savage(🖤)
Ir al canal en Telegram
ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃
Mostrar más1 167
Suscriptores
-224 horas
-87 días
-3930 días
Archivo de publicaciones
1 167
https://t.me/KeepitprettySavage/5380 چقدر دستتو بالا میگیری😘 ابجی تا سه سال دیگه ایتس دان الانم فرمالیته موندن بنظرم دیگه به چیزی که خواستن رسیدن ما موندیمو وابستگی به گروه بودنشون😭😭
1 167
دوزتان چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم بلک پینک قرار نیست مثل قبل بشه اونا وارد مرحله جدیدی از زندگیشون شدن که خب بنظرم خوشحال تر بنظر میان همیشه یک اوتی فور بدبخت میمونم در انتظار یک عکس گروهی
1 167
ولی خب خیلی از بلینک ها بودن که ناراحت شدن چون به عنوان یه بلینک حمایت کرده بودن نه لیلی
و فک میکنیم نمیتونیم به یکی بگیم که خب توهم ایندفعه لیلی باش و....
1 167
اجی فعلا رو هواس، شاید انلاین شاپ نرنم مستقیما شاپ حضوری بزنم محصولات پوستی اینا بیارم.روزی ی تصمیم میگیرم
1 167
بپ ۸ ساله دبیو کرده، فعلا هم جا داره برای فعالیت ولي طبیعتا ۱۵ سال فعالیت که برسن دیگه احتمالا فعالیتي نکنن
1 167
https://t.me/KeepitprettySavage/5365 واقعا همینه دیگه واقعا شدیدا قبول دارم و به طور مثال کامبک بدن سال دیگه دوباره باید چقدر صبر کنیم برای اهنگ گروهی چمیدونم یکسال چهارتا شونو ندیدم کنار هم. ولی خب چه بخوایم چه نخوایم جدا میشن چه زود چه دیر
1 167
https://t.me/KeepitprettySavage/5361 وای واقعا اره ولی یچیزی واقعا سولو استنا بعضیاشون خیلی بدن به اعضای گروه هیت میدن چمیدونم
1 167
https://t.me/KeepitprettySavage/5358 گفتم که کسی که بلینکه هم جنستره هم لیلیه هم سه نقطه دیگه
1 167
منم پستشو دیدم و فقط از کنارش رد شدم، کلمه لیلی حتی برام جلب توجهم نکرد بعد دیدم عه وا یعده ناراحت شدن برام جالب بود
1 167
نگفتم حق ندارین، دوست دارین ناراحت باشین باشین ولی به شخصه ذره ای برام اهمیت نداره لیسا بهم بگه یا لیلی
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
