savage(🖤)
Ir al canal en Telegram
ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃
Mostrar más1 167
Suscriptores
-224 horas
-87 días
-3930 días
Archivo de publicaciones
1 167
https://t.me/KeepitprettySavage/5356 چرا اینجوری برداشت میکنی به عنوان یک فن همین حق ناراحت شدن هم نداریم مگه
1 167
هم باهات مخالفم هم موافق، خیلیا بالاخره ی عضوی رو بیشتر دوست دارن ولي لزوما نمیشه گفت سولواستن شدن. من خودم بلینکم ولی خب شاید جیسو رو بیشتر از بقیه دوست داشته باشم.
1 167
چه خوشمون بیاد یا نه،نود درصد فندوم بلینک سولو استن شدن،چون دخترا هرکدوم کمپانی جدازدن ودوساله فعالیت گروهی ندارن،طبیعیه فندوم سولوشونم اعلام کنن
اون ده درصد بلینک باقی مونده هم خدایی بیشترشون حس حمایت ندارن ،من خودم مثل سابق نمیشینم از صبح تا شب استریم بزنم یا رای بدم،مثل قبل تو جو کیپاپ نیستم،بنظرم بیشتر حمایت الان از فندوم سولو هاشون دارن،نباید گارد گرفت اگه تشکرکنن ازشون
1 167
https://t.me/KeepitprettySavage/5351
بلینکا همیشه با فندوم های سولو مشکل داشتن
و خب خودشون فقط بلینک میدونن ....
1 167
ببین هرچقدر بخای عادی جلوه بدی واقعا چیز نبود من خودم واقعا ناراحت شدم به عنوان یکی که ب پ شیش ساله دونبال میکنه واقعا حالا تو این وضع نمیدونم فیلترینگ فلان بلان نمیگم مجبورم کردن خودم خواستم واقعا تا تونستم در حد خودم حمایت شون کردم ولی بها دادن اینجوری به سولو استنا واقعا خب خیلیا هستن کمپانی جدا شدن فلان اینا حداقل میتونست بنویسه تنکس بلینکس اند لیلیز یا چمیدونم مای فنز فقط من نیستم اینجوری فکر میکنم ادم واقعا ناراحت میشه خیلیارو دیدم ناراحت شدن حق داشتن درسته کسی که بلینکه جنستر لیلی.. هست ولی بدون مقدمه عام میدونی من خیلی لیسارو دوست دارم خواهم داشت ساپورتش میکنم قطعا ولی واقعا باعث ناراحتی من شد من به نوعی در حد خودم تا جایی که میشد و میشه سعی میکنم یک فن خوب باشم ایدولمو ساپورت کنم و یونو اینکه بگه لیلیز.
واقعا قلبو شکست دراماتیک بازیو اینکه ارمیا جو میدن کاری ندارم ولی خب واقعا میتونست یجور دیگه بگه.
1 167
بهرحال اگه مشکل و ناراحتیتون اینه لیسا گفته لیلي یا بلینك خوشبحالتون، زندگي راحتي دارین.
1 167
اره میتونست بیاره ولی بنطر من اینکه دوتایی نگفت بهتره، چون منطورش به طور کلی کسایی بوده دوستش دارن لازم نیست بین بلینك و لیلي تفاوتي قائل بشي
1 167
آقا حالا منم دراماتیک نیستم و برام اهمیتی ندارد چون او تی فورم
ولی خب به اون بلینکایی که حالا یکمی ناراحت شدن حق میدم
بهتر بود از هر دو تا اسم ببره خب
لیسا اول عضو بلک پینک بوده بعد لیسا ی خالی و فناش بلنیکا بودن🤷♀
بازم زیادی شورش رو درآوردن خوب نیست حالا
1 167
لیسا ۸ ساله دبیو کرده هزاران بار اسم بلینك آورده و لیلیایي که اینهمه سال فن لیسا بودن و ساپورتش کردن نگفتن چرا اسم لیلي هارو نمیاره، حالا ی بلینك یبار لیسا اسم لیلي آورد بلوا پا کرد.
1 167
منظور لیسا از کلمه لیلي بطور کلي کسایيه که دوستش دارن چه سولواستنش باشن چه بلینك باشن، اینکه هرجور درمورد این قضیه میخواید ریکت بدین به خودتون بستگي داره دراماتیك بازي درارین یا نه.
1 167
بلینکا زیادي نسبت به سولواستنا گارد دارن، البته خیلي از فندوماي دیگه هم همینن. بنظرم مشکل از خودشونه و دارن دراماتیك بازي درمیارن. مثلا ی بلینك نمیتونه خودشو همزمان لیلي و یا اسم فندوم هرکدوم از اعضا هم بدونه؟
1 167
منم همین فکرو میکنم
بیشتر حس میکنم حالا چون با لیلی ها و سولو استنا یه بحث هایی داشته بلینک برای همین خیلی ناراحت شدن بعضیا
https://t.me/KeepitprettySavage/5349
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
