es
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Ir al canal en Telegram

In blockchain we trust.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Crypto trading w/Amir

El canal Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 829 suscriptores, ocupando la posición 7 567 en la categoría Criptomonedas y el puesto 21 918 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 829 suscriptores.

Según los últimos datos del 25 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 34, y en las últimas 24 horas de 13, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 45.61%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 27.38% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 6 764 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 060 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 94.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
In blockchain we trust.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 26 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

14 829
Suscriptores
+1324 horas
+287 días
+3430 días
Archivo de publicaciones
🚨شایعه ها در مورد اعتبار کوکوین شدت گرفته که این صرافی توانایی بازپرداخت اعتبارات دیپازیت شده خودش رو نداره! در دنیای خارج از کریپتو هم میگن حتی اگر یک بانک هیچ مشکلی نداشته باشه، وقتی شایعه‌ها علیهش دست به کار بشن و مردم شروع به خروج سریع و با حجم بالای سرمایه های خودشون بکنند، این خطر وجود داره که اون بانک با ورشکستگی روبرو بشه! در مورد کوکوین هم همین اتفاق میتونه رخ بده. توصیه میکنم در این روزها مراقب باشید و فعلا سرمایه خودتون رو در این صرافی نگه ندارید!

ترید کوتاه‌مدت میکنید؟ پیشنهاد میکنم همیشه در اولین فرصت ممکن استاپتون رو بیارید نقطه سربه‌سر یا توی سود ممکنه وینریت استراتژی شما پایین بیاد، ولی حداقل ضرر نکردنتون در بلند مدت تضمین میشه!

photo content

با اینکه در میان مدت همچنان انتظار یک لگ صعودی رو دارم ولی در کوتاه مدت احتمالا دوباره یک نزول خوب از بازار داشته باشیم. شاید یکبار دیگه سطح ۱۸ بیتکوین تست بشه!

Search “Crypto is dead” reached new ATHs
+1
Search “Crypto is dead” reached new ATHs

Milad Vala - Obeyd (320).mp37.29 MB

در خود نمی بینم که من، بی او توانم زیستن…

…

اگر نوسان‌گیری بلد هستین، محدوده های فعلی بنظرم میتونه یک نوسان خوب در جهت صعودی بهمون بده. ترندها رو بکشید، ناحیه‌ها و شکست‌ها رو مشخص کنید و با استراتژی مناسب و تعیین حد ضرر ازشون استفاده کنید. به دلیل تفاوت قیمتی بهتر، شخصا آلتکوین‌ها رو برای اینکار ترجیح میدم. ولی یادتون باشه در شرایط فعلی ریسک آلتکوین‌ها بیشتر از بیتکوین هست. #DYOR @amircryptothoughts

بچه ها از پشت صحنه اشاره کردن کمترین عدد ۵ بوده در سال ۲۰۱۹ چرا نمیترسید خب؟ هر چه سریعتر بترسین، زودتر به کف میرسیم😂
بچه ها از پشت صحنه اشاره کردن کمترین عدد ۵ بوده در سال ۲۰۱۹ چرا نمیترسید خب؟ هر چه سریعتر بترسین، زودتر به کف میرسیم😂

Bitcoin Fear&Greed Index hit 6, the first time in history. 👀
Bitcoin Fear&Greed Index hit 6, the first time in history. 👀

📌این روزها میبینیم با با ریزش هرچه بیشتر بیتکوین، دامیننس هم در حال کاهش هست (برخلاف ریزش های قبلی که با ریزش بیتکوین، دامیننس افزایش پیدا میکرد- برای نمونه ریزش ۱۹ می ۲۰۲۱ رو ببینید) از اونجایی خیلیها نمیدونند که چرا این تفاوت رخ داده، لازمه براتون بگم که گردش نقدینگی فاکتور مهمتری نسبت به سهم بازار(دامیننس) هست. زمانی که در دوره خوشبینی کریپتویی بودیم، هر پایینی فرصت خرید بود و از اونجایی که بیتکوین بیشترین سهم رو از بازار داشت، عمده مقدار خریدها به سمت بیتکوین روانه میشد و دامیننس بالا میرفت. اما در حال حاضر در دوره بدبینی و سنتیمنت منفی هستیم. با ریزش بیتکوین، تعداد افرادی که از برگشت قیمت ناامید میشن و بیتکوین های خودشون رو در ضرر میفروشند بیشتر میشه(خروج نقدینگی- چارت total رو ببینید). در اینجا باز هم چون بیتکوین همچنان بیشترین سهم بازار (و در کنارش نقش تعیین کننده) رو داره، عدد نقدینگی بیشتری نسبت به باقی بازار از بیتکوین خارج میشه(نسبت به آلتکوین‌ها) برای همینه که در همچین موافعی با ریزش بیتکوین، ما شاهد ریزش دامیننس هم هستیم. @amircryptothoughts

photo content

photo content

کم‌کم داره زمزمه های “کریپتو اسکمه” “ارزش واقعی بیتکوین صفر هست” “این بار ریزش با دفعه های قبلی فرق داره.“ “هنوز تا کف خیلی جا داریم” به گوش میرسه. حتی بزرگترین هولدرها هم کمی نگران شدن… منتظریم ببینیم انتهای این ریزش هیجانی به کجا میرسه…

