es
Feedback
آغوش.

آغوش.

Ir al canal en Telegram

خانه‌ خواستی؟! برات آغوش گشودم. ☆~.•° عموما نوشته‌های منه، کپی نکن چون راضی نیستم. - به امید روزهای روشن. ✨ http://t.me/BluChtBot?start=67afab08bedfa28c8542

Mostrar más
896
Suscriptores
+424 horas
+97 días
+1930 días
Archivo de publicaciones
من دوستت نداشتم؟! من آشپزی کردن رو شروع کردم بخاطرت.

photo content
+1

Repost from آغوش.
اگه توی زندگی یه درس مهم گرفته باشم اینه: «کسی که بخواد میتونه، میاد، انجام میده، میخره، توجه میکنه، می‌مونه. فقط باید بخواد.» انقدر زندگی رو برای خودت سخت نکن، بخواد، میتونه.

Repost from آغوش.
اگه مردی تورو دوست داشته باشه، درست رفتار کردن با تو براش آسون‌ترین کاره، جز روزمره‌ش حساب میشه. کار اصلی‌ش محافظت از توعه. و تو کنار اون مرد هیچ حس بدی برات موندگار نیست، چون اون تورو ناراحت رها نمیکنه.

photo content

Repost from آغوش.
ببخشید درس نخوندم. داشتم غصه می‌خوردم، وقت نشد.

اگه من مُردم و دیگه کنارت نبودم، منو توی آسمون پیدا کن وقتی اَبرها شکل‌های خوشگل ساختن، منو لا به لای کتاب‌هایی پیدا کن که جملات خط کشیده با هایلایت دارن، منو توی بوی بارون پیدا کن، منو نور خورشیدی ببین که بدنت رو لمس می‌کنه، و در آخر هروقت دلتنگ من شدی توی‌ آینه نگاه کن، قسمتی از من تا همیشه توی چشم‌های تو باقی می‌مونه. من هیچوقت از پیشت نمیرم، من تبدیل به بادی میشم که توی موهات می‌رقصه.

میام تا نزدیک لبات، شعر یادُم رفت...

اگه داشتن منو توی زندگیت بُرد حساب نکنی، با رفتنم باختن رو نشونت میدم. 🫶🏻

photo content
+1

کمبود ویتامین آ دارم، «آغوش».

مریض را به مریض‌خانه می‌برند، مرا به آغوشِ تو.

«one day»
«one day»

وای من خیلی دوست دارم اینو.

مهم نیست هرچقدر بازم از این دیوونه دوری تو، من هرجایی که چشمامو ببندم، روبه رومی تو.

درسته دریا روبه‌روی منه، اما واسه از دست دادن اون ماهی گریه میکنم. چون اون ماهی کوچولوی موردعلاقم بود.

و عزیزم در نهایت، قلب حرف‌های مغز را می‌پذیرد و بازی برای همیشه تمام می‌شود.

«زن»
+1
«زن»

☝️🏻اینجا.

Repost from هیلان🌱
نمی‌دونم شما هم اینجوری هستید یا نه من یکی از فعالیت‌های مورد علاقه‌ام دیدن میز کار یا درس خوندن بقیه‌ست‌. اصلا خیلی باهاش کیف می‌کنم. حالا اگر عکس از میزتون گرفتید این پیام‌ رو بفرستید تو‌چنل‌هاتون ما هم ببینیم. اگر هم چنل ندارید عکس رو برام کامنت کنید.