es
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Ir al canal en Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Mostrar más
621
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
اگر ماندنتان حالِ حتی یک نفر را خوب خواهد کرد، بمانید؛ اگر خندیدنتان لبهای حتی یک نفر را می خنداند، بخندید؛ اگر رفتنتان باری از دوشِ حتی یک نفر بر خواهد داشت، بروید؛ اگر نوشتنتان برای حتی یک نفر زیباست، بنویسید؛ اگر صدایتان برای حتی یک نفر دلنشین است، حرف بزنید. من به شما قول می دهم که حتی با یک گل، بهار خواهد شد. @Matn_NOCHAT

‌ تویی که تا دورت شلوغ میشه مارو یادت میره، امیدوارم دورت اونقدر شلوغ بشه که کلا فراموشمون کنی... @Matn_NOCHAT

بجای واکنس کرونا واکسن انسانیت رو کشف میکردن واسه بعضیا😹✌ @Matn_NOCHAT

يكم بالغ تر كه بشين ميفهمين كه اصلا مهم نيست طرف كيو فالو كرده يا با كی حرف ميزده، آدم متعهد،  متعهد ميمونه و اونی که بخواد كاری بكنه ميكنه، مهم ذات آدمه. @Matn_NOCHAT

رفیق بَدُ و رفیق خوب و نمیدونم ولی وسیله خوب و موجودی زیاد تمام ماجراست! @Matn_NOCHAT

همونی که برا تو کاری نمیکنه برای یکی دیگه صدشو میزاره فکر نکن بلد نیست بلده خوبم بلده ولی‌ برای تو نه. @Matn_NOCHAT

بدترین نوع خودکشی خیال پردازی و امیدوار بودن به چیزاییه که هیچوقت قرار نیست اتفاق بیفته. @Matn_NOCHAT

یه جوری باشین که ته هر چیزی حتی اگر درست هم نشد بگین من همه تلاشم‌رو کردم، من همه کاری رو که برای رسیدن به اون اتفاق یا برای درست شدن اون رابطه یا برای پاره نشدن اون نخی که بینمون بود کردم. من همه همه خودم‌رو گذاشتم براش... و یاد بگیریم که اگر نشد دستمون‌رو باز کنیم و دیگه اضافی براش تلاش نکنیم؛ چشم‌مون‌رو باز کنیم ببینیم دنیای اطرافمون‌رو؛ یاد بگیریم مرز آخرین زور و رها کردن کجاست! یک وقت هایی بعد از نشدن‌ها پافشاری‌های الکی فقط خودمون‌رو اذیت می‌کنه.‌.. @Matn_NOCHAT

کسایی که “خیلی زود بغضی میشن، برای چیزهای کوچولو موچولو سریع ذوق می‌کنن، اگر قهر کنن زود آشتی میکنن” رو بیشتر دوست دارم، انگار حس زندگی دارن. @Matn_NOCHAT

فەرهاد پیرباڵ خیلی قشنگە میگە: کە پێدەکەنی هەموو کەس کەستە بەڵام کە کەوتی کەس ناڵێ هەستە وقتی میخندی همە میشناسنت و دوستتن ولی وقتی میوفتی هیچکس نمیاد کمکت! @Matn_NOCHAT

از آدمای مودی فاصله بگیرید تا بفهمن تغییررفتارِ بی‌دلیل، جذابیتِ خاصی واسه هیچ آدمی نداره و قرار نیست همیشه کنارشون بمونید. مسئولیتِ کمبود عاطفی و مشکل روانیِ ملت به عهده روانشناسه نه شما. @Matn_NOCHAT

من بلدم آدم‌ها رو با تمام وجود دوست داشته باشم اما بین آرامشم و اونها فقط آرامشم رو انتخاب کنم. @Matn_NOCHAT

"Querencia" در زبان اسپانیایی به مکانی گفته می‌شه که یه نفر احساس امنیت می‌کنه‌؛ یه جایی مثل خونه. خونه هم گاهی می‌تونه یه گوشهٔ دنج باشه... مثل بغل کسی که دوستش داری @Matn_NOCHAT

عصر کاردکشی تمومه مرد لات الان اونیه که کارت میکشه..! @Matn_NOCHAT

ولی من کسی که پیامامو سین نمیزنه فک میکنم مُرده ! @Matn_NOCHAT

من بد نشدم ... فقط فهمیدم دور و برم چه خبره شناختم روی آدمای اطرافم زیاد شده، دیدم و فهمیدم هر کسی چقدر به فکر منه یا برام ارزش قائله ... یاد گرفتم به هر کسی چه اندازه بها بدم نَگین فلانی بد شده، ببین چکار کردین که یه آدم دیگه شده! @Matn_NOCHAT

𝗶 𝗹𝗶𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘆 𝗶 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝘁𝗼 من اونجوری زندگی میکنم که خودم میخوام‌‌🦋🫶🏻 @Matn_NOCHAT

وقتی آنلاینه ولی سین نمیکنه مثل مولانا بهش بگو: «دل من ببردی به کجا سپردی!؟ نه جوابگویی، نه دهی رهایی!» @Matn_NOCHAT

این کلمه‌ی "باهم" خیلی آرامش‌‌بخشه. باهم می‌ریم، باهم انجامش می‌دیم، باهم از پسش بر میایم. همه چیز "باهم" خیلی قشنگتره. @Matn_NOCHAT

یکی از ماندگارترین پاراگراف‌های رمان سقوط، نوشتهٔ آلبر کامو قطعاً این قطعه است: «‏من آنقدر بزرگوار نبودم که از اهانت‌ها بگذرم، امّا سرانجام فراموش می‌کردم. و آن‌که گمان می‌برد از او بیزارم مبهوت می‌شد. آن‌گاه که می‌دید لبخندزنان به او سلام می‌کنم، برحسب سرشتش عظمت روحم تحسینش را برمی‌انگیخت یا خفت منشم را خوار می‌شمرد. غافل از این‌که علتِ رفتارم ساده‌تر از این حرف‌ها بود: حتی نامش رافراموش کرده بودم.» @Matn_NOCHAT