es
Feedback
| Rad Dev (JS) |

| Rad Dev (JS) |

Ir al canal en Telegram

#JS 👑 سعیدی‌را‌د هستم، اینجا تجربم و چیزایی که یاد می‌گیرم رو به اشتراک می‌ذارم. ارتباط: @AminKhoy78 مخلصم 👨‍💻🖤

Mostrar más
2 123
Suscriptores
+424 horas
+257 días
+50330 días
Archivo de publicaciones
33 کانسپتی که هر برنامه‌نویس جاوا اسکریپت باید بدونه: 🔗 https://github.com/leonardomso/33-js-concepts?tab=readme-ov-file#-table-of-contents @Mern_stack_01

این Progress با Anime.js ساخته شده. هر موقع پروژه‌ای با این لایبرری می‌بینم دلم می‌ره براش. خیلی خفنه و هنوز وقت نکردم یادش بگیرم. @Mern_stack_01

بان داره دلبری می‌کنه ❤️ @Mern_stack_01
بان داره دلبری می‌کنه ❤️ @Mern_stack_01

ننگ بر این خوشحالی. @Mern_stack_01

ننگ بر این خوشحالی. @Mern_stack_01

اکثرا ناخواسته از جملات کلیشه‌ای حمایت می‌کنیم. مثلا یکیش این که برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست. نه. واقعا گاهی‌وقتا خیلی هم دیره. تو حوزه ما این جمله به صورت کلی درسته. اما با در نظر گرفتن این که برنامه‌نویسی یه حوزه دیربازده هست و برای رسیدن به بازدهی و درآمد خوب باید کلی زمان و انرژی بذارید، می‌شه گفت از یه جایی به بعد واقعا دیره. نمی‌شه یه سن رو به عنوان بیشترین سن ممکن برای یادگیری برنامه‌نویسی تعیین کرد، همه چی کاملا به شرایط شخص بستگی داره. به عنوان مثال شخصی که متاهله و هزینه خونه می‌ده و درآمدش قطع شده و دنبال یه راه جدید برای کسب درآمده، یادگیری برنامه‌نویسی اصلا کارساز نخواهد بود. @Mern_stack_01

اکثرا ناخواسته از جملات کلیشه‌ای حمایت می‌کنیم. مثلا یکیش این که برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست. نه. واقعا گاهی‌وقتا خیلی هم دیره. تو حوزه ما این جمله به صورت کلی درسته. اما با در نظر گرفتن این که برنامه‌نویسی یه حوزه دیربازده هست و برای رسیدن به بازدهی و درآمد خوب باید کلی زمان و انرژی بذارید، می‌شه گفت از یه جایی به بعد واقعا دیره. نمی‌شه یه سن رو به عنوان بیشترین سن ممکن برای یادگیری برنامه‌نویسی تعیین کرد، همه چی کاملا به شرایط شخص بستگی داره. به عنوان مثال شخصی که متاهله و هزینه خونه می‌ده و درآمدش قطع شده و دنبال یه راه جدید برای کسب درآمده، یادگیری برنامه‌نویسی اصلا کارساز نخواهد بود. @Mern_stack_01

عصر حجر: @Mern_stack_01
عصر حجر: @Mern_stack_01

دستم بشکنه اگه درخواستی داده باشم که بخواد تایید هم بشه. @Mern_stack_01
دستم بشکنه اگه درخواستی داده باشم که بخواد تایید هم بشه. @Mern_stack_01

رئیس جمهور امضا کرد / اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی می‌شود ‌ مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، دقایقی پیش مصوبه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی را امضا کرد. ‌ به گفته منابع موثق به دیجیاتو، این مصوبه به وزارت ارتباطات ابلاغ شده و طی 24 ساعت آینده فرایند اتصال مردم به اینترنت آغاز خواهد شد. پ‌ن: همچنان خیلی دلم می‌خواد باور کنم. @Mern_stack_01

رئیس جمهور امضا کرد / اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی می‌شود ‌ مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، دقایقی پیش مصوبه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی را امضا کرد. ‌ به گفته منابع موثق به دیجیاتو، این مصوبه به وزارت ارتباطات ابلاغ شده و طی 24 ساعت آینده فرایند اتصال مردم به اینترنت آغاز خواهد شد. @Mern_stack_01

