| Rad Dev (JS) |
Ir al canal en Telegram
#JS 👑 سعیدیراد هستم، اینجا تجربم و چیزایی که یاد میگیرم رو به اشتراک میذارم. ارتباط: @AminKhoy78 مخلصم 👨💻🖤
Mostrar más2 123
Suscriptores
+424 horas
+257 días
+50330 días
Archivo de publicaciones
2 123
33 کانسپتی که هر برنامهنویس جاوا اسکریپت باید بدونه:
🔗 https://github.com/leonardomso/33-js-concepts?tab=readme-ov-file#-table-of-contents
@Mern_stack_01
2 123
این Progress با Anime.js ساخته شده.
هر موقع پروژهای با این لایبرری میبینم دلم میره براش. خیلی خفنه و هنوز وقت نکردم یادش بگیرم.
@Mern_stack_01
2 123
اکثرا ناخواسته از جملات کلیشهای حمایت میکنیم. مثلا یکیش این که برای شروع هیچوقت دیر نیست.
نه. واقعا گاهیوقتا خیلی هم دیره.
تو حوزه ما این جمله به صورت کلی درسته. اما با در نظر گرفتن این که برنامهنویسی یه حوزه دیربازده هست و برای رسیدن به بازدهی و درآمد خوب باید کلی زمان و انرژی بذارید، میشه گفت از یه جایی به بعد واقعا دیره.
نمیشه یه سن رو به عنوان بیشترین سن ممکن برای یادگیری برنامهنویسی تعیین کرد، همه چی کاملا به شرایط شخص بستگی داره.
به عنوان مثال شخصی که متاهله و هزینه خونه میده و درآمدش قطع شده و دنبال یه راه جدید برای کسب درآمده، یادگیری برنامهنویسی اصلا کارساز نخواهد بود.
@Mern_stack_01
2 123
اکثرا ناخواسته از جملات کلیشهای حمایت میکنیم. مثلا یکیش این که برای شروع هیچوقت دیر نیست.
نه. واقعا گاهیوقتا خیلی هم دیره.
تو حوزه ما این جمله به صورت کلی درسته. اما با در نظر گرفتن این که برنامهنویسی یه حوزه دیربازده هست و برای رسیدن به بازدهی و درآمد خوب باید کلی زمان و انرژی بذارید، میشه گفت از یه جایی به بعد واقعا دیره.
نمیشه یه سن رو به عنوان بیشترین سن ممکن برای یادگیری برنامهنویسی تعیین کرد، همه چی کاملا به شرایط شخص بستگی داره.
به عنوان مثال شخصی که متاهله و هزینه خونه میده و درآمدش قطع شده و دنبال یه راه جدید برای کسب درآمده، یادگیری برنامهنویسی اصلا کارساز نخواهد بود.
@Mern_stack_01
2 123
رئیس جمهور امضا کرد / اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی میشود
مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، دقایقی پیش مصوبه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی را امضا کرد.
به گفته منابع موثق به دیجیاتو، این مصوبه به وزارت ارتباطات ابلاغ شده و طی 24 ساعت آینده فرایند اتصال مردم به اینترنت آغاز خواهد شد.
پن: همچنان خیلی دلم میخواد باور کنم.
@Mern_stack_01
2 123
رئیس جمهور امضا کرد / اینترنت در 24 ساعت آینده بازگشایی میشود
مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، دقایقی پیش مصوبه ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی را امضا کرد.
به گفته منابع موثق به دیجیاتو، این مصوبه به وزارت ارتباطات ابلاغ شده و طی 24 ساعت آینده فرایند اتصال مردم به اینترنت آغاز خواهد شد.
@Mern_stack_01
2 123
بازگشایی اینترنت بین الملل مصوب شد
سیتنا خبر داد: ستاد راهبری و ساماندهی فضای مجازی صبح امروز دوشنبه (چهارم خردادماه) به ریاست دکتر عارف معاون اول رئیس جمهور تشکیل جلسه داد و بازگشت اینترنت به وضعیت قبل از دی ماه 1404 مصوب شد.
این مصوبه برای رییس جمهور ارسال شد و در صورت تایید رئیس جمهور جهت اجرا برای وزارت ارتباطات ارسال خواهدشد.
پن: خیلی دلم میخواد باور کنم.
@Mern_stack_01
2 123
فکرشو بکنید این زمان و تخصصی که پای دور زدن فیلترینگ صرف میشه اگه جای درستی استفاده میشد چه دستاوردهایی داشت و چقدر باعث پیشرفت کشور میشد.
@Mern_stack_01
2 123
همونطور که آپارات جای یوتوب رو نگرفت، بله هم جای واتساپ رو نخواهد گرفت (تلگرام رو نگفتم که بهش توهین نشه)
@Mern_stack_01
2 123
اگه نیاز داشتین ربات واتساپ توسعه بدین، این یکی از لایبرری های رایگان و متنباز هست که میتونین استفاده کنین:
🔗 https://wwebjs.dev
@Mern_stack_01
2 123
مخصوصا اگه بکاند دولوپر هستین، جهت حفظ امنیت پروژههاتون پیشنهاد میشه راجع به این تایتلها مطالعه کنین:
- Sql Injection
- NoSql Injection
- Xss
- CSRF Token
- Cookie Hijacking
- JWT Attacks
- Brute Force Attack
- Rate Limit Bypass
- Directory Traversal
- Man In The Middle Attack
- Remote Code Execution
@Mern_stack_01
2 123
یارو میگه تمام نیازهای جامعه در شبکه داخلی برآورده میشه و نیازی به اینترنت نیست. بعد توی توییتر داره اینو میگه :))
@Mern_stack_01
2 123
خب دوتا نظرسنجی بالا اونطور که انتظار داشتم پیش رفت.
دلیل این که نظرسنجیها رو گذاشتم برمیگرده به یسری موارد که جدیدا تو کامیونیتی میبینم.
موضوع اصلی برمیگرده به حقبهجانب بودن و قضاوت یکطرفه. درسته ما میگیم وضعیت پرداخت حقوق شرکتها جالب نیست اما در طرف مقابل برنامهنویسایی داریم که بدون هیچ تجربه و دانش عمیق ادعاشون پایینتنه خر رو پاره میکنه.
میبینی طرف هیچ سابقهکاری نداره. تو هیچ پروژه بزرگی مشارکت نداشته. اما وقتی باهاش حرف میزنی، میگه من کمتر از 40 تومن کار نمیکنم!
این رفتار کاملا اشتباهه و تو بلندمدت به خود شخص آسیب میزنه.
خیلی وقتا تجربه و کانکشن هایی که از شرکت / تیم به دست میارید چندین برابر باارزشتر از حقوق مادیه.
موضوع بعدی اینه که تاثیر وضعیت اقتصادی فقط برای ما نیست. مدیر بدبختی که n سال برای شرکت و سازمان زحمت کشیده هم تو تنگناست.
وقتی مدیر تو شرایط عادی حتی یکبار هم تو پرداخت حقوق تاخیر نداشته و حتی عیدی و سنوات و … رو به موقع پرداخت میکرده، الان فشار آوردن به همچین مدیری انصاف نیست (حقش این نیست)
بحث من مدیر خوبه. وگرنه مدیری که همیشه تاخیر داشته تکلیفش مشخصه.
در کل بنظرم بهتره یکم منطقیتر به قضیه نگاه کنیم. رفتار حرفهای و مهارت های نرم خیلی مهمه.
@Mern_stack_01
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
