ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 698 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 977

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 698 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -253,过去 24 小时变化为 3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.01%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 366 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 698
订阅者
+324 小时
-247
-25330
帖子存档
میگفت تو زندان وقتی میخوان بگن فلانی خیلی خوبه میگن میشه باهاش ابد کشید ... با یکی وارد رابطه بشید که مطمئن باشید "میشه باهاش ابد کشید."

دیشب با قلبی شکسته خوابیدم و امروز جنگیدم، به معنای واقعی جنگیدم، با قلبِ سنگین بیدار شدم، با قلبِ سنگین لقمه هایم را قورت دادم،با قلبِ سنگین آماده شدم، لباس های مرتب پوشیدم، بهترین عطرم را زدم و با چهره ای آراسته از همیشه سر کلاس حاضر شدم. به قولِ فروغِ فرحزاد که میگه: فعلا می‌سازم، چه می‌شود کرد مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از تویش خوش‌بختی را درآورد، همین است که هست.

‏یه جا خوندم نوشته بود: کاش می‌شد نامرئی شد، کنارش نشست و ساعت‌ها بهش خیره شد، بدون اینکه بفهمه چقدر درگیرشی؛ عمیقا این جمله رو می‌فهممش.

🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید. 📂 لینک دریافت ادلیست ⛓ اسکواد ما
🪙 دو تسک جدید میجر 💰 ارزش هر تسک 5,000 Star's ❗️ در صورت نیاز از ادلیست زیر استفاده کنید.
📂    لینک دریافت ادلیست
    اسکواد ما در میجر
⛓    ورود به ربات میجر
Airddrop_ir 🚀 irblum1

جایی دورتر از خودم ایستاده‌ام به تماشای کسی که به جای من زندگی می‌کند؛ چه بی‌رحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...

وقتی یکی بهم میگه:«خوش به حالت تو که فلان مشکل رو نداری» یاد این بیت از امیرخسرو دهلوی می‌افتم که میگه: ‏هر شب از سینه من تیر بلا می‌گذرد تو چه دانی که برین سینه چه‌ها می‌گذرد؟

در وصف بودنت همین جمله عباس معروفی کافیه: «تو انتخاب من نبودی ، سرنوشتم بودی، تنها انگیزه ماندنم در این وانفسای شلوغ، در این زندگی بی اعتبار...»

قشنگ‌ترین و عمیق‌ترین نصیحتی که شنیدم از زبان کارل گوستاو یونگ بود که می‌گفت: ‏خودت را بساز تا آدم امنی شوی، برای روزهایی که نمی‌شود به کسی پناه برد.

یکی از بهترین توصیه هایی که می‌تونم بهتون بکنم اینه که: همیشه تکلیفتونو‌ خودتون مشخص کنید. واسه کسی که بدونِ هیچ اسمی صرفا بهتون نزدیک میشه نقش پارتنر ایفا نکنید! بی دلیل جایگاه آدمارو تو زندگیتون پر رنگ نکنید؛ اجازه بدین برای بودن با شما بصورت شفاف پیشنهادشونو مطرج کنن و منتظرِ جواب شما بمونن. واسه خودتون ارزش قائل باشین. Konnjed

دیروز یه جمله ی کوردی دلبر یاد گرفتم که میگفت: «درد چاویل مستت له گیانم» ‏یعنی:«درد و بلای چشای مستت به جونم» برای اونایی که چشماشون قشنگه خیلی کاربرد داره=))

گاهی دلم می‌خواهد از دست خودم زار بزنم و عاجزانه از خودم خواهش کنم که حساس نباشم و به مسائل و کلمات و رفتارها، بیش از اندازه دقت نکنم. ولی حقیقت این است که من زیاد حساسم و زیاد دقت می‌کنم و زیاد غصه می‌خورم؛ برای مسائلی که خوب که دقیق شوی، اهمیت چندانی ندارند... #نرگس_صرافیان_طوفان

