Linuxor ?
前往频道在 Telegram
اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی! ارتباطات و تبلیغات : @LinuxorContact
显示更多📈 Telegram 频道 Linuxor ? 的分析概览
频道 Linuxor ? (@linuxor) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 25 884 名订阅者,在 技术与应用 类别中位列第 5 249,并在 伊朗 地区排名第 13 146 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 25 884 名订阅者。
根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 880,过去 24 小时变化为 24,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 37.58%。内容发布后 24 小时内通常能获得 23.62% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 9 726 次浏览,首日通常累积 6 115 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 1。
- 主题关注点: 内容集中在 مصنوعی, وقت, چیز, certified, اپل 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“اخبار لحظه ای تکنولوژی و معرفی ابزار های کامپیوتری و برنامه نویسی!
ارتباطات و تبلیغات :
@LinuxorContact”
凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 技术与应用 类别中的关键影响点。
25 884
订阅者
+2424 小时
+1307 天
+88030 天
帖子存档
25 890
کلا توی نرم افزار ما چیزی به اسم حذف نداریم، توی دیتابیس یه is_deleted میزاریم و دیگه به کاربر نشونش نمیدیم؛ ولی این چک کردن هی is_deleted توی کد های مختلف سخت میشه یه راه حل دیگه ساخت جدول trash هست که یه ستون رشته ای به اسم table_name داره و یه ستون دیتایی به اسم table_data داره درسرش کمتره؛ میتونید تستش کنید.
@Linuxor
25 890
برای کسایی که بیشتر از 8 ساعت پشت سیستم کد میزنن یه تجربه ای از اشک مصنوعی بگم؛
توی ایران چندین نوع اشک مصنوعی داریم چیز هایی که من توی بازار زیاد دیدم اشک های تک دوز آرتلاک و ارتیپیک و سینالونه، و یا ژل لیپوزیک و هیچ کدوم نسخه پزشک لازم ندارن.
از همشون استفاده کردم، آرتلاک مال شرکت بوش اند لمبه و خیلی خیلی معتبره، وقتی توی چشم ریخته میشه چشم راحتی بیشتری نسبت به آرتپیک و سینالون که ایرانیه داره ولی نتیجه زیاد تفاوتی نداره. هر ویالشون تا 24 ساعت قابل استفاده مجدده و هر 2 ساعت میتونید بریزید چشمتون.
اما لیپیوزیک که ژل هست ماندگاری بیشتری داره و حداکثر روزی 3 بار استفاده میشه و بیشتر برای خشکی شدید استفاده میشه اما اون تک ویال ها بیشتر برای خشکی خفیف تا متوسط استفاده میشه.
قیمت هاشون هم امروز چند تا گرفتم به این صورت بود :
آرتلاک دونه ای 7 تومن؛ آرتلاک ادونس دونه ای 30 تومن؛ آرتپیک 6 تومن؛ ژل لیپوزیک 330 تومن که برای 28 روز یا کمتر استفاده میشه. همچنین نسخه ادونس آرتلاک حتی میتونه خشکی های شدید هم جوابگو باشه و مواد نگهدارنده نداره و بی ضرر، اگه خشکی معمولی دارید بقیشون هم جوابه.
@Linuxor
25 890
Repost from N/a
سلام
✅ ما جمعی از دانشجویان دانشگاه شریفیم که هدفمون کمک به شما برای یه اپلای بهتره.
کانالمون رو دنبال کنید:
👇👇
https://t.me/+LAkGaA999uJmNTdk
https://t.me/+LAkGaA999uJmNTdk
25 890
این یه چیت شیت به قول خودشون VIP برای ماشین لرنینگ CS 229 از دانشگاه استنفورده که توش مفاهیم کلیدی و مهم دوره یادگیری ماشین و فرضیات، فرمولها، الگوریتمها، نکات مهم، روابط بین مفاهیم و پیشنیازها ها رو جمع کرده یجا؛ ورژن فارسی هم داره
github.com/afshinea/stanford-cs-229-machine-learning
@Linuxor
25 890
کد WebAssembly (WASM) به صورت مستقیم توسط انسان خیلی سخت قابل خوندنه، چون یه باینری فشرده است این یه کامپایلر + زبان برنامهنویسی شبیه تایپاسکریپت برای تولید WebAssembly هستش
www.assemblyscript.org
@Linuxor
25 890
Repost from N/a
دوره جامع پایتون: مقدماتی تا پیشرفته
🗓شروع دوره: 29 شهریور
🎁 تخفیف ویژه برای دانشجویان، فرصتی بینظیر برای شما!