‏📌ورود موسسات سازمانی که زمانی باعث خوشحالی اهالی کریپتو بود، در حال حاضر نتیجه عکس داده! ‏شرکت های بزرگ با ریسک های حساب نشده، یکی یکی از پا در میان و سرمایه‌گذارهاشون با ضررهای هنگفت مواجه میشند… ‏موجی که با Terra foundation و لونا شروع شد، با celsius ادامه پیدا کرده و حالا ‏زبانه‌های آتش به 3ArrowCapital رسیده! ‏بسیاری از شرکتهای دیگه هم وضعیت خوبی ندارند و فروش دارایی‌های هر کدومشون میتونه یک موج ریزشی جدید رو در بازار شروع کنه. ‏کف احتمالی بازار جاییه که دست بیمار این موسسات به نحوی از مارکت قطع بشه و یا به سازوکاری برسند که شرایط رو متعادل کنه! ‏پس خیلی مهمه که مدیریت سرمایه خودتون رو با دقت ادامه بدید. ‏این رو هم بدونید که کف با برخوردقیمت به یک سطح، ترند، خط یا ناحیه ایجاد نمیشه. بلکه برگشت مناسب قیمت از اونجاست که کف رو تثبیت میکنه…. @amircryptothoughts

photo content

ترجمه این رشتوی‌ بسیار خوب حتما بخونید 🧵 https://twitter.com/jasonyanowitz/status/1536365738906202112?s=21&t=imQMf9ZWeEl1H676dNPA-Q بازار خرسی ۳ فاز دارد، ما تازه وارد فاز دوم شدیم. فاز ۱: آغاز ماجرا هیجان و طمع بازار گاوی همچنان بر فضا حاکم هست. زمزمه‌های از بازار خرسی هر چند هفته یک بار از دور به گوش میرسه. دارایی‌ها همچنان کف قیمتی دارند. ارزش‌گذاری‌ها کم شده اما شرکت‌ها و مجموعه‌ها تصمیمات سخت نمی‌گیرند. (تعطیل کردن محصولات و تعدیل نیرو) اوضاع در ظاهر خوب هست. فاز ۱ حس بازار نزولی رو به ما نمیده. به نظر میاد قیمت‌ها به ارزش واقعی پولبک کردن. بطور کلی زندگی خوب هست. تنها دستان شٌل اقدام به فروش می‌کنن. فاز ۲: تسلیم اجباری در فاز ۲ دستان الماسی (کسانیکه به هیچ وجه میل به فروش ندارند) هم می‌فروشند. اونها می‌فروشند چون بر خلاف میلشون مجبور هستن. سلسیوس تمایلی به فروش نداره، بلکه مجبور هست. صندوق‌ها، شرکت‌ها و افراد بیشتری مثل سلسیوس هستن که مجبور به فروش خواهند شد. در فاز ۲ هر بالایی فروخته خواهد شد. پروژه‌ها و موسسین اونها برای حفظ پروژشون شروع به خرید تومن‌ها می‌کنند. اما اونها هم له میشن. هرچه قیمت‌ها پایین‌تر میره‌، صدای خرس‌ها بلندتر میشه و با بلندتر شدن صدای خرس‌ها قیمت‌هت باز پایین‌تر میرن. یک سیکل وحشی شکل‌ می‌گیره و در این فاز قیمت‌ها به شدیدترین نحو در هم شکسته میشن. هیجان جای خودش رو به خشم میده. فاز ۳: فرسایش بی‌انتها بعد از درد بی‌انتها، نوبن فرسایش بی‌انتها هست قانونگذار‌ها شروع به لگدمال کردن ما می‌کنند. اکانت توییتر مورد علاقتون به سکوت فرو میره. سرمایه‌گذاران وب ۲ در خاموشی دست از سرمایه‌گذاری می‌کشند. سازنده‌های با استعداد فضا رو ترک می‌کنن. شرکت‌ها تعطیل میشن. تمامی باورها و مفروضات خود رو زیر سوال می‌برید. سخت‌ترین کار بقا و زنده ماندن در فاز ۳ هست. اگر شرکت هستید هرآنچه میتونید انجام بدید تا بقا پیدا کنید. اگر سازنده هستید بقیه سازندگان رو پیدا کنید، علاقمند بمونید و با اونها ساختن رو ادامه بدید. اگر سرمایه‌گذار هستید تز و روش خودتون رو توسعه بدید. تصویر کلان و بزرگ رو از یاد نبرید! ما در حال ساخت دنیای باز و بدون محدودیت هستیم. این یک مسیر برای چند دهه هست نه چند سال. پس کامپیوتر رو ببند، از زوم خارج شو، برو و قدم بزن. تسلیم نشو! بسیاری از افراد با استعداد رفتن. اونهایی که میمونن پاداش میگیرن. باید برای مدتی زانو بزنیم، خلق ارزش کنیم و دوام بیاریم تا به مقصد و مقصود برسیم. یادتون باشه برای بهتر شدن شرایط، شرایط اولش وخیم‌تر میشه.

یکی از دوستان قبول زحمت کرد هزینه ناقابلی هم تقدیمشون میشه مرسی از همگی دیگه نفرستید 😁

کسی هست این رشته توییت رو ترجمه کنه بزارم تو کانال؟ اگه کسی داوطلب هست به این آیدی پیام بده @amir17461 https://twitter.com/jasonyanowitz/status/1536365738906202112?s=21&t=O8dpkBcODAy7OtBxNepXTw