‌هایی مشابه «دیوار آتش بزرگ چین» رو به دولت‌های مختلف مثل پاکستان و قزاقستان و ... صادر می‌کنه. این شرکت به‌ظاهر خودش رو ارائه‌دهنده ابزارهای امنیت سایبری معرفی می‌کنه اما در واقع سیستم‌های گسترده نظارت و سانسور اینترنت مثل DPI می‌فروشه محصول اصلی این شرکت با نام Tiangou Secure Gateway (TSG) قادره کل ترافیک اینترنت یه کشور رو پردازش، شنود و مسدود کند. این سیستم می‌تونه اطلاعات حساس رو از ارتباطات رمزنگاری‌نشده استخراج کنه و با استفاده از فناوری بازرسی عمیق بسته‌ها (DPI) و یادگیری ماشینی، کاربران VPN و ابزارهای ضد فیلترینگ را شناسایی کنه. @Linuxor

Linuxor ?
25 890
‏کمپانی Uber توی یک بلاگ جالب توضیح میده که چطور چت بات داخلی که ساختند تا به تیم پشتیبانی در جواب دادن به هزاران سوال دقتی د
‏کمپانی Uber توی یک بلاگ جالب توضیح میده که چطور چت بات داخلی که ساختند تا به تیم پشتیبانی در جواب دادن به هزاران سوال دقتی در حد انسان داره. این چت بات بر اساس معماری Agentic-RAG پیاده سازی شده و بهش چندتا قسمت اضافه کردند: - ایجنتهای پیش‌از‌بازیابی: کوئری رو بهینه می‌کنن و منبع درست رو پیدا می‌کنن - بازیاب ترکیبی (برداری + BM25 با متادیتای غنی) → بازیابی دقیق‌تر - ایجنت پس‌ از پردازش: چانک های تکراری‌ها رو حذف می‌کنه و متن رو مرتب می‌کنه یا به اصطلاح rerank میکنه بلاگشون را بخونید که توضیح میده چطور مدل را ارزیابی کردن با استفاده از روش LLM-as-Judge نکات مهم و جالبی داره اگه نیاز به ساختن ایجنتهای مشابه دارید در یوزکیس های مختلف. www.uber.com/en-GB/blog/enhanced-agentic-rag @Linuxor ~ MehdiAllahyari

Linuxor ?
25 890
Repost from N/a
۲۲ شهریور، یعنی ۲۵۶مین روز سال به نام برنامه‌نویساست! به همین مناسبت فقط تا پایان امشب همه دوره‌های کوئرا نصف قیمت شده! 🔗 ht
۲۲ شهریور، یعنی ۲۵۶مین روز سال به نام برنامه‌نویساست! به همین مناسبت فقط تا پایان امشب همه دوره‌های کوئرا نصف قیمت شده! 🔗 https://quera.org/r/osv2a

Linuxor ?
25 890
بعضیا با ظاهر ویندوز های قبلی راحتن ولی دوست دارن ویژگی و سازگاری ویندوز های جدید رو داشته باشن، با این ابزار می‌شه استایل ویندوزتون رو هر طوری که می‌خواین عوض کنید و دیگه به ویندوز های قدیمی نرید ویدیوی نحوه استفاده : youtu.be/tr9C1ZzHyTI ابزار مورد استفاده : github.com/valinet/ExplorerPatcher @Linuxor

Linuxor ?
25 890
اینجارو ببینید پر سیستم دیزاینه، هم ‌می‌تونید توش کامپوننت های آماده پیدا کنید هم می‌تونید Voice & Tone پیدا کنید مثلا پیام خطا یا دستورالعملی می‌نویسی، چه لحن و ادبیاتی داشته باش و فایل های آماده فیگما و فتوشاپ و کلی سورس کد دیگه github.com/alexpate/awesome-design-systems @Linuxor

Linuxor ?
25 890
پایتون یه فریمورک برای ساختن انیمیشن های ریاضی داره به اسم manim داره که خیلی سرگم کننده و کاربردیه مستنداتش اینجاست حتی آنلاین هم می‌تونید تستش کنید: www.manim.community @Linuxor

Linuxor ?
25 890
🏆چالش ۱۰۰۰ دلاری روز برنامه‌نویس🏆 ✨ اگه برنامه‌نویس گیکی هستی، این مسابقه جاییه که می‌تونی بدرخشی! 🏅از شنبه ۲۲ شهریور هررو
🏆چالش ۱۰۰۰ دلاری روز برنامه‌نویس🏆 ✨ اگه برنامه‌نویس گیکی هستی، این مسابقه جاییه که می‌تونی بدرخشی! 🏅از شنبه ۲۲ شهریور هرروز ساعت ۱۴، چند مرحله باز می‌شه؛ اگه دیر برسی، مراحل قبل همچنان در دسترسه. مسابقه روز سه‌شنبه ساعت ۱۸ تموم و جایزه داده میشه! 🤑 ۱۰۰۰ دلار، بین همۀ خفن‌هایی که تمام مراحل رو حل کنن تقسیم میشه. 🔗 بزن رو لینک و شروع کن ⚡️ SwapWallet

Linuxor ?
25 890
این ابزار Focalboard هستش، مشابه Trello، Asana، Notion ولی self-hosted یعنی خودت سرورش رو راه‌اندازی می‌کنی و کاملا رایگانه؛
این ابزار Focalboard هستش، مشابه Trello، Asana، Notion ولی self-hosted یعنی خودت سرورش رو راه‌اندازی می‌کنی و کاملا رایگانه؛ بهتون کمک می‌کنه که توش کار ها اهداف و پروژه هارو تعریف کنید، هر پروژه رو به بخش‌ها تقسیم کنی (مثلاً ستون Kanban یا لیست کارها)،‌ تیم‌ها بتونن وضعیت کارها رو ببینن، تغییر بدن، پیشرفت کارها ردیابی بشه و همچنین چند کاربر بتونن روی پروژه‌ها با هم همکاری کنن از اینجا می‌تونید دانلودش کنید: www.focalboard.com @Linuxor

Linuxor ?
25 890
روز برنامه نویس رو به ChatGPT تبریک باید گفت که جای همه داره کد می‌زنه :) @Linuxor