مصدع اوقات
Открыть в Telegram
880
Подписчики
-124 часа
+137 дней
+11030 день
Архив постов
880
دوستان ممنون که رانندگی کردن و پشت فرمون بودنتون رو استوری میکنید دیگه تمام دغدغههام مِن باب داشتن رانندههای خوب تو سطح شهرمون حل شد
880
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
ای کاش که یلدایِ وطن را سحری بود
• بیداد خراسانی
_تک مصرع_
@uttweet
880
من واقعا بارها برام پیش اومده که وقتی تو مسائل ریز و درشت از دیگران نظر خواستم، متوجه شدم هیچکدوم از اون دیگران به اندازهی خودم تمام شرایط و زوایا رو در نظر نگرفتهاند. البته طبیعیه و درستش هم همینه، کی به جز خود ما از تمام ابعاد زندگیمون خبر داره؟ به تصمیمی که خودتون میگیرید اعتماد داشته باشید. (به جز ناتوانان ذهنی، افراد دارای سندروم داون، چپها، طرفداران حامد اسماعیلیون و مسیح علینژاد و افرادی که خوانندهی موردعلاقهشون تتلوئه) (دوتای اول عاقلترن)
880
ببینید نمیدونم چجوری توضیح بدم ولی «میلیون» واقعا واحد پولی درستی برای قیمت یه لباس سادهی روزمره نیست.
880
Repost from توییتر دانشگاه تهرانی ها
با پولی که ی دبه ماست خریدم بابابزرگم ۴۰ سال پیش خونهی ۳ طبقه ساخته.
اینقدر برامون عادی شده تورم که فکر میکنیم چنین چیزی طبیعیه لابد
-رضا خانکی-
@uttweet
880
مامانم میگه تو که میگی به خدا اعتقاد نداری از اون صاحب نظریهی تکاملت بخواه بگو کمکت کنه تو زندگیت موفق بشی=)))))))
یا چارلز داروین بزرگوار خودت کمکم کن🤲
880
پی ام اس کیری به بایگانی مغز من چیکار داری حرامزاده؟ بذار اونا همونجا باشه. میگرن درست کن. دل درد. سرطان. فقط اونجاها نرو. خواهش میکنم ازت.
880
متاسفانه مغزم جوری طراحی شده که به صورت خودکار دائما به دنبال یه الگوی منطقی میگرده. حتی تو جاهایی که اصلا الگویی وجود نداره و نباید باشه ناخودآگاه دنبال همچین چیزی میگردم و اگه الگویی پیدا نکنم مغزم اون رو به رسمیت نمیشناسه. انگار که اصلا اون چیز، وجود نداره. حالا میخواد درس باشه، یه مدل بازی باشه و یا انسانهایی که با سن خر همچنان رفتارهای کودکانه دارن.
880
ابی گوش دادن در کندوان با حس خوبِ رفتن به خونه ترکیبیه که تمام سلولهام رو ده سال جوانتر میکنه.
880
ابی گوش دادن در کندوان با حس خوبِ رفتن به خونه ترکیبیه که تمام سلولهام رو ده سال جوانتر میکنه.
880
بچهها شما خواب رو چیکار میکنید؟ منظورم اینه چیجوری همش خوابتون نمیاد؟ اینکه همش نیازمند خواب نباشی چه احساسی داره؟ یعنی حین انجام تمام کارهاتون به خودتون نمیگید این کار رو هم بکنم و بعدش فقط خواب و خواب و خواب؟ چون من از شدت خواب واقعا دارم هیچکاری نمیکنم ولی فقط دلم میخواد خواب و خواب و خواب.
880
عزیزم متوجه منظورت هستم اما انگیزه دادنت داشت خوب پیش میرفت تا اونجایی که نوشتی «واسه خودت».
880
صد ضربه شلاق بهم بزن اما نگو این لحظه خوبی که دارم تجربه میکنم امکان داره دیگه هیچوقت تکرار نشه.
880
به نظرم بگردید یه جملهی جدید برای اعلام کسمغز بودنتون پیدا کنید، جملهی «من کاری به شخصیت تتلو ندارم، آهنگاش خوبه» دیگه خیلی تکراری شده.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