⭕️نادیده گرفتن خود شامل موارد زیر می شود: ۱. وقتی اذیت میشی ولی چیزی نمیگی(طرحواره بازداری هیجانی) ۲. بابت چیزهایی که تقصیر تو نبوده دائم عذرخواهی میکنی(طرحواره نقص/شرم) ۳. برای اینکه بقیه خوششون بیاد خود واقعیت رو مخفی میکنی(طرحواره پذیرش جویی/جلب توجه) ۴. وقتی دلت میخواد «نه» بگی ولی «بله» میگی(طرحواره اطاعت) ۵. فقط وقتی ناراحتن یا کارت دارن یاد تو میوفتن ولی تو بازهم به یادشونی(طرحواره ایثار) ۶. براساس ارزش‌های خودت عمل و زندگی نمیکنی(طرحواره اطاعت) ۷. وقتی بقیه خط قرمزات رو رد میکنن و تو ساکت میمونی(طرحواره بازداری هیجانی) ۸. همه تلاشت اینه که همه رو از خودت راضی نگه داری.(طرحواره ایثار) + وقتی خودمون رو نادیده میگیریم به بقیه این حس رو میدیم که وجود ما ارزشمند نیست. درحالی که وجود ما ارزشمند و لایق دریافت عشق و محبت هست.

یک مدت سیگار خوب و گرون که بکشی عادت میکنی؛ بعد که سیگار ارزون میکشی میفهمی چه آشغالی داشتی میکشیدی اون همه مدت! روابط با آدم ها هم همینه‌‌. تا وقتی با آدم حسابی ها دمخور نشدی متوجه نمیشی چه دایره ی روابط بدی داشتی.

از آدمایی که تقصیرشون رو گردن می‌گیرن خوشم میاد. اینا معمولاً آدمای شجاع، منطقی و با‌شعوری هستن....

مخفی کردن ناراحتی، دردش از خود ناراحتی بیشتره.

چند تا درس که زندگی بهم یاد داده رو اینجا باهاتون به اشتراک میذارم - هیچوقت از بی‌پولیتون برای کسی نگید ، کسی تو جیبتون پول نمیذاره ولی اعتبارتون پیشش از بین میره. - هیچوقت تو دوران دوستی یا نامزدی از اخلاقهای بدِ خانوادتون و سختیهایی که کشیدید برای پارتنرتون تعریف نکنید. - راز خونتون رو هرگز بیرون نبرید. - اگر به کسی پول قرض میدید حتما ازش بپرسید که چه تاریخی بهتون برمیگردونه. - با رفتار و گفتارتون ، آدمها رو وادار به احترام گذاشتن کنید. - رُک بودن همیشه هم خوب نیست. - خوشبختی و بدبختی لحظه‌ایه ، همه یه روزایی خوشبختیم و یه روزایی بدبخت. - تو بازار کار ، اعتبار بیشتر از پول به دردتون میخوره. - متخصصِ کار خودتون باشید. - سرمایه اصلی شما ، آبرو و اعتبارتونه.

دوتا جمله‌ی ساده بود ولی ذهنم و درگیر کرد و باعث شد بهش فکر کنم "نباید چیزی که لایقته رو توی آدما بگردی. اول باید تو خودت پیداش کنی بعد دنبال آدمی بگرد که لایقش باشه!"

یه جمله واسه خودِ چند سال بعدت: «دارم سخت تلاش میکنم تا تو ‌خوشحال باشی..!»

من از اون دسته آدمام که وقتی دلم میشکنه؛ به جای اینکه برم مثل آدم به طرف بگم که فلان کارت زشت بوده و من از دستت ناراحتم سکوت میکنمو تو خودم میریزم! بعد هی بهش فکر میکنم و هزار بار حرفو اتفاقی که ناراحتم کرده رو مرور میکنم بعد هی براش دلیل میارم تو ذهنم یارو رو محاکمه میکنم ولی هیچی به روش نمیارم! انقد اینکارو میکنمو زجر میکشمو با خودم کلنجار میرم که دیگه کم کم ازون آدم فاصله میگیرم، دیگه دلم نمیخواد ببینمش در حالی که تموم این مدت احتمالا حتی طرف نمیدونه من از دستش ناراحتم!🙂

یک زن سزاوار مردی است که در ناز و نوازش با پدرش رقابت کند؛ نه مردی که در تحقیر او با زندگی رقابت کند.