es
Feedback
"چهارده شب تا رهایی"🌕

"چهارده شب تا رهایی"🌕

Ir al canal en Telegram

سردرگم،‌ امیدوار _اندکی من:)) http://t.me/HidenChat_Bot?start=1181945560 مرسی که هستی🐣☀️

Mostrar más
1 253
Suscriptores
+624 horas
+97 días
+1430 días
Archivo de publicaciones
۲۰ روز مونده تا آزمون ارشد😭😭 استرسش تموم نشدنیه کاش زود تموم بشه و بره چون با اینکه میخونم اما هرکاری انجام میدم عذاب وجدان درس خوندن رو دارم که چرا زودتر شروع نکردم

متنفرم از هر چی عنکبوته تو‌ دنیا😭😭 همیشه وقتی میبینم تا مرز سکته میرم

حافظ این قصه دراز است به قرآن که مپرس

گروه 2019 و قبل تر‌خریدارم پست دار‼️ @sahar_ghezelbash @Ati_mhm82

امروز دوست عزیزم‌ رو دیدم کسی از ابتدايی دوستیم باهم بعد ۵ سال‌ دیدمش🥹 کل روز رو ذوق داشتم زود ساعت بشه ۳ و برم وقتی دیدمش همون روزای مدرسه برام تداعی شدن فاطمه مثل قبله و عوض نشده اصلا همون دختر کیوت و نازنازی🥺🧚‍♀️😍❤️

دلم یک شور بی اندازه می خواهد...

ما چون ز دری پای کشیدیم، کشیدیم امید ز هر کس که بریدیم، بریدیم
وحشی بافقی

اینطور که معلومه مامانم خیلی داماد دوسته جوری قربون صدقه شوهر خواهرم میره که منم دلم میخواد شوهر کنم💔👩‍🦯

این روزا 🎀
+6
این روزا 🎀

Repost from سانا
یه مدتی بود که دلم میخواست استارت یه آنلاین شاپ رو بزنممم و الان وقتش شده🙊 لباسای خوشگل موشگل قراره واستون بذارمممم بفرمایید اونور😍 https://t.me/Sun_collectionnn

ولی کسی چه میدونه که تو من رو از چه روزها ‌و چه غم هایی نجات دادی...

Repost from N/a
سلام بیاید اینارو بخرید آخر ماهه قسط دارم مرسی بای @goopicrochet
سلام بیاید اینارو بخرید آخر ماهه قسط دارم مرسی بای @goopicrochet

دریا همیشه حرفی برای گفتن داره… گاهی با موج‌ها، گاهی با سکوت یک نخل کنار ساحل..
+1
دریا همیشه حرفی برای گفتن داره… گاهی با موج‌ها، گاهی با سکوت یک نخل کنار ساحل..

Zu_Were (1).mp33.12 MB

Repost from N/a
🌒✨
+1
🌒✨

برای داشتن این خوشمزه و درست کردن یه عالمه خوشمزه‌ی دیگه کافیه بهم پیام بدید. قیمت بسته 150 گرمی: 750 تومن @vians_admin
برای داشتن این خوشمزه و درست کردن یه عالمه خوشمزه‌ی دیگه کافیه بهم پیام بدید. قیمت بسته 150 گرمی: 750 تومن @vians_admin

گاهی چیزی که ما از آدم‌ها می‌بینیم، فقط نوکِ کوه یخ است. 🗻 مثل کسی که زود عصبانی می‌شود، کسی که سرد و دور به نظر می‌رسد، یا کسی که همیشه قوی و بی‌نیاز دیده می‌شود… ما از دنیای درون آدم‌ها خبر نداریم. در جلسات درمان، بارها دیده‌ می‌شود وقتی آدم‌ها از ترس‌ها، فقدان‌ها و رنج‌هایی که پشت رفتارشان پنهان شده حرف می‌زنند، بخشِ آسیب‌پذیر و زخمیِ وجودشان آرام‌آرام خودش را نشان می‌دهد. و واقعیت این است که کدام‌یک از ما بی‌زخم مانده‌ایم؟ احتمالاً هیچ‌کدام. هر آدمی، داستانی دارد که دیده نمی‌شود. به قول اروین یالوم هر انسانی داستانی دارد که اگر آن را بشنوی، دیگر نمی‌توانی از او متنفر باشی.