ar
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

الذهاب إلى القناة على Telegram

In blockchain we trust.

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Crypto trading w/Amir

تُعد قناة Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 829 مشتركاً، محتلاً المرتبة 7 567 في فئة العملات المشفرة والمرتبة 21 918 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 829 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 34، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 13، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 45.61‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 27.38‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 6 764 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 4 060 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 94.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
In blockchain we trust.

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة العملات المشفرة.

14 829
المشتركون
+1324 ساعات
+287 أيام
+3430 أيام
أرشيف المشاركات
🚨شایعه ها در مورد اعتبار کوکوین شدت گرفته که این صرافی توانایی بازپرداخت اعتبارات دیپازیت شده خودش رو نداره! در دنیای خارج از کریپتو هم میگن حتی اگر یک بانک هیچ مشکلی نداشته باشه، وقتی شایعه‌ها علیهش دست به کار بشن و مردم شروع به خروج سریع و با حجم بالای سرمایه های خودشون بکنند، این خطر وجود داره که اون بانک با ورشکستگی روبرو بشه! در مورد کوکوین هم همین اتفاق میتونه رخ بده. توصیه میکنم در این روزها مراقب باشید و فعلا سرمایه خودتون رو در این صرافی نگه ندارید!

ترید کوتاه‌مدت میکنید؟ پیشنهاد میکنم همیشه در اولین فرصت ممکن استاپتون رو بیارید نقطه سربه‌سر یا توی سود ممکنه وینریت استراتژی شما پایین بیاد، ولی حداقل ضرر نکردنتون در بلند مدت تضمین میشه!

photo content

با اینکه در میان مدت همچنان انتظار یک لگ صعودی رو دارم ولی در کوتاه مدت احتمالا دوباره یک نزول خوب از بازار داشته باشیم. شاید یکبار دیگه سطح ۱۸ بیتکوین تست بشه!

Search “Crypto is dead” reached new ATHs
+1
Search “Crypto is dead” reached new ATHs

Milad Vala - Obeyd (320).mp37.29 MB

در خود نمی بینم که من، بی او توانم زیستن…

…

اگر نوسان‌گیری بلد هستین، محدوده های فعلی بنظرم میتونه یک نوسان خوب در جهت صعودی بهمون بده. ترندها رو بکشید، ناحیه‌ها و شکست‌ها رو مشخص کنید و با استراتژی مناسب و تعیین حد ضرر ازشون استفاده کنید. به دلیل تفاوت قیمتی بهتر، شخصا آلتکوین‌ها رو برای اینکار ترجیح میدم. ولی یادتون باشه در شرایط فعلی ریسک آلتکوین‌ها بیشتر از بیتکوین هست. #DYOR @amircryptothoughts

بچه ها از پشت صحنه اشاره کردن کمترین عدد ۵ بوده در سال ۲۰۱۹ چرا نمیترسید خب؟ هر چه سریعتر بترسین، زودتر به کف میرسیم😂
بچه ها از پشت صحنه اشاره کردن کمترین عدد ۵ بوده در سال ۲۰۱۹ چرا نمیترسید خب؟ هر چه سریعتر بترسین، زودتر به کف میرسیم😂

Bitcoin Fear&Greed Index hit 6, the first time in history. 👀
Bitcoin Fear&Greed Index hit 6, the first time in history. 👀

📌این روزها میبینیم با با ریزش هرچه بیشتر بیتکوین، دامیننس هم در حال کاهش هست (برخلاف ریزش های قبلی که با ریزش بیتکوین، دامیننس افزایش پیدا میکرد- برای نمونه ریزش ۱۹ می ۲۰۲۱ رو ببینید) از اونجایی خیلیها نمیدونند که چرا این تفاوت رخ داده، لازمه براتون بگم که گردش نقدینگی فاکتور مهمتری نسبت به سهم بازار(دامیننس) هست. زمانی که در دوره خوشبینی کریپتویی بودیم، هر پایینی فرصت خرید بود و از اونجایی که بیتکوین بیشترین سهم رو از بازار داشت، عمده مقدار خریدها به سمت بیتکوین روانه میشد و دامیننس بالا میرفت. اما در حال حاضر در دوره بدبینی و سنتیمنت منفی هستیم. با ریزش بیتکوین، تعداد افرادی که از برگشت قیمت ناامید میشن و بیتکوین های خودشون رو در ضرر میفروشند بیشتر میشه(خروج نقدینگی- چارت total رو ببینید). در اینجا باز هم چون بیتکوین همچنان بیشترین سهم بازار (و در کنارش نقش تعیین کننده) رو داره، عدد نقدینگی بیشتری نسبت به باقی بازار از بیتکوین خارج میشه(نسبت به آلتکوین‌ها) برای همینه که در همچین موافعی با ریزش بیتکوین، ما شاهد ریزش دامیننس هم هستیم. @amircryptothoughts

photo content

photo content

کم‌کم داره زمزمه های “کریپتو اسکمه” “ارزش واقعی بیتکوین صفر هست” “این بار ریزش با دفعه های قبلی فرق داره.“ “هنوز تا کف خیلی جا داریم” به گوش میرسه. حتی بزرگترین هولدرها هم کمی نگران شدن… منتظریم ببینیم انتهای این ریزش هیجانی به کجا میرسه…

