es
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Ir al canal en Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Mostrar más
621
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
لوِلِ آدما نه به گوشی دستشونه نه به ماشینِ زیرِ پاشونه و نه به لباس‌های مارکشون. لِولِ آدما به صحبت کردنشون شعور و شخصیتشون ادب و احترام و رفتارِشونه. آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش :)

زیبایی مثل ترکیب ویگن و دلکش ترکیب مهستی و هایده ترکیب شجریان و بنان ترکیب علیرضا قربانی و فروغ.. همونقدر اصیل، زیبا، تکرار نشدنی، با وقار و قشنگ.. |بیست و دو| @Matn_NOCHAT

اگر به سختی دلشکسته شدی اما همچنان شهامت مهربان بودن با دیگران را داری، پس لایق عشقی عمیق‌تر از اقیانوس هستی...👌 @Matn_NOCHAT

شنیدین میگن چیزی رو که هنوز کامل اتفاق نیفتاده به کسی نگو؟! از نظر روانشناسی میگن: وقتی چیزی رو به بقیه میگی، چون خودت از لحاظ روحی و روانی از شنیدن اون اتفاق قبل از اینکه واقعا به وقوع پیوسته باشه، ارضا میشی، دیگه بعدش انگیزه‌ و جدیت کمتری نسبت به قبل برای ادامه‌اش خواهی داشت... @Matn_NOCHAT

هروقت هرجا فکر کردی همه مثل خودت خوش قلبن؛ همونجا خودت روبه فنا رفته بدون 😄

‏نمیفهمم چمه و چرا اینجوریم که آدما رو زود میبخشم ولی هیچوقت یادم نمیره چیا گفتن و چیکارا کردن؛ هی خودمو با یادآوری اون چیزا آزار میدم.:) @Matn_NOCHAT

اگه واسه رفع عطش آب بخوری کلی لذت میبری و حالت خوب میشه. اگه مسابقه آب خوردن باشه دو لیوان که بخوری دلت درد میگیره و هیچ لذتی هم نمیبری. زندگی هم همینه... زندگی‌تون رو به مسابقه و مقایسه تبدیل نکنید... @Matn_NOCHAT

‌اگر روزی در این کشور غم تمام شود، شادی را بلدی؟ ‌@Matn_NOCHAT

ِ ‏با كسي بمونيد كه مث آفتاب باعث رشدتون بشه، علف هرز زياد هست بپيچه به دست و پاتون @Matn_NOCHAT

خوب مراقب باش! حسادتِ رفیق، از رقابتِ رقیب خطرناک‌تره!... @Matn_NOCHAT

یه زمین خوردنایی هم هست، اونی که زمین می‌خوره تویی؛ اما اونی که بلند می‌شه یه آدم دیگه است... و این محشره! @Matn_NOCHAT

نصف وقتایی که دیر سین می کنم یا اصلا سین نمی کنم قصدم نادیده گرفتن طرف نیست، فقط میخوام منتظر بمونم مودم خوب شه و تو یه شرایطی جواب بدم که بتونم درست باهاش حرف بزنم، ولی انقدر طول میکشه که کلاً یادم میره. @Matn_NOCHAT

در خیالم با خیالت بی خیالِ عالمم تا که هستی در خیالم، خوش خیالِ عالمم🤍 @Matn_NOCHAT

اینقدر حرص حرف و حدیث هایـی کـه پـشـت سـرتـون میزنـنـد رو نـخـوریـد ، بـه قــول جنـاب مـولانـا: << او همه عـیـب تـو گیرد تـا بـپـوشـد عـیـب خـود > @Matn_NOCHAT

شنیدین میگن چیزی رو که هنوز کامل اتفاق نیفتاده به کسی نگو؟! از نظر روانشناسی میگن: وقتی چیزی رو به بقیه میگی، چون خودت از لحاظ روحی و روانی از شنیدن اون اتفاق قبل از اینکه واقعا به وقوع پیوسته باشه، ارضا میشی، دیگه بعدش انگیزه‌ و جدیت کمتری نسبت به قبل برای ادامه‌اش خواهی داشت... @Matn_NOCHAT

بکن در رویی مُد شده تو این جامعه پسر ساده فقط مادرش دوستش داره... @Matn_NOCHAT

دلت را بِتکان اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمين، بگذار همانجا بماند! فقط از لابه لای اشتباه‌هايت، يک تجربه را بيرون بکش قاب کن و بزن به ديوار دلت! "اشتباه کردن"اشتباه نيست، در اشتباه ماندنּ اشتباه است @Matn_NOCHAT

ای ڪه مسجد میروی بهر سجود... سربجنبد،دل نجنبد،این چه سود...!!؟ @Matn_NOCHAT

فکت پرطرفدار:👌 خیلی حق میگه @Matn_NOCHAT
فکت پرطرفدار:👌 خیلی حق میگه @Matn_NOCHAT

اگر ماندنتان حالِ حتی یک نفر را خوب خواهد کرد، بمانید؛ اگر خندیدنتان لبهای حتی یک نفر را می خنداند، بخندید؛ اگر رفتنتان باری از دوشِ حتی یک نفر بر خواهد داشت، بروید؛ اگر نوشتنتان برای حتی یک نفر زیباست، بنویسید؛ اگر صدایتان برای حتی یک نفر دلنشین است، حرف بزنید. من به شما قول می دهم که حتی با یک گل، بهار خواهد شد. @Matn_NOCHAT