es
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Ir al canal en Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Mostrar más
621
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
قشنگ‌ترین تعریف عشق این تئوری ایتالیایی هست که میگه: شاید عشق همون حسیه که قلب هاتونو باهم عوض میکنید، بیقرار میشید و برای همینه که بدون هم حس بدی دارید، چون بدن میخواد که قلب اصلیش کنارش باشه و تو برام همون آدمی که قلب اصلیمو ازش میخوام:) ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

بزرگترین نقطه ضعف مردها نسبت به زنها «گریه» ست، اگر جلوی مردی گریه کردی هیچ واکنشی نشون نداد دوستت نداره، میخواد پدرت باشه یا برادرت یا شوهرت یا دوست پسرت... هیچ توجیهی رو نپذیر. @Matn_NOCHAT

آدمای دورت اینقدر داغونن که حق داشتی باور نکنی برای یکی مثل من چقدر مهمی. @Matn_NOCHAT

رشد درد داره. ولی می‌ارزه. خوش رنگ و لعابت می‌کنه، تراشت میده، جلات میده، برق می‌افته به ریخت و قیافت. درد داره‌ها، تا دلت بخواد، صدای شکستن استخوناتو می‌شنوی، ولی می ارزه @Matn_NOCHAT

آنچه درباره‌اش نمی‌توان سخن گفت، می‌باید درباره‌اش خاموش ماند!
چارلی‌چاپلین
@Matn_NOCHAT

کاش همونطوری که شما از چشم من افتادین منم از زبون شما بیوفتم😉 @Matn_NOCHAT

وقتی حالت بد بود اما پروفایلتو دپ نکردی یعنی بزرگ شدی، وقتی دلت گرفته بود ولی بغض نکردی یعنی بزرگ شدی، وقتی از تموم دنیا رنجیدی اما باکسی درد و دل نکردی یعنی بزرگ شدی و وقتی دیگه از تنها شدن نترسیدی            یعنی بزرگ شدی..🖤 @Matn_NOCHAT

‌‌ ☽︎‌ تـ𔘓ـو☾︎نِگام‌‌ْکٌنۍٖبِخَندَم    هۍٖدوࢪِ☽︎چِشـٰات☾︎بگࢪدَم ♥️ ‌‌@Matn_NOCHAT

اون آدمی که پر از مهربونیه ولی هیچ کس نیست که این محبتش رو خرج اون کنه، عین یه میلیاردر بی وارثه=) @Matn_NOCHAT

-چرا؟ +چی چرا؟! -چرا همیشه اونی که ما میخوایم نمیشه؟! +چون این قصه نیست که پایان خوشی داشته باشه :) @Matn_NOCHAT

‏خیلی باید وجود داشته باشی حرمت دستی رو نگه داری که تا ارنج واست توی عسل رفته. @Matn_NOCHAT

تصور کن به کسی آسیب برسونی که خدا برات فرستاده تا زخماتو خوب کنه از باختت لذت ببر... @Matn_NOCHAT

"باشگاه رفتن زوال عقل میاره" جمله‌ی مورد علاقه‌ی کون گشاداست ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

وَ من..؟ مصمم؛ در سبز زیستن 🌱 در آدمِ بهتری بودن و آدم بهتری شدن @Matn_NOCHAT

اونجا که وحشی بافقی میگه: چه خوش بودی دلا گر روی او هرگز نمی‌دیدی جفاهای چنین از خوی او هرگز نمی‌دیدی ز اشک ناامیدی کاش ای دل کور می‌گشتی که زینسان غیر را پهلوی او هرگــز نمی‌دیدی @Matn_NOCHAT

تو اما هیچ وقت فراموش نکن روزی که افتاده باشی از زمین بلندت میکنم اگر هم نتوانم،کنارت دراز میکشم. @Matn_NOCHAT

جمعه ها که راحت تو خونه نشستین دارین چایی میخورین یه عده مجبورن برن بالای کوه دوباره بیان پایین قدر راحتی و آسایشتون رو بدونید. @Matn_NOCHAT

00:00♥️ من میگم خوشبختی؛ چیزای کلیشه‌ای و حرفای قلمبه سلمبه نیست. «خوشبختی داشتن آدمیه که پیشش بتونی خودت باشی» @Matn_NOCHAT

دوساعت میشینی منطقی با خودت فکر میکنی که فلانی بدردت نمیخوره یه 10 دقیقه بعد باز دلت همونو میخواد خداوند گاو آفرید کجامون اشرف مخلوقاته @Matn_NOCHAT