es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
وقتی ناراحته بهش بگید: عزیزم، زیر گلوت جای بوسه‌های منه، نه بغض.

از اینکه نقاب یه عده میفته و تکلیفمون مشخص میشه واقعا لذت میبرم🌱

واسه بز گرسنه همه علفا شیرینه واسه علف هرز هم فرقی نمیکنه خوراک کدوم بز میشه.‌.. میدونی که چی میگم؟

"دیتِ مطلوبِ پائیزی"
"دیتِ مطلوبِ پائیزی"

دوست داشته شدن؛ قرص است. و دوست داشتن؛ تراپی. وقتی یکی دوستت داره، آرومی اما وقتی تو یکی رو دوس داری، در کنار آروم بودن، تغییر میکنی!

یه واقعیتی رو بگم؟! هیچ آدم پولداری قرار نیست بیاد نجاتت بده آدمای ثروتمند با همون ثروتمندا ازدواج می کنن +پاشو رو پای خودت وایسا

میگفت:« همه آدم‌های زندگی‌تون قابل جایگزینی نیستن؛ حواستون باشه کی‌ و می‌رنجونین..🤍 »

امیدوارم هیچوقت اون نور امیدی که تو دلتونه خاموش نشه...✨ شبتون بخیر✨🩵⭐️

میدونید چرا با مادربزرگ مادری تون انقدر احساس نزدیکی میکنید؟ به این دلیله که مادر بزرگ مادریتون یک بار شما رو توی شکم خودش حمل کرده جنین دختر با تمام تخمک هایی که در طول زندگی خود خواهد داشت به دنیا میاد؛ پس وقتی مادر بزرگ شما مادرتون رو باردار بوده، شما قبلاً به عنوان یک تخمک کوچک در تخمدانهای مادرتون حضور داشتید. شما سه نفر برای نسلها به هم متصل هستید.

یه مطلبی می خوندم، خیلی جالب بود می گفت" بچه هایی که توی خونواده‌ی پر تنش و سخت گیر بار اومدن در بزرگسالی تبدیل میشن به یه آدم دچار بسیار فکر کردن" می گفت" میدونی بزرگ ترین چیزی که یه آدم دچار بسیار فکر کردن باهاش دست و پنجه نرم میکنه چیه؟! وقتی عاشق و وابسته کسی میشه و دیگه تموم حال و هواش به رفتار اون آدم ارتباط پیدا میکنه، حتی متوجه کوچیک تغییر توی رفتارش میشه" و این از هوش بالاست که به طرز عجیبی دنبال تحلیل همه‌چیزه و نمیدونی چقدر تصمیم گیری رو براش سخت میکنه، حتی موقع انتخاب لباس در واقع بیش از حد فکر کردن اینجوریه که ساعت ها بابت اون واکنش و حرفی که بهشون نگفتی هم ذهنت رو درگیر می‌کنی خلاصه اینکه توی زندگی هیچ آدمی رو نمی تونی بهتر از اونی که دچار بیش از حد فکر کردنه پیدا کنی تا بفهمتت و درکت کنه، چون عمیقا به حرفات گوش میده و همدلی میکنه❤️‍🔥

یادآوری: عزیزم زندگی همینه؛ مقداری کامیابی و مقداری سرخوردگی. خسته باش اما نا امید نه.✨

بلوغ در یک رابطه‌ی صمیمانه یعنی تصمیم‌های سخت را با مهر گرفتن. یعنی با مهر، خشمگین شویم با مهر، از خشم صحبت کنیم با مهر، خودمان و دیگری را درک کنیم. با مهر، مسئولیت اشتباهات خودمان را قبول کنیم. با مهر، برای تغییر رابطه تلاش کنیم با مهر، رابطه را تمام کنیم با مهر، رابطه را شروع کنیم با مهر، دیوانگی‌های‌ خودمان و دیگری را بپذیریم با مهر، تصمیم‌ بگیریم چه بگوییم، چه بکنیم و چطور بسازیم یا تمام کنیم. وجه اشتراک تمام رفتارهای بالغانه فقط در یک جمله خلاصه میشود: با مهر انجام میشود. و مهر جز همدلانه، درک کردن خودمان و دیگری، چیز دیگری نیست. هر زمان در هر شرایطی توانستید با مهر به اختلافات و مشکلات در رابطه‌هایتان نگاه کنید، آن زمان شما یک فرد بالغ در روابط عاطفی‌تان هستید. #پونه_مقیمی

بعضی آدما، دنیارو زیبا می‌کنند! اونایی که: هروقت ازشون می‌پرسی که حالِت چطوره؟ میگن با تو احوالاتِ من "عالیه" آدمایی که با صد تا غصه بازم صبورانه با تو "یه دنیای ناب و جدید" می‌سازند 🌱

نمیدونم چرا همه اینطوری شدن که از تو توقع دارن تو ببینی، تو سکوت کنی، تو درک کنی، تو بگذری، تو ببخشی، تو خودتو نادیده بگیری...

‏دارم به این نتیجه میرسم ادم باید حال دلش خوب باشه تا بتونه از خودش عکس بگیره الان مدت هاست عکس جدید نگرفتم.

از مسیر هیچی نگو، با مقصد غافلگیرشون کن!

🔹 با مردی ازدواج کن که میخواد همسر و پدر باشه نه مردی که فقط میخواد زن و بچه داشته باشه 🔹 با مردی ازدواج کن که میخواد همسر خوبی باشه نه بچه‌ی خوب مامان و باباش 🔹 با مردی ازدواج کن که دنبال حمایت شریک عاطفیه توی زندگی نه مالکیت 🔹 با مردی ازدواج کن که می خواد زندگی بسازه و مسئولیت پذیره نه اونی که میخواد فقط زندگی کنه

یکی از قشنگ ترین تعریفی که از  تعهد شنیدم تو یکی از دیالوگ های فیلم Before You Go بود میگفت: اگه به یکی متعهد باشی دیگه به خودت این اجازه رو نمیدی که خوبی رو در کسی دیگه پیدا کنی." به همین قشنگی🌙💕

آدم یهو غریبه نمیشه، بعد از تمام دفعاتی که ازتون ناراحت شد و اجازه دادید ناراحت بمونه غریبه میشه.

اگه با کسی وارد رابطه شدین: - لطفا تمام سوالهایی که تو ذهنتون دارین رو از طرف بپرسین - وقتی احساس خوبی نسبت به جایی که میره یا آدمی که با اون صحبت میکنه ندارید بهش بگید و هرگز فکر نکنید باید خودش بفهمه - لطفا احساساتتون رو هر روز با هم در میون بزارین - همیشه در مورد روزی که داشتین با هم صحبت کنین - لطفا در حالیکه از هم عصبانی هستین تا قبل از اینکه مشکل حل بشه نخوابین - اعتماد همدیگرو جلب کنین - تمام مسائل یک رابطه، با حرف زدن و انتقال افکار و احساسات به درستی قابل حل شدن هستند!