Crypto trading w/Amir
前往频道在 Telegram
📈 Telegram 频道 Crypto trading w/Amir 的分析概览
频道 Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 829 名订阅者,在 加密货币 类别中位列第 7 567,并在 伊朗 地区排名第 21 918 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 829 名订阅者。
根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 34,过去 24 小时变化为 13,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 45.61%。内容发布后 24 小时内通常能获得 27.38% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 6 764 次浏览,首日通常累积 4 060 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 94。
- 主题关注点: 内容集中在 مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“In blockchain we trust.”
凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 加密货币 类别中的关键影响点。
14 829
订阅者
+1324 小时
+287 天
+3430 天
帖子存档
14 827
🚨شایعه ها در مورد اعتبار کوکوین شدت گرفته که این صرافی توانایی بازپرداخت اعتبارات دیپازیت شده خودش رو نداره!
در دنیای خارج از کریپتو هم میگن حتی اگر یک بانک هیچ مشکلی نداشته باشه، وقتی شایعهها علیهش دست به کار بشن و مردم شروع به خروج سریع و با حجم بالای سرمایه های خودشون بکنند، این خطر وجود داره که اون بانک با ورشکستگی روبرو بشه!
در مورد کوکوین هم همین اتفاق میتونه رخ بده.
توصیه میکنم در این روزها مراقب باشید و فعلا سرمایه خودتون رو در این صرافی نگه ندارید!
14 827
ترید کوتاهمدت میکنید؟
پیشنهاد میکنم همیشه در اولین فرصت ممکن استاپتون رو بیارید نقطه سربهسر یا توی سود
ممکنه وینریت استراتژی شما پایین بیاد، ولی حداقل ضرر نکردنتون در بلند مدت تضمین میشه!
14 827
با اینکه در میان مدت همچنان انتظار یک لگ صعودی رو دارم
ولی در کوتاه مدت احتمالا دوباره یک نزول خوب از بازار داشته باشیم.
شاید یکبار دیگه سطح ۱۸ بیتکوین تست بشه!
14 827
اگر نوسانگیری بلد هستین،
محدوده های فعلی بنظرم میتونه یک نوسان خوب در جهت صعودی بهمون بده.
ترندها رو بکشید، ناحیهها و شکستها رو مشخص کنید و با استراتژی مناسب و تعیین حد ضرر ازشون استفاده کنید.
به دلیل تفاوت قیمتی بهتر، شخصا آلتکوینها رو برای اینکار ترجیح میدم. ولی یادتون باشه در شرایط فعلی ریسک آلتکوینها بیشتر از بیتکوین هست.
#DYOR
@amircryptothoughts
14 827
بچه ها از پشت صحنه اشاره کردن کمترین عدد ۵ بوده در سال ۲۰۱۹
چرا نمیترسید خب؟
هر چه سریعتر بترسین، زودتر به کف میرسیم😂
14 827
📌این روزها میبینیم با با ریزش هرچه بیشتر بیتکوین، دامیننس هم در حال کاهش هست (برخلاف ریزش های قبلی که با ریزش بیتکوین، دامیننس افزایش پیدا میکرد- برای نمونه ریزش ۱۹ می ۲۰۲۱ رو ببینید)
از اونجایی خیلیها نمیدونند که چرا این تفاوت رخ داده، لازمه براتون بگم که گردش نقدینگی فاکتور مهمتری نسبت به سهم بازار(دامیننس) هست.
زمانی که در دوره خوشبینی کریپتویی بودیم، هر پایینی فرصت خرید بود و از اونجایی که بیتکوین بیشترین سهم رو از بازار داشت، عمده مقدار خریدها به سمت بیتکوین روانه میشد و دامیننس بالا میرفت.
اما در حال حاضر در دوره بدبینی و سنتیمنت منفی هستیم. با ریزش بیتکوین، تعداد افرادی که از برگشت قیمت ناامید میشن و بیتکوین های خودشون رو در ضرر میفروشند بیشتر میشه(خروج نقدینگی- چارت total رو ببینید). در اینجا باز هم چون بیتکوین همچنان بیشترین سهم بازار (و در کنارش نقش تعیین کننده) رو داره، عدد نقدینگی بیشتری نسبت به باقی بازار از بیتکوین خارج میشه(نسبت به آلتکوینها)
برای همینه که در همچین موافعی با ریزش بیتکوین، ما شاهد ریزش دامیننس هم هستیم.
@amircryptothoughts
14 827
کمکم داره زمزمه های
“کریپتو اسکمه”
“ارزش واقعی بیتکوین صفر هست”
“این بار ریزش با دفعه های قبلی فرق داره.“
“هنوز تا کف خیلی جا داریم”
به گوش میرسه. حتی بزرگترین هولدرها هم کمی نگران شدن…
منتظریم ببینیم انتهای این ریزش هیجانی به کجا میرسه…
14 827
📌ورود موسسات سازمانی که زمانی باعث خوشحالی اهالی کریپتو بود، در حال حاضر نتیجه عکس داده!