🔥 آموزشی که شما را به برنامهنویس حرفهای تبدیل میکند و در بازار کار به شما رقابتپذیری بیشتری میدهد. همچنین برای اپلایهای شغلی و تحصیلی شما را برتر میکند و به راهاندازی استارتآپهای شگفتانگیز کمک میکند.
⏰ 120 ساعت آموزش مجازی، با بیش از 25 پروژه و مینیپروژه برای تسلط کامل!
🌟 سرفصلهای دوره شامل:
💻 تسلط بر کدنویسی پایتون
💻 علوم داده با پایتون
💻 محاسبات علمی با پایتون
💻 یادگیری ماشین با پایتون
💻 طراحی بازی و اپلیکیشن با پایتون
💻 ساخت بلاکچین و ارز دیجیتال با پایتون
💻 هک و امنیت با پایتون
💻 طراحی سایت با پایتون
🎁 همراه با هدایای ویژه، از جمله پکیج کسب درآمد از پایتون!
همین حالا شروع کنید و بهترین نسخه خود را با ما کشف کنید! 💥🚀🔥
🌟 به دوستان خود نیز اطلاع دهید تا این فرصت را از دست ندهند! 🌟
👨🏫برگزارکننده: شرکت آتی پژوهش امیرکبیر
@kargah2018
👩🎓جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر
@apa_admin12
25 890
اگه کل کانال لینوکسور جمع بشیم و یه سایت بسازیم که توش بیت کوین با همدیگه معامله کنیم؛ میتونیم توی شبکه متمرکز خودمون باهم توافق کنیم که اصلا کارمزدی پرداخت نکنیم؛ در نهایت نتیجه رو به شبکه اصلی میگیم و یه کوچولو کارمزد تراکنش batch رو میدیم.
به نظرتون چه اتقاقی افتاد؟ ما تونستیم شبکه رو گول بزنیم؟ خیر، در واقع یه Trade-Off بین هزینه تراکنش و نامتمرکز بودن شبکه وجود داره ما فقط ویژگی های خوب نامتمرکزی مثل امنیت و ناشناس بودن رو فدای هزینه کردیم... در واقع چیزی گول نخورده شبکهی بیتکوین همون جاست؛ فقط تضمینهای امنیتی/عدمسانسور و حریم خصوصی برای کاربرا تغییر کردن :)
ساده تر یعنی مثلا من اگه صاحب این سایت باشم میتونم یه کوچولو تراکنش هارو دستکاری کنم یا اینکه تراکنش هاتون رو رصد کنم ...
@Linuxor
25 890
کلی سند فاششده نشون میده که شرکت چینی Geedge Networks فناوریهایی مشابه «دیوار آتش بزرگ چین» رو به دولتهای مختلف مثل پاکستان و قزاقستان و ... صادر میکنه. این شرکت بهظاهر خودش رو ارائهدهنده ابزارهای امنیت سایبری معرفی میکنه اما در واقع سیستمهای گسترده نظارت و سانسور اینترنت مثل DPI میفروشه
محصول اصلی این شرکت با نام Tiangou Secure Gateway (TSG) قادره کل ترافیک اینترنت یه کشور رو پردازش، شنود و مسدود کند. این سیستم میتونه اطلاعات حساس رو از ارتباطات رمزنگارینشده استخراج کنه و با استفاده از فناوری بازرسی عمیق بستهها (DPI) و یادگیری ماشینی، کاربران VPN و ابزارهای ضد فیلترینگ را شناسایی کنه.
