en
Feedback
با‌ حُسین باش.

با‌ حُسین باش.

Open in Telegram

«در زندگی شبیه زهیر بن قین باش، دوری کن از جهان و فقط با حسین باش.» - تبلیغ و تبادل ندارم. لینک کانال در اپ بله: http://ble.ir/ba_hoseiin_bash ارتباط با من: https://t.me/SendHarfBot?start=fc0660a19fec

Show more
8 585
Subscribers
+1124 hours
+1557 days
+41730 days
Posts Archive
تا صورت و پیوند جهان بود، علی بود.🤍 #مولا_علی #خلیل_عالی_نژاد @ba_hossein_bash

پیغمبر ما فرمود که روزِ غدیر، امیرالمؤمنین شما رو گردن می‌گیره... شبِ غدیر، شبی هست که فردا صبحش روی جهاز شتران، خطبه غدیر و "من کنت مولاه، فهذا علی مولاه" رو خوند. یه آدمی که مثل ما حقیقتا بی‌کس‌وکاره، پیغمبر فرموده که امیرالمؤمنین روز غدیر، سرپرستی ما رو گردن گرفته و ریش گرو می‌ذاره برای ما. لذا شیعیان شبِ غدیر، شبی که فرداش امیرالمؤمنین گردنشون می‌گیره، از خوش‌حالی احیا می‌گیرند و محترم می‌شمارند. - استاد حامد کاشانی.

برای غدیر هر کاری می‌تونیم بکنیم، نکنه بی‌تفاوت باشیم! بزرگ‌ترین عید ما هست. می‌تونید اطعام بدید، می‌تونید شکلات و شربت پخش کنید، می‌تونید لباس سبز بپوشید اون روز، می‌تونید پیج فروش دارید تخفیف ویژه بزنید به خاطر عید، می‌تونید تو خونه کیک درست کنید و این رسم رو تو خونه‌تون برپا کنید.✨🥹

الحمدالله الله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایة امیرالمؤمنین. عیدتون مبارک🥹✨ برای سهیم شدن در اطعام غدیر ما، تا ١٢ شب وقت هست،

#نبض_هشتادوسوم 🟥#اورژانسی پسر عزیزمون، آقا حسین، به پلاکت گروه خونی O+ نیاز دارند. دوستان داوطلب که [شرایط اهدا] دارند، و ام
+1
#نبض_هشتادوسوم 🟥#اورژانسی پسر عزیزمون، آقا حسین، به پلاکت گروه خونی O+ نیاز دارند. دوستان داوطلب که [شرایط اهدا] دارند، و امروز میتونن اهدا کنن، لطفا پیام بدن. ممنونیم از محبت‌تون🌱 🔺@Ahya_Contact 🔻 شبکه دانشجویی اهدای پلاکت اَحیا ▫️ احیا در پیامرسان بله | تلگرام

اگه با این مشخصات کاری جایی سراغ دارید یا می‌تونید معرفی کنید، واسطه شدنتون در محضر خدا خیلی عزیزه. - خانم - ۲۰ساله - دیپلم(انسانی) - چند سال سابقه‌ی ادمینی - روستای عالی حسینی(بوشهر) @Mah118iii_bot

و شیطان قسم خورد که یارانِ امیرالمؤمنین را با زینت دادن گناهان برایشان، نزد پیامبر منفور می‌گرداند، اما امام صادق فرمود: «مؤمن از کوه سخت‌تر است، کوه را می‌توان با تبر کند و از آن کم کرد؛ اما از دینِ مؤمن چیزی نمی‌توان کم کرد!» - بحارالأنوار، ج٣٧، ص١۶۴.

اهمیت ذکر 'یاعلی' #مولا_علی #سید_احمد_نجفی @ba_hossein_bash

من برای آن پدر و جَدّیم که اوّل بار، مذهب تشیّع را پذیرفته‌اند، هر روز فاتحه می‌خوانم و به این وسیله از آنان قدردانی می‌کنم؛ چرا که زحمت ما را از این جهت کم کرده‌اند. - آیت‌الله کوهستانی.

#گزارش پرداخت هزینه شیمی درمانی دو مورد کانال. خیر ببینید.✨
+1
#گزارش پرداخت هزینه شیمی درمانی دو مورد کانال. خیر ببینید.✨

#گزارش پرداخت اجاره‌خونه به صاحب‌خونه و تهیه سبد کالا. هزینه دارو و گن واریس به صورت دستی بهشون داده شد، هزینه پزشکی خانواده
+1
#گزارش پرداخت اجاره‌خونه به صاحب‌خونه و تهیه سبد کالا. هزینه دارو و گن واریس به صورت دستی بهشون داده شد، هزینه پزشکی خانواده بعدی هم به صورت دستی داده شد. خیر ببینید.

Repost from شَهقَة
میگفت شنفتن این فضیلت‌ها نباید من‌باب کیف کردن باشه، باید تو رو همراه کنه، بقدری که مثل قنبر هلاک امامت و ولایت مولات باشی... بقدری که هر وقت از خیابون رد میشی و مواظبی با ماشین تصادف نکنی، مواظب تصادف‌ت با گناه باشی بخاطر مولات، بخاطر حضرت صاحب‌الزمان.

نکنه...
نکنه...

Repost from •مَعنـي•
شبی ز برج اسد بر گدای خویش نظر کن .. •معنی•

enc_16271226152829581341137.mp39.55 KB

بر دل شیعه‌ی خود کرده نظر.✨ #مولا_علی @ba_hossein_bash

از روز اول عالم، در عالم قبله بودی، حیدر.🤍

درمورد هزینه‌های پیتزا و غذا گرم که پرسیده بودید چرا پایینه؛ ‌ یک: این‌که بچه‌ها، ما سال‌هاست از این دو غذاخوری برای اطعام دادن استفاده می‌کنیم و در واقع اونا هم سهیم هستند در غذا و پیتزا و صد تومن پایین‌تر میگن به ما. دو: هدف ما در این اطعام‌ها چون برای کودکان کار و کارتن‌خواب‌ها هست، کیفیت معمولی (برنج هندی، گوشت گوساله، پیتزا با سوسیس کالباس) هست که تعداد آدم بیشتری سیر بشن و غذا داده بشه بهشون و سر گرسنه روی بالشت نذارن. غذاخوری‌ها هم در محیط پایین شهر هستند و قیمتشون متفاوت هست. مولا یارتون.