es
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Ir al canal en Telegram

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Mostrar más
621
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
+1730 días
Archivo de publicaciones
🌙شب اینجوریه که انگار بهت میگه؛ ممنون از اینکه کل روز قوی بودی، حالا وقتشه نقاب قوی بودنتو برداری و با خستگیات بخوابی.... @Matn_NOCHAT

من همیشه تو سخت‌ترین شرایط زندگیم تنها بودم، پس ببخشید اگه یطوری رفتار میکنم که انگار به کسی نیاز ندارم. @Matn_NOCHAT

چه زیبا می‌گوید سهراب سپهری: تو مرا یاد کنی ،یاد نکنی باورت گر بشود،گر نشود حرفی نیست اما نفسم می‌گیرد در جایی که نفس های تو نیست @Matn_NOCHAT

⭐ - گل رو زیاد آب بدی از ریشه میپوسه، در قفس رو برای پرنده باز بزاری فرار میکنه و پشت سرشم نگاه نمیکنه، بیش از حد به حیوونی نزدیک بشی، گازت میگیره، غذاهای خوشمزه رو زیاد از حدش بخوری، حالت بد میشه میبینی!؟ هر چیزی زیادیش آسیب میزنه بیش از حد به آدما خوبی نکنید ؛) خوبی نکنید… خوبی نکنید… خوبی نکنید… @Matn_NOCHAT

شاید براتون جالب باشه که بدونید خواب ناکافی و نامنظم موجب افزایش سطح کورتیزول و در نتیجه افزایش  اضطراب می‌شه. پس اگه شب‌ها دیر می‌خوابید و صبح ها زود بیدار  می‌شید و با اطرافیان‌تون درگیر می‌شید احتمالن با تنظیم ساعت خواب بهبود قابل توجهی رو در احوالات و احساسات مشاهده کنید. @Matn_NOCHAT

سلام بر تویی که آنقدر قوی حسابت کردند که نه کسی همراهی‌ات کرد و نه کسی نگرانت شد و همیشه خودت تک و تنها زخم‌هات را بستی و اشک‌هات را پاک کردی و مقتدرانه به پیش رفتی و ادامه دادی، جوری که با وجود آن‌همه زخم، حتی احتمال هم ندادند که تو در خلوتت چقدر شکننده‌ای و چقدر نیاز به حمایت داری. @Matn_NOCHAT

- خودت‌ باش؛ زیرا جهان‌ اصالت‌ را مےستاید!🍀'️ @Matn_NOCHAT
- خودت‌ باش؛ زیرا جهان‌ اصالت‌ را مےستاید!🍀'️ @Matn_NOCHAT

مشکل اینه که ما راجع چیزی که افتاده و قراره بیوفته زیاد فکر میکنیم ، در حالیکه چیزی که مهمه اینه که چی داره اتفاق میوفته ... @Matn_NOCHAT

تصور کن به کسی آسیب برسونی که خدا برات فرستاده تا زخماتو خوب کنه از باختت لذت ببر... @Matn_NOCHAT

۹۹٪ از اطرافیانمون همینن
۹۹٪ از اطرافیانمون همینن

اونجا که مولانا میگه: من پیر فنا بدم جوانم کردی من مرده بدم ز زندگانم کردی می‌ترسیدم که گم شوم در ره تو اکنون نشوم گم که نشانم کردی @Matn_NOCHAT

از کسایی که برای خودشون و روابطشون حد و مرز قائلن و تو اضافه کردن آدمای جدید به زندگیشون خساست به خرج میدن خوشم میاد. اینا متوجه شدن که ادم کمتر=کیفیت بیشتر=زندگی بهتر. @Matn_NOCHAT

رزق فقط پول نیست، بنظرم آشنایی با آدم حسابی‌ها بزرگترین رزقه. خدا رزق آدم حسابی های زندگیتون رو زیاد کنه... @Matn_NOCHAT

‏قیمتِ یه قلبِ سالم هفت میلیارده! بعد کسی که میاد عاشقت میشه ، قلبش رو مجانی در اختیارت میذاره! به‌جای اینکه قلبش رو بذاری تو شیشه و ازش ثانیه به ثانیه مراقبت کنی، خودت یه خنجر برمیداری و محکم درونِ اعماقِ قلبش فرو میکنی! قلبِ آدم‌ها بازیچه‌ی رفتارای نامعلومِ شما نیست!♥️ @Matn_NOCHAT

دعاها به‌طور معجزه آسایی پاسخ داده می‌شوند هنگامی که با به‌جای گفتنِ «خدایا لطفاً اجابت کن»‌ ؛ «خدایا تو را شکر» را بگوییم. @Matn_NOCHAT

از پیله بیرون آمدن گاهی رهایی نیست.. در باغ هم پروانه غمگین گرفتار است این کشور و آن کشور ندارد حس دلتنگی دیوار با هر طرح و نقشی باز دیوار است... @Matn_NOCHAT

خانواده ساختار عجیبیه! هم میخوای ازشون فرار کنی، هم دوست داری پیششون باشی؛ هم بیشتر از همه هواتو دارن، هم بیشتر از همه اذیتت میکنن؛ هم آرامشن هم استرس؛ ابتدا و انتهای خیلی چیزها رو میشه باهاشون تجربه کرد؛ ولی در آخر بعد از خودت، خانواده بیشترین طرفدارتن. دوستت دارن؛ ولی بلدت نیستن! @Matn_NOCHAT

میدونی واسه چی میگن؛ از آدم‌ حسود فاصله بگیر؟! چون آدم حسود وقتی نتونه ضربه بزنه، تهمت میزنه… @Matn_NOCHAT

من اخلاقم اینجوریه که اگه تو یه قدم ازم دور شی من کلا از زندگیت محو میشم، ولی حالا اگه یه قدم سمتم برداری من صد قدم میام جلو، حرف آخرم اینه که همه‌چی بستگی به خودت داره.

عذرخواهی نکنید، تشکر کنید. نگید ببخشید دیر کردم، بگید ممنونم منتظر موندی. نگید ببخشید که انقدر صحبت میکنم، بگید ممنونم که به حرفام گوش میدی. نگید ببخشید اذیتت کردم، بگید ممنونم که بهم لطف میکنی. نگید ببخشید گند زدم، بگید ممنونم تو اشباهاتم صبوری میکنی. همیشه مثبت باشید.