ru
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Открыть в Telegram

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Больше
1 167
Подписчики
-224 часа
-87 дней
-3930 день
Архив постов
https://t.me/KeepitprettySavage/5380 چقدر دستتو بالا میگیری😘 ابجی تا سه سال دیگه ایتس دان الانم فرمالیته موندن بنظرم دیگه به چیزی که خواستن رسیدن ما موندیمو وابستگی به گروه بودنشون😭😭

‎ دوزتان چه دوست داشته باشیم چه نداشته باشیم بلک پینک قرار نیست مثل قبل بشه اونا وارد مرحله جدیدی از زندگیشون شدن که خب بنظرم خوشحال تر بنظر میان همیشه یک اوتی فور بدبخت میمونم در انتظار یک عکس گروهی

دوست ندارینم عین من باشین 😂

دوست دارین ناراحت بشین.

نمیگم ناراحت نشین.

‎ ولی خب خیلی از بلینک ها بودن که ناراحت شدن چون به عنوان یه بلینک حمایت کرده بودن نه لیلی و فک میکنیم نمی‌تونیم به یکی بگیم که خب توهم ایندفعه لیلی باش و....

اجی فعلا رو هواس، شاید انلاین شاپ نرنم مستقیما شاپ حضوری بزنم محصولات پوستی اینا بیارم.روزی ی تصمیم میگیرم

‎ جریان شاپ زدنت چیشد سیسی

بپ ۸ ساله دبیو کرده، فعلا هم جا داره برای فعالیت ولي طبیعتا ۱۵ سال فعالیت که برسن دیگه احتمالا فعالیتي نکنن

حالا اینقد زود دور نندازینشون

https://t.me/KeepitprettySavage/5365 واقعا همینه دیگه واقعا شدیدا قبول دارم و به طور مثال کامبک بدن سال دیگه دوباره باید چقدر صبر کنیم برای اهنگ گروهی چمیدونم یکسال چهارتا شونو ندیدم کنار هم. ولی خب چه بخوایم چه نخوایم جدا میشن چه زود چه دیر

تو کل سابقه این چنل سه بار از لیلی دفاع کردم سی بار ریدم به لیلی

اونا حسابشون جداس

https://t.me/KeepitprettySavage/5361 وای واقعا اره ولی یچیزی واقعا سولو استنا بعضیاشون خیلی بدن به اعضای گروه هیت میدن چمیدونم

بنظر من ی بلینك میتونه خودشو جز فندوم هر کدوم از اعضا هم بدونه

https://t.me/KeepitprettySavage/5358 گفتم که کسی که بلینکه هم جنستره هم لیلیه هم سه نقطه دیگه

منم پستشو دیدم و فقط از کنارش رد شدم، کلمه لیلی حتی برام جلب توجهم نکرد بعد دیدم عه وا یعده ناراحت شدن برام جالب بود

نگفتم حق ندارین، دوست دارین ناراحت باشین باشین ولی به شخصه ذره ای برام اهمیت نداره لیسا بهم بگه یا لیلی