‏📌ورود موسسات سازمانی که زمانی باعث خوشحالی اهالی کریپتو بود، در حال حاضر نتیجه عکس داده! ‏شرکت های بزرگ با ریسک های حساب نشده، یکی یکی از پا در میان و سرمایه‌گذارهاشون با ضررهای هنگفت مواجه میشند… ‏موجی که با Terra foundation و لونا شروع شد، با celsius ادامه پیدا کرده و حالا ‏زبانه‌های آتش به 3ArrowCapital رسیده! ‏بسیاری از شرکتهای دیگه هم وضعیت خوبی ندارند و فروش دارایی‌های هر کدومشون میتونه یک موج ریزشی جدید رو در بازار شروع کنه. ‏کف احتمالی بازار جاییه که دست بیمار این موسسات به نحوی از مارکت قطع بشه و یا به سازوکاری برسند که شرایط رو متعادل کنه! ‏پس خیلی مهمه که مدیریت سرمایه خودتون رو با دقت ادامه بدید. ‏این رو هم بدونید که کف با برخوردقیمت به یک سطح، ترند، خط یا ناحیه ایجاد نمیشه. بلکه برگشت مناسب قیمت از اونجاست که کف رو تثبیت میکنه…. @amircryptothoughts

photo content

ترجمه این رشتوی‌ بسیار خوب حتما بخونید 🧵 https://twitter.com/jasonyanowitz/status/1536365738906202112?s=21&t=imQMf9ZWeEl1H676dNPA-Q بازار خرسی ۳ فاز دارد، ما تازه وارد فاز دوم شدیم. فاز ۱: آغاز ماجرا هیجان و طمع بازار گاوی همچنان بر فضا حاکم هست. زمزمه‌های از بازار خرسی هر چند هفته یک بار از دور به گوش میرسه. دارایی‌ها همچنان کف قیمتی دارند. ارزش‌گذاری‌ها کم شده اما شرکت‌ها و مجموعه‌ها تصمیمات سخت نمی‌گیرند. (تعطیل کردن محصولات و تعدیل نیرو) اوضاع در ظاهر خوب هست. فاز ۱ حس بازار نزولی رو به ما نمیده. به نظر میاد قیمت‌ها به ارزش واقعی پولبک کردن. بطور کلی زندگی خوب هست. تنها دستان شٌل اقدام به فروش می‌کنن. فاز ۲: تسلیم اجباری در فاز ۲ دستان الماسی (کسانیکه به هیچ وجه میل به فروش ندارند) هم می‌فروشند. اونها می‌فروشند چون بر خلاف میلشون مجبور هستن. سلسیوس تمایلی به فروش نداره، بلکه مجبور هست. صندوق‌ها، شرکت‌ها و افراد بیشتری مثل سلسیوس هستن که مجبور به فروش خواهند شد. در فاز ۲ هر بالایی فروخته خواهد شد. پروژه‌ها و موسسین اونها برای حفظ پروژشون شروع به خرید تومن‌ها می‌کنند. اما اونها هم له میشن. هرچه قیمت‌ها پایین‌تر میره‌، صدای خرس‌ها بلندتر میشه و با بلندتر شدن صدای خرس‌ها قیمت‌هت باز پایین‌تر میرن. یک سیکل وحشی شکل‌ می‌گیره و در این فاز قیمت‌ها به شدیدترین نحو در هم شکسته میشن. هیجان جای خودش رو به خشم میده. فاز ۳: فرسایش بی‌انتها بعد از درد بی‌انتها، نوبن فرسایش بی‌انتها هست قانونگذار‌ها شروع به لگدمال کردن ما می‌کنند. اکانت توییتر مورد علاقتون به سکوت فرو میره. سرمایه‌گذاران وب ۲ در خاموشی دست از سرمایه‌گذاری می‌کشند. سازنده‌های با استعداد فضا رو ترک می‌کنن. شرکت‌ها تعطیل میشن. تمامی باورها و مفروضات خود رو زیر سوال می‌برید. سخت‌ترین کار بقا و زنده ماندن در فاز ۳ هست. اگر شرکت هستید هرآنچه میتونید انجام بدید تا بقا پیدا کنید. اگر سازنده هستید بقیه سازندگان رو پیدا کنید، علاقمند بمونید و با اونها ساختن رو ادامه بدید. اگر سرمایه‌گذار هستید تز و روش خودتون رو توسعه بدید. تصویر کلان و بزرگ رو از یاد نبرید! ما در حال ساخت دنیای باز و بدون محدودیت هستیم. این یک مسیر برای چند دهه هست نه چند سال. پس کامپیوتر رو ببند، از زوم خارج شو، برو و قدم بزن. تسلیم نشو! بسیاری از افراد با استعداد رفتن. اونهایی که میمونن پاداش میگیرن. باید برای مدتی زانو بزنیم، خلق ارزش کنیم و دوام بیاریم تا به مقصد و مقصود برسیم. یادتون باشه برای بهتر شدن شرایط، شرایط اولش وخیم‌تر میشه.

یکی از دوستان قبول زحمت کرد هزینه ناقابلی هم تقدیمشون میشه مرسی از همگی دیگه نفرستید 😁

کسی هست این رشته توییت رو ترجمه کنه بزارم تو کانال؟ اگه کسی داوطلب هست به این آیدی پیام بده @amir17461 https://twitter.com/jasonyanowitz/status/1536365738906202112?s=21&t=O8dpkBcODAy7OtBxNepXTw