شرکت های بزرگ با ریسک های حساب نشده، یکی یکی از پا در میان و سرمایهگذارهاشون با ضررهای هنگفت مواجه میشند…
موجی که با Terra foundation و لونا شروع شد، با celsius ادامه پیدا کرده و حالا زبانههای آتش به 3ArrowCapital رسیده!
بسیاری از شرکتهای دیگه هم وضعیت خوبی ندارند و فروش داراییهای هر کدومشون میتونه یک موج ریزشی جدید رو در بازار شروع کنه.
کف احتمالی بازار جاییه که دست بیمار این موسسات به نحوی از مارکت قطع بشه و یا به سازوکاری برسند که شرایط رو متعادل کنه!
پس خیلی مهمه که مدیریت سرمایه خودتون رو با دقت ادامه بدید.
این رو هم بدونید که کف با برخوردقیمت به یک سطح، ترند، خط یا ناحیه ایجاد نمیشه. بلکه برگشت مناسب قیمت از اونجاست که کف رو تثبیت میکنه….
@amircryptothoughts
14 827
ترجمه این رشتوی بسیار خوب
حتما بخونید 🧵
https://twitter.com/jasonyanowitz/status/1536365738906202112?s=21&t=imQMf9ZWeEl1H676dNPA-Q
بازار خرسی ۳ فاز دارد، ما تازه وارد فاز دوم شدیم.
فاز ۱: آغاز ماجرا
هیجان و طمع بازار گاوی همچنان بر فضا حاکم هست. زمزمههای از بازار خرسی هر چند هفته یک بار از دور به گوش میرسه. داراییها همچنان کف قیمتی دارند. ارزشگذاریها کم شده اما شرکتها و مجموعهها تصمیمات سخت نمیگیرند. (تعطیل کردن محصولات و تعدیل نیرو)
اوضاع در ظاهر خوب هست.
فاز ۱ حس بازار نزولی رو به ما نمیده. به نظر میاد قیمتها به ارزش واقعی پولبک کردن.
بطور کلی زندگی خوب هست. تنها دستان شٌل اقدام به فروش میکنن.
فاز ۲: تسلیم اجباری
در فاز ۲ دستان الماسی (کسانیکه به هیچ وجه میل به فروش ندارند) هم میفروشند. اونها میفروشند چون بر خلاف میلشون مجبور هستن.
سلسیوس تمایلی به فروش نداره، بلکه مجبور هست. صندوقها، شرکتها و افراد بیشتری مثل سلسیوس هستن که مجبور به فروش خواهند شد.
در فاز ۲ هر بالایی فروخته خواهد شد.
پروژهها و موسسین اونها برای حفظ پروژشون شروع به خرید تومنها میکنند. اما اونها هم له میشن.
هرچه قیمتها پایینتر میره، صدای خرسها بلندتر میشه و با بلندتر شدن صدای خرسها قیمتهت باز پایینتر میرن. یک سیکل وحشی شکل میگیره و در این فاز قیمتها به شدیدترین نحو در هم شکسته میشن.
هیجان جای خودش رو به خشم میده.
فاز ۳: فرسایش بیانتها
بعد از درد بیانتها، نوبن فرسایش بیانتها هست
قانونگذارها شروع به لگدمال کردن ما میکنند.
اکانت توییتر مورد علاقتون به سکوت فرو میره.
سرمایهگذاران وب ۲ در خاموشی دست از سرمایهگذاری میکشند.
سازندههای با استعداد فضا رو ترک میکنن.
شرکتها تعطیل میشن.
تمامی باورها و مفروضات خود رو زیر سوال میبرید.
سختترین کار بقا و زنده ماندن در فاز ۳ هست.
اگر شرکت هستید هرآنچه میتونید انجام بدید تا بقا پیدا کنید.
اگر سازنده هستید بقیه سازندگان رو پیدا کنید، علاقمند بمونید و با اونها ساختن رو ادامه بدید.
اگر سرمایهگذار هستید تز و روش خودتون رو توسعه بدید.
تصویر کلان و بزرگ رو از یاد نبرید!
ما در حال ساخت دنیای باز و بدون محدودیت هستیم. این یک مسیر برای چند دهه هست نه چند سال.
پس کامپیوتر رو ببند، از زوم خارج شو، برو و قدم بزن. تسلیم نشو!
بسیاری از افراد با استعداد رفتن. اونهایی که میمونن پاداش میگیرن.
باید برای مدتی زانو بزنیم، خلق ارزش کنیم و دوام بیاریم تا به مقصد و مقصود برسیم.
یادتون باشه برای بهتر شدن شرایط، شرایط اولش وخیمتر میشه.
14 827
یکی از دوستان قبول زحمت کرد
هزینه ناقابلی هم تقدیمشون میشه
مرسی از همگی دیگه نفرستید 😁
14 827
کسی هست این رشته توییت رو ترجمه کنه بزارم تو کانال؟
اگه کسی داوطلب هست به این آیدی پیام بده @amir17461
https://twitter.com/jasonyanowitz/status/1536365738906202112?s=21&t=O8dpkBcODAy7OtBxNepXTw
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