بازگشایی اینترنت بین الملل مصوب شد سیتنا خبر داد: ستاد راهبری و ساماندهی فضای مجازی صبح امروز دوشنبه (چهارم خردادماه) به ریاست دکتر عارف معاون اول رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و بازگشت اینترنت به وضعیت قبل از دی ماه 1404 مصوب شد. این مصوبه برای رییس جمهور ارسال شد و در صورت تایید رئیس جمهور جهت اجرا برای وزارت ارتباطات ارسال خواهدشد. پ‌ن: خیلی دلم می‌خواد باور کنم. @Mern_stack_01

فکرشو بکنید این زمان و تخصصی که پای دور زدن فیلترینگ صرف میشه اگه جای درستی استفاده می‌شد چه دستاوردهایی داشت و چقدر باعث پیشرفت کشور می‌شد. @Mern_stack_01

‏همون‌طور که آپارات جای یوتوب رو نگرفت، بله هم جای واتساپ رو نخواهد گرفت (تلگرام رو نگفتم که بهش توهین نشه) @Mern_stack_01

اگه نیاز داشتین ربات واتساپ توسعه بدین، این یکی از لایبرری های رایگان و متن‌باز هست که می‌تونین استفاده کنین: 🔗 https://wweb
اگه نیاز داشتین ربات واتساپ توسعه بدین، این یکی از لایبرری های رایگان و متن‌باز هست که می‌تونین استفاده کنین: 🔗 https://wwebjs.dev @Mern_stack_01

ادب دست منو بسته. می‌سپرمش به شما. @Mern_stack_01
ادب دست منو بسته. می‌سپرمش به شما. @Mern_stack_01

مخصوصا اگه بک‌اند دولوپر هستین، جهت حفظ امنیت پروژه‌هاتون پیشنهاد می‌شه راجع به این تایتل‌ها مطالعه کنین: - Sql Injection - NoSql Injection - Xss - CSRF Token - Cookie Hijacking - JWT Attacks - Brute Force Attack - Rate Limit Bypass - Directory Traversal - Man In The Middle Attack - Remote Code Execution @Mern_stack_01

یارو می‌گه تمام نیازهای جامعه در شبکه داخلی برآورده میشه و نیازی به اینترنت نیست.‌ بعد توی توییتر داره اینو می‌گه :)) @Mern_stack_01

در راستای پست های امروز (3 پست قبل) @Mern_stack_01
در راستای پست های امروز (3 پست قبل) @Mern_stack_01

خب دوتا نظرسنجی بالا اونطور که انتظار داشتم پیش رفت. دلیل این که نظرسنجی‌ها رو گذاشتم برمی‌گرده به یسری موارد که جدیدا تو کامیونیتی می‌بینم. موضوع اصلی برمی‌گرده به حق‌به‌جانب بودن و قضاوت یک‌طرفه. درسته ما میگیم وضعیت پرداخت حقوق شرکت‌ها جالب نیست اما در طرف مقابل برنامه‌نویسایی داریم که بدون هیچ تجربه و دانش عمیق ادعاشون پایین‌تنه خر رو پاره می‌کنه. می‌بینی طرف هیچ سابقه‌کاری نداره. تو هیچ پروژه بزرگی مشارکت نداشته. اما وقتی باهاش حرف می‌زنی، می‌گه من کمتر از 40 تومن کار نمی‌کنم! این رفتار کاملا اشتباهه و تو بلندمدت به خود شخص آسیب می‌زنه. خیلی وقتا تجربه و کانکشن هایی که از شرکت / تیم به دست میارید چندین برابر باارزش‌تر از حقوق مادیه. موضوع بعدی اینه که تاثیر وضعیت اقتصادی فقط برای ما نیست. مدیر بدبختی که n سال برای شرکت و سازمان زحمت کشیده هم تو تنگناست. وقتی مدیر تو شرایط عادی حتی یک‌بار هم تو پرداخت حقوق تاخیر نداشته و حتی عیدی و سنوات و … رو به موقع پرداخت می‌کرده، الان فشار آوردن به همچین مدیری انصاف نیست (حقش این نیست) بحث من مدیر خوبه. وگرنه مدیری که همیشه تاخیر داشته تکلیفش مشخصه. در کل بنظرم بهتره یکم منطقی‌تر به قضیه نگاه کنیم. رفتار حرفه‌ای و مهارت های نرم خیلی مهمه. @Mern_stack_01