621
Subscribers
No data24 hours
-17 days
+1730 days
Posts Archive
لوِلِ آدما نه به گوشی دستشونه
نه به ماشینِ زیرِ پاشونه
و نه به لباسهای مارکشون.
لِولِ آدما به صحبت کردنشون
شعور و شخصیتشون
ادب و احترام و رفتارِشونه.
آدم اول باید خودش گرون باشه بعد وسایلش :)
زیبایی مثل ترکیب ویگن و دلکش
ترکیب مهستی و هایده
ترکیب شجریان و بنان
ترکیب علیرضا قربانی و فروغ..
همونقدر اصیل، زیبا، تکرار نشدنی، با وقار و قشنگ..
|بیست و دو|
@Matn_NOCHAT
اگر به سختی دلشکسته شدی اما همچنان شهامت مهربان بودن با دیگران را داری، پس لایق عشقی عمیقتر از اقیانوس هستی...👌
@Matn_NOCHAT
شنیدین میگن
چیزی رو که هنوز کامل اتفاق نیفتاده به کسی نگو؟!
از نظر روانشناسی میگن:
وقتی چیزی رو به بقیه میگی، چون خودت از لحاظ روحی و روانی از شنیدن اون اتفاق قبل از اینکه واقعا به وقوع پیوسته باشه، ارضا میشی، دیگه بعدش انگیزه و جدیت کمتری نسبت به قبل برای ادامهاش خواهی داشت...
@Matn_NOCHAT
نمیفهمم چمه و چرا اینجوریم که آدما رو زود میبخشم ولی هیچوقت یادم نمیره چیا گفتن و چیکارا کردن؛ هی خودمو با یادآوری اون چیزا آزار میدم.:)
@Matn_NOCHAT
اگه واسه رفع عطش آب بخوری کلی لذت میبری و حالت خوب میشه.
اگه مسابقه آب خوردن باشه دو لیوان که بخوری دلت درد میگیره و هیچ لذتی هم نمیبری.
زندگی هم همینه... زندگیتون رو به مسابقه و مقایسه تبدیل نکنید...
@Matn_NOCHAT
ِ
با كسي بمونيد كه مث آفتاب باعث رشدتون بشه، علف هرز زياد هست بپيچه به دست و پاتون
@Matn_NOCHAT
یه زمین خوردنایی هم هست، اونی که زمین میخوره تویی؛ اما اونی که بلند میشه یه آدم دیگه است... و این محشره!
@Matn_NOCHAT
نصف وقتایی که دیر سین می کنم یا اصلا سین نمی کنم قصدم نادیده گرفتن طرف نیست، فقط میخوام منتظر بمونم مودم خوب شه و تو یه شرایطی جواب بدم که بتونم درست باهاش حرف بزنم، ولی انقدر طول میکشه که کلاً یادم میره.
@Matn_NOCHAT
در خیالم
با خیالت
بی خیالِ عالمم
تا که هستی
در خیالم،
خوش خیالِ
عالمم🤍
@Matn_NOCHAT
اینقدر حرص حرف و حدیث هایـی کـه
پـشـت سـرتـون میزنـنـد رو نـخـوریـد ،
بـه قــول جنـاب مـولانـا:
<< او همه عـیـب تـو گیرد تـا بـپـوشـد عـیـب خـود >
@Matn_NOCHAT
شنیدین میگن
چیزی رو که هنوز کامل اتفاق نیفتاده به کسی نگو؟!
از نظر روانشناسی میگن:
وقتی چیزی رو به بقیه میگی، چون خودت از لحاظ روحی و روانی از شنیدن اون اتفاق قبل از اینکه واقعا به وقوع پیوسته باشه، ارضا میشی، دیگه بعدش انگیزه و جدیت کمتری نسبت به قبل برای ادامهاش خواهی داشت...
@Matn_NOCHAT
دلت را بِتکان
اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمين، بگذار همانجا بماند!
فقط از لابه لای اشتباههايت، يک تجربه را بيرون بکش قاب کن و بزن به ديوار دلت!
"اشتباه کردن"اشتباه نيست، در اشتباه ماندنּ اشتباه است
@Matn_NOCHAT
اگر ماندنتان حالِ حتی یک نفر را خوب خواهد کرد، بمانید؛
اگر خندیدنتان لبهای حتی یک نفر را می خنداند، بخندید؛
اگر رفتنتان باری از دوشِ حتی یک نفر بر خواهد داشت، بروید؛
اگر نوشتنتان برای حتی یک نفر زیباست، بنویسید؛
اگر صدایتان برای حتی یک نفر دلنشین است، حرف بزنید.
من به شما قول می دهم که حتی با یک گل، بهار خواهد شد.
@Matn_NOCHAT
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
