با حُسین باش.
Ir al canal en Telegram
«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec
Mostrar más8 585
Suscriptores
+1124 horas
+1557 días
+41730 días
Archivo de publicaciones
8 585
پیغمبر ما فرمود که روزِ غدیر، امیرالمؤمنین شما رو گردن میگیره... شبِ غدیر، شبی هست که فردا صبحش روی جهاز شتران، خطبه غدیر و "من کنت مولاه، فهذا علی مولاه" رو خوند. یه آدمی که مثل ما حقیقتا بیکسوکاره، پیغمبر فرموده که امیرالمؤمنین روز غدیر، سرپرستی ما رو گردن گرفته و ریش گرو میذاره برای ما. لذا شیعیان شبِ غدیر، شبی که فرداش امیرالمؤمنین گردنشون میگیره، از خوشحالی احیا میگیرند و محترم میشمارند.
- استاد حامد کاشانی.
8 585
Repost from با حُسین باش.
برای غدیر هر کاری میتونیم بکنیم، نکنه بیتفاوت باشیم! بزرگترین عید ما هست. میتونید اطعام بدید، میتونید شکلات و شربت پخش کنید، میتونید لباس سبز بپوشید اون روز، میتونید پیج فروش دارید تخفیف ویژه بزنید به خاطر عید، میتونید تو خونه کیک درست کنید و این رسم رو تو خونهتون برپا کنید.✨🥹
8 585
الحمدالله الله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایة امیرالمؤمنین.
عیدتون مبارک🥹✨ برای سهیم شدن در اطعام غدیر ما، تا ١٢ شب وقت هست،
8 585
Repost from •اَحیــٰا•
+1
#نبض_هشتادوسوم
🟥#اورژانسی
پسر عزیزمون، آقا حسین، به پلاکت گروه خونی O+ نیاز دارند.
دوستان داوطلب که [شرایط اهدا] دارند، و امروز میتونن اهدا کنن، لطفا پیام بدن.
ممنونیم از محبتتون🌱
🔺@Ahya_Contact
🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیا
▫️ احیا در پیامرسان بله | تلگرام
8 585
Repost from یا ماحـــــــــی
اگه با این مشخصات کاری جایی سراغ دارید یا میتونید معرفی کنید، واسطه شدنتون در محضر خدا خیلی عزیزه.
- خانم
- ۲۰ساله
- دیپلم(انسانی)
- چند سال سابقهی ادمینی
- روستای عالی حسینی(بوشهر)
@Mah118iii_bot
8 585
و شیطان قسم خورد که یارانِ امیرالمؤمنین را با زینت دادن گناهان برایشان، نزد پیامبر منفور میگرداند، اما امام صادق فرمود: «مؤمن از کوه سختتر است، کوه را میتوان با تبر کند و از آن کم کرد؛ اما از دینِ مؤمن چیزی نمیتوان کم کرد!»
- بحارالأنوار، ج٣٧، ص١۶۴.
8 585
من برای آن پدر و جَدّیم که اوّل بار، مذهب تشیّع را پذیرفتهاند، هر روز فاتحه میخوانم و به این وسیله از آنان قدردانی میکنم؛ چرا که زحمت ما را از این جهت کم کردهاند.
- آیتالله کوهستانی.
8 585
+1
#گزارش پرداخت اجارهخونه به صاحبخونه و تهیه سبد کالا. هزینه دارو و گن واریس به صورت دستی بهشون داده شد، هزینه پزشکی خانواده بعدی هم به صورت دستی داده شد. خیر ببینید.
8 585
Repost from شَهقَة
میگفت شنفتن این فضیلتها نباید منباب کیف کردن باشه، باید تو رو همراه کنه، بقدری که مثل قنبر هلاک امامت و ولایت مولات باشی...
بقدری که هر وقت از خیابون رد میشی و مواظبی با ماشین تصادف نکنی، مواظب تصادفت با گناه باشی بخاطر مولات، بخاطر حضرت صاحبالزمان.
8 585
درمورد هزینههای پیتزا و غذا گرم که پرسیده بودید چرا پایینه؛
یک: اینکه بچهها، ما سالهاست از این دو غذاخوری برای اطعام دادن استفاده میکنیم و در واقع اونا هم سهیم هستند در غذا و پیتزا و صد تومن پایینتر میگن به ما.
دو: هدف ما در این اطعامها چون برای کودکان کار و کارتنخوابها هست، کیفیت معمولی (برنج هندی، گوشت گوساله، پیتزا با سوسیس کالباس) هست که تعداد آدم بیشتری سیر بشن و غذا داده بشه بهشون و سر گرسنه روی بالشت نذارن. غذاخوریها هم در محیط پایین شهر هستند و قیمتشون متفاوت هست.
مولا یارتون.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
