621
Підписники
Немає даних24 години
-17 днів
+1730 день
Архів дописів
قشنگترین تعریف عشق این تئوری
ایتالیایی هست که میگه:
شاید عشق همون حسیه که قلب هاتونو
باهم عوض میکنید، بیقرار میشید و برای
همینه که بدون هم حس بدی دارید، چون
بدن میخواد که قلب اصلیش کنارش باشه و تو برام همون آدمی که قلب اصلیمو ازش میخوام:)
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن
بزرگترین نقطه ضعف مردها نسبت به زنها «گریه» ست، اگر جلوی مردی گریه کردی هیچ واکنشی نشون نداد دوستت نداره، میخواد پدرت باشه یا برادرت یا شوهرت یا دوست پسرت...
هیچ توجیهی رو نپذیر.
@Matn_NOCHAT
آدمای دورت اینقدر داغونن که
حق داشتی باور نکنی برای یکی مثل من چقدر مهمی.
@Matn_NOCHAT
رشد درد داره. ولی میارزه. خوش رنگ و لعابت میکنه، تراشت میده، جلات میده، برق میافته به ریخت و قیافت. درد دارهها، تا دلت بخواد، صدای شکستن استخوناتو میشنوی، ولی می ارزه
@Matn_NOCHAT
آنچه دربارهاش نمیتوان سخن گفت،
میباید دربارهاش خاموش ماند!
چارلیچاپلین@Matn_NOCHAT
وقتی حالت بد بود اما
پروفایلتو دپ نکردی یعنی بزرگ شدی،
وقتی دلت گرفته بود ولی
بغض نکردی یعنی بزرگ شدی،
وقتی از تموم دنیا رنجیدی اما
باکسی درد و دل نکردی
یعنی بزرگ شدی و
وقتی دیگه از تنها شدن نترسیدی
یعنی بزرگ شدی..🖤
@Matn_NOCHAT
اون آدمی که پر از مهربونیه ولی هیچ کس نیست که این محبتش رو خرج اون کنه، عین یه میلیاردر بی وارثه=)
@Matn_NOCHAT
-چرا؟
+چی چرا؟!
-چرا همیشه اونی که ما میخوایم نمیشه؟!
+چون این قصه نیست که پایان خوشی داشته باشه :)
@Matn_NOCHAT
خیلی باید وجود داشته باشی حرمت دستی رو نگه داری که تا ارنج واست توی عسل رفته.
@Matn_NOCHAT
تصور کن به کسی آسیب برسونی که خدا برات فرستاده تا زخماتو خوب کنه
از باختت لذت ببر...
@Matn_NOCHAT
اونجا که وحشی بافقی میگه:
چه خوش بودی دلا گر روی او هرگز نمیدیدی
جفاهای چنین از خوی او هرگز نمیدیدی
ز اشک ناامیدی کاش ای دل کور میگشتی
که زینسان غیر را پهلوی او هرگــز نمیدیدی
@Matn_NOCHAT
تو اما هیچ وقت فراموش نکن
روزی که افتاده باشی
از زمین بلندت میکنم
اگر هم نتوانم،کنارت دراز میکشم.
@Matn_NOCHAT
جمعه ها که راحت تو خونه نشستین
دارین چایی میخورین
یه عده مجبورن برن بالای کوه دوباره
بیان پایین
قدر راحتی و آسایشتون رو بدونید.
@Matn_NOCHAT
00:00♥️
من میگم خوشبختی؛
چیزای کلیشهای و حرفای قلمبه سلمبه نیست.
«خوشبختی داشتن آدمیه
که پیشش بتونی خودت باشی»
@Matn_NOCHAT
دوساعت میشینی منطقی با خودت فکر میکنی که فلانی بدردت نمیخوره
یه 10 دقیقه بعد باز دلت همونو میخواد
خداوند گاو آفرید کجامون اشرف مخلوقاته
@Matn_NOCHAT
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