@Linuxor
25 890
کمپانی Uber توی یک بلاگ جالب توضیح میده که چطور چت بات داخلی که ساختند تا به تیم پشتیبانی در جواب دادن به هزاران سوال دقتی در حد انسان داره.
این چت بات بر اساس معماری Agentic-RAG پیاده سازی شده و بهش چندتا قسمت اضافه کردند:
- ایجنتهای پیشازبازیابی: کوئری رو بهینه میکنن و منبع درست رو پیدا میکنن
- بازیاب ترکیبی (برداری + BM25 با متادیتای غنی) → بازیابی دقیقتر
- ایجنت پس از پردازش: چانک های تکراریها رو حذف میکنه و متن رو مرتب میکنه یا به اصطلاح rerank میکنه
بلاگشون را بخونید که توضیح میده چطور مدل را ارزیابی کردن با استفاده از روش LLM-as-Judge
نکات مهم و جالبی داره اگه نیاز به ساختن ایجنتهای مشابه دارید در یوزکیس های مختلف.
www.uber.com/en-GB/blog/enhanced-agentic-rag
@Linuxor ~ MehdiAllahyari
25 890
Repost from N/a
۲۲ شهریور، یعنی ۲۵۶مین روز سال به نام برنامهنویساست!
به همین مناسبت فقط تا پایان امشب همه دورههای کوئرا نصف قیمت شده!
🔗 https://quera.org/r/osv2a
25 890
بعضیا با ظاهر ویندوز های قبلی راحتن ولی دوست دارن ویژگی و سازگاری ویندوز های جدید رو داشته باشن، با این ابزار میشه استایل ویندوزتون رو هر طوری که میخواین عوض کنید و دیگه به ویندوز های قدیمی نرید
ویدیوی نحوه استفاده :
youtu.be/tr9C1ZzHyTI
ابزار مورد استفاده :
github.com/valinet/ExplorerPatcher
@Linuxor
25 890
اینجارو ببینید پر سیستم دیزاینه، هم میتونید توش کامپوننت های آماده پیدا کنید هم میتونید Voice & Tone پیدا کنید مثلا پیام خطا یا دستورالعملی مینویسی، چه لحن و ادبیاتی داشته باش و فایل های آماده فیگما و فتوشاپ و کلی سورس کد دیگه
github.com/alexpate/awesome-design-systems
@Linuxor
25 890
پایتون یه فریمورک برای ساختن انیمیشن های ریاضی داره به اسم manim داره که خیلی سرگم کننده و کاربردیه
مستنداتش اینجاست حتی آنلاین هم میتونید تستش کنید:
www.manim.community
@Linuxor
25 890
Repost from کانال اطلاعرسانی سواپولت | SwapWallet
🏆چالش ۱۰۰۰ دلاری روز برنامهنویس🏆
✨ اگه برنامهنویس گیکی هستی، این مسابقه جاییه که میتونی بدرخشی!
🏅از شنبه ۲۲ شهریور هرروز ساعت ۱۴، چند مرحله باز میشه؛ اگه دیر برسی، مراحل قبل همچنان در دسترسه. مسابقه روز سهشنبه ساعت ۱۸ تموم و جایزه داده میشه!
🤑 ۱۰۰۰ دلار، بین همۀ خفنهایی که تمام مراحل رو حل کنن تقسیم میشه.
🔗 بزن رو لینک و شروع کن
⚡️ SwapWallet
25 890
این ابزار Focalboard هستش، مشابه Trello، Asana، Notion ولی self-hosted یعنی خودت سرورش رو راهاندازی میکنی و کاملا رایگانه؛ بهتون کمک میکنه که توش کار ها اهداف و پروژه هارو تعریف کنید، هر پروژه رو به بخشها تقسیم کنی (مثلاً ستون Kanban یا لیست کارها)، تیمها بتونن وضعیت کارها رو ببینن، تغییر بدن، پیشرفت کارها ردیابی بشه و همچنین چند کاربر بتونن روی پروژهها با هم همکاری کنن
از اینجا میتونید دانلودش کنید:
www.focalboard.com
@Linuxor
